User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: 1.5 crdi Dereceli egsantrik

  1. #1
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1.5 crdi Dereceli egsantrik

    Nette araştırdığım da uygulaması yapılmış bi araça rastlamadım ve bilgi almak için soruyorum..

    Derecesi yükseltilmiş egsantrik takılan dizel araçlarda ne gibi bi performans değişikliği söz konusu?
    Aracın turbosuda makul şartlarda büyültülmüşse eğer birlikte düzen tutarmı?
    Günlük kullanımda sıkıntı yaşatırmı?
    Riskleri çok fazlamıdır?
    Performans olarak b.turbo+yazılım+egzos+ilaveler+ Dereceli Egsantrik > b.turbo+yazılım+egzos+ilaveler Farkı ne kadarlık bi hp ve torka tekabül eder? (yaklaşık olarak ne kadarlık bi beklenti içinde olmak gerekir)
    D.egsantrik'ten sonra hissedilen değişiklik nedir motorda? aLt devirler-üst devirler-top speed-ara hızlanmalar - tork vs.. neye etki eder daha çok?

    1.9 tdi'lar için D.egsantrik fark katar diye okumuştum..1.5 crdi için değermi sizce?
    Uygulamayı 1.5 crdi 110hp motor için değerlendirerek soruyorum bunları
    Sıkıntı yaşamadan 160-170 hp ler mümkünmüdür?..
    Şimdiden vereceğiniz bilgiler için Teşekkürler..

  2. #2

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracı aldınız mı ? Almadıysanız böyle bir yükleme yapacak kişilere 1.7 dti corsa öneririm, komple turbo swap, yazılım, düz boru ve ilaveler ile sıkıntısız 180 hp'ler alınabiliyor...

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik takmadan 160hp alabilirsiniz zaten o makinadan. sadece yazılım ile 140 civarı oluyor ki büyük turbo setup ile 160 çok kolay alınabilir
    RACE WERKS

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Performans kamşaftları genelde yüksek devirler hedef alınarak geliştirilir. Dizel motor ise yüksek devir çeviremez. Aynı zamanda dizel motor yüksek sıkıştırması sebebiyle valve overlappingi de sevmez. Siz tutup duration'ı arttırırsanız sıkıştırma sorunları yaşarsınız. Öncesinde uygulanabilecek birçok yakıt enjeksiyonu ve basınç iyileştirmeleri varken güç çıktısının çoğunu 2000-4000 devir aralığında veren bir motor için bence derecesi arttırılmış kamşaft çok ileri sıralardaki bir uygulama olabilir ancak.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  5. #5
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Performans kamşaftları genelde yüksek devirler hedef alınarak geliştirilir. Dizel motor ise yüksek devir çeviremez. Aynı zamanda dizel motor yüksek sıkıştırması sebebiyle valve overlappingi de sevmez. Siz tutup duration'ı arttırırsanız sıkıştırma sorunları yaşarsınız. Öncesinde uygulanabilecek birçok yakıt enjeksiyonu ve basınç iyileştirmeleri varken güç çıktısının çoğunu 2000-4000 devir aralığında veren bir motor için bence derecesi arttırılmış kamşaft çok ileri sıralardaki bir uygulama olabilir ancak.
    Teşekkür ederim açıklamanız yeterli geldi bu konu hakkında..

  6. #6
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantrik takmadan 160hp alabilirsiniz zaten o makinadan. sadece yazılım ile 140 civarı oluyor ki büyük turbo setup ile 160 çok kolay alınabilir
    Benim bildiğim önerilen turbo gt1749va (130hp'lik tdi'larda kullanılan) yazılım ilede soft bi şekilde 135 hp civarı yapılıyor. gt1749 ile 160 yakalamak mümkünmü? sağlıklı bi şekilde? (egzos h.filtresi kat iptali yapılmak şartı ile)

  7. #7
    Sweet Vagabond - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.5 110 hp araç tahmin ettiğim araç ise ( accent era ) Yol tutuşunu ve frenlerini güçlendirmenizi tavsiye ederim.

  8. #8
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1749 va takarsan komple egzost ve yazilim ile 160 hp leri yakalarsin o motordan su asamada d.egzantrik fayda saglamaz turbo egzost yazilip yapip keyfini surmeni oneririm

  9. #9
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kia rio 1.5 crdi içindi sölediklerim ki aynı motorlar zaten..
    kemal20 kardeşin aracında yaptıgı bazı uygulamalar var ondan bilgi almıştım bazı konular hakkında ama aşamadığı sıkıntıları oldugunu bilioyorum. hallettimi bilgimde yok..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •