User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Bmw 530d Hakkında

  1. #1
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bmw 530d Hakkında

    Aracı bir süredir stock halde kullanıyorum ancak artık azıcıkda olsa yükleme vakti geldiğini gördüm
    Şimdilik çok soft şeyler düşünüyorum ancak ne yapacağım hakkında hiç bi fikrim yok ***** bu m57 motorla oynayan hiç görmedim
    Ilk başta egzozdan başlıyım diyorum ama kaç mm olması gerektiğini hiç bilmiyorum ?
    Sonrasında yetmezse filtre-yazılım en son turbo diye gitmeyi düşünüyorum
    Yakıt tüketimini minimum düzeyde arttırarak neler yapmamı önerirsiniz ?
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  2. #2
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dızelde en mantıklısı yazılım olacaktır egzos konusunda bılene danısmak en ıyısı guc kaybı yasatabılır

  3. #3
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzost sisteminde downpipe ile başlayıp sonda orjinal son susturucu kalsın orjinal borular kalsın kat iptal olsun tamamen (elektronik olarakda iptal edilmeli)
    daha sonrasındada yazılım ile ciddi hareket alırsın turboyla oynamana gerek yok yazılımına göre ileride daha büyütürüm yürütürüm dersen egzost borularını genişletebilirsin ama ilk etapta gereği yok yazılım ile ciddi değerler alınıyor beklentine baplı birazcık bi m5 olmaz sertaç ama can yakıcı dizel olur

  4. #4
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende Emre'ye katılıyorum.Turbo ısıne pek girilmesine gerek yok ama beklentide onemlı.

    Zaten hacım var aracda elini sallasan 80nm gelir cokda zevklı olur.Ben 525D yapmıstım E60 kasa cok keyifli oluyor tork cizgisi stabil.Uzun yolda 1350 devirle bile cruise yokus asagı yukarı aracda ki insan sayısı hic birsey farketmıyor

  5. #5
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dızelde en mantıklısı yazılım olacaktır egzos konusunda bılene danısmak en ıyısı guc kaybı yasatabılır
    Aynen ilk egzozla girmek istiyorum ancak kaç mm olcak hiç bi fikrim yok
    Alıntı emre_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzost sisteminde downpipe ile başlayıp sonda orjinal son susturucu kalsın orjinal borular kalsın kat iptal olsun tamamen (elektronik olarakda iptal edilmeli)
    daha sonrasındada yazılım ile ciddi hareket alırsın turboyla oynamana gerek yok yazılımına göre ileride daha büyütürüm yürütürüm dersen egzost borularını genişletebilirsin ama ilk etapta gereği yok yazılım ile ciddi değerler alınıyor beklentine baplı birazcık bi m5 olmaz sertaç ama can yakıcı dizel olur
    Yazılım şu aralar düşünmüyorum ancak e60 postta filan okuduğum kadarıyla dpf ve downpipe ile güzel güçler elde edilebiliyomuş ama kimse boru ölçüleri hakkında bilgi vermemiş...
    Yok ya zaten m5 olsun istemiyorum bunu sakin kullanırım diye düşünüyodum eski lastikleri kullana kullana drifter oldum hazır olmuşken el atıyım dedim
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Emre'ye katılıyorum.Turbo ısıne pek girilmesine gerek yok ama beklentide onemlı.

    Zaten hacım var aracda elini sallasan 80nm gelir cokda zevklı olur.Ben 525D yapmıstım E60 kasa cok keyifli oluyor tork cizgisi stabil.Uzun yolda 1350 devirle bile cruise yokus asagı yukarı aracda ki insan sayısı hic birsey farketmıyor
    Tork 1500gibi çok iyi ancak 3500e yakın kesiliyo ve manuelden vites arttırsan bile kickdown modu yüzünden vites arttırmıyo o yüzden o devri biraz daha uzatırsam en azından 4000in biraz üstü süper olur
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  6. #6
    bond777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    ANK
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gelismeleri merak ediyoruz

  7. #7
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sudanlım bir gelişme yok ancak Ankara'ya dönünce çift 70mm düz boru dusunuyorum
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  8. #8
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çift 70 çok olur sertaç lag a kalır bence. Orjinal çapı 55 lik olması lazım 63 mm cillop gibi olur

  9. #9
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çift 70 çok olur sertaç lag a kalır bence. Orjinal çapı 55 lik olması lazım 63 mm cillop gibi olur
    Ya cok fena kararsizim ornek olacak arabada yok almanyada 535d yukleyen var ama makina cok farkli
    Biliyosun kisin muhabbet ettigimizde de leonu yuklemek icinde asiri kararsizdim

    Orjinal capi 63den fazla gibi geliyo leonun standart egzoz bile 63 alttan bakinca net 530un tek egzoz borusu 70
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  10. #10
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer arabada egzost sisteminde iptalleri yapıcaksan son susturucu standartın üzerinde kalıcak şekilde 70 lik boru yapabilirsin ama yazılım yapman şartı ile yazılımsız biniceksen egzost boru ebatını değiştirme

  11. #11
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslinda yurt disi bi kac ornekde manifold 3-3 ayrildigi icin cift yapip onlarida 63 veya 70 yapmislar tabii 70 yapanlar buyuk turbo+yazilim filan girmisler
    Eger oneri varsa hazir eski turbo yavas yavas uflemeye baslamisken buyuk turbo+ yazilim yapiyim diyorum ama hangi turboyu takcam ? Suan yanlis bilmiyorsam gtb veya gbx 2256 var
    Aslinda asil sorun 3500 sonrasi hafif solugun kesilmesi
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  12. #12
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3500 devir dizel icin fazla diyenler olcaktir ancak yanlarken aninda 3500e geliyor sonrasinda solugu kesildigi icin + hafif dsc de yavaslatiyor gucten dusmeye basliyo
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  13. #13
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araca kesinlikle yazılım yap sertaç sonrasında bunu değerlendir şimdi büyük turboyu taksanda şu halinden daha geri düşer

  14. #14
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel arabanza , mutlaka yazılım yaptırın.
    ciddi derecede fark ediyor.

  15. #15
    Kutluhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilim yaptirmadiginiz surece araba sizi yine tatmin etmiyecektir downpipe + kat iptal + yazilim turbonuz ufluyorsa biraz boyle kullanip ilerde orjinal turbonuzun ustunde oynayabilirsiniz can alici bir makina olur bence

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dp egzos felan bmw de hoş olmayan seslere sebep olabilir böyle bir araçta hiç gerek yok.
    Sadece yazılım yeterli olacaktır , kutu içi filtrenizi ve yağınızı de 5-6k'da bir yenilerseniz mis gibi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •