User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: 1.3 Corsa CDTi Sorun ?

  1. #1
    KeremDOGAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir [26]
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Angry 1.3 Corsa CDTi Sorun ?

    2006 model 1.3 cdti aracım var yalnız aracımda 110.000 km dumanlı yazılım atıldı aracım sağlıklı yürüyordu ve duman atıyordu.Araç bir anda fazla yakıt yakmaya başladı yag bakımları ve enjektör bakımlarını yaptırdık.Aracım 120.000 km enjektör bakımına girdikten sonra duman atmamaya ve stock halinde yürümeye başladı.

    Enjektör ustası bu durumun enjektörler en sıkı haline geldiği için yürümez en az 1000 km yap biraz yuksek devir enjektorlerin açılır dedi. Ustamızın bu dediğini sağlıklı şekilde yaptık aracımızda çok az bir açılma oldu ama bu bizi tatmin etmedi.

    Tekrar enjektör ustamıza gittigimzde enjektörler sıkı eger fazla gitmesi için fazla yakması lazım enjektörlerin değerlerini açarım dedi. Bizim düşüncemiz ise şuan nerdeyse sıfır km araçlara yazılım atılıyor ve sağlıklı şekilde yürüyor. Onların enjektörleride sıkı nasıl yürüyorlar .Biz bu aracı sizce nasıl yürütebiliriz
    -/_________\-
    [O==ⓦ==O]
    Volkswagen GOLF MK1 GLD

  2. #2
    KeremDOGAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir [26]
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fikri olan yok mu ?
    -/_________\-
    [O==ⓦ==O]
    Volkswagen GOLF MK1 GLD

  3. #3
    aRSLaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her 40.000km'de bir enjektörlerimi temizletirim.hiç böyle bir problemle karşılaşmadım.Eğer, enjektörlerin temizliği sırasında püskürtme orjinal haline döndürüldüyse yazılımsız haline yakın bir şekilde hızlanması olur ve duman atması azalır.

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizce nasıl bir yol izlemeyiliz enjektörleri açırdıkmakmı yoksa yeni bir yazılım yaptırmak mı?

  5. #5
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımı güncelletseniz?

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörleri sök gönder bozmuşlar miktar ayarlarını muhtemelen öyle sonradan açılır falan olmaz ne ayarlanırsa onu basarlar.
    RACE WERKS

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörcü suan orjinal ayarlarında diyor eger isterseniz biraz değerlerini acarım ama buda yakıtını etkiler dedi

  8. #8
    aRSLaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    305
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SER_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektörcü suan orjinal ayarlarında diyor eger isterseniz biraz değerlerini acarım ama buda yakıtını etkiler dedi
    yazılım yapılırken enjektörlerin püskürtmesi arttırılır diye biliyorum.yazılımdaki ayarına döndürülmesi gerekir.bunu yaparken yakıt-hava karışımı değerlerine dikkat etmenizi tavsiye ederim(fakir ya da zengine düşmesin)bence yazılım yaptırdığınız yere gidin bir konuşun önce

  9. #9
    BahattinS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BENCE!!! Eğer enjektör basınçları artırıldıysa yanma odasına giren mazotun tozlaşması daha fazla olacağı için daha kaliteli bir yanma sağlanır bu sayede duman azalmış olur,fakat püskürtmeden önce enjektöre gelen yakıt miktarı ve ya basıncı değişmediği için enjektördeki püskürtme basıncını tam anlamıyla karşılayamaz bu yüzden yanma odasına giren miktar azalmış olur.Bu durumda yapılacak 2 şey var; 1:enjektör basınçları düşürülebilir, 2:mazot pompasından çıkan miktar artırılır dolayısıyla enjektör öncesi basınç artar.2. Seçeneğin size eskisinden daha fazla güç getireceğini düşünüyorum fakat pompa ve enjektörler buna dayanabilir mi bilemem ayrıca yakıt sarfiyatınız biraz artar.
    Passat B5 TDI

  10. #10
    Murat Özcan
    Misafir
    Ayarları oem ayarlarına geri dönmüş bence sonradan düzeleceğini sanmıyorum,klasik sanayi usta ziyniyeti olarak konuşmuş kendisi :S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •