User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: accent era guc

  1. #1
    PriSOneR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    accent era guc

    Selam arkadaslar 110 luk bir era dizel dusunuyorum yazilim ile ne gucler alinabiliyor. bu 110 luk dizel motor is gorurmu ?

  2. #2
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç oynanmamışı bir arkadaşımda vardı o bile accent için fazla gibi düz yolda çok güzel gidiyorda virajda çok korkutuyor. hayırlısı olsun diyelim

  3. #3
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol tutmuyo onlar dikkat edin en son esp falan eklediler yeni modellere yazılım dp egsoz ile hayvan gibi gdiyorlar

  4. #4
    Emre Akçay
    Misafir
    Eibach 3.5 cm ile orjinalinden daha rahat ve daha iyi yol tutuyor. İlk iş o olsun. Onun haricinde en berbat yeri frenleridir. Gidersin duramazsın. Ben benim 1.6 128 hp Pro Ceed ile denemiştim. Yarım boy - 1 boy kadar arkamdan geliyordu. Maşallahı var performans olarak.

  5. #5
    Oguz. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı legion90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eibach 3.5 cm ile orjinalinden daha rahat ve daha iyi yol tutuyor. İlk iş o olsun. Onun haricinde en berbat yeri frenleridir. Gidersin duramazsın. Ben benim 1.6 128 hp Pro Ceed ile denemiştim. Yarım boy - 1 boy kadar arkamdan geliyordu. Maşallahı var performans olarak.
    bu eibach yayları bi kere daha duymuştum konfor bakımından arabanın üzerindeki yaylardan daha konforluymuş bende almayı düşünüyorum

  6. #6
    PriSOneR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilim ile kac hp oluyor acaba bide bu motor versiyonu nasildir. mesela gunluk kullandigim admire kasanin dizelini kimse onermez 3 silindir oldugu icin problemli bir motor derler.

  7. #7
    dieseland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara / Bursa
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eibach konfor ve performans olarak çok iyi bir seçim. orjinal yaylarla bakla sayıları eşit ama daha sık buda diğer yaylardan daha fazla konfor sağlıyor

  8. #8
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı PriSOneR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazilim ile kac hp oluyor acaba bide bu motor versiyonu nasildir. mesela gunluk kullandigim admire kasanin dizelini kimse onermez 3 silindir oldugu icin problemli bir motor derler.
    Soft bir yazılım ile 135 hp lerde bırakmak en güzeli. Biz iki arkadaşımla beraber 145 hp civarlarında geziyorduk fakat turbo sıkıntı yaratmıştı. + olarak o kadar güçten sonra duramıyorduk. Motor olarak Admire ile karşılaştırılamaz. Bende Admire vardı 1.6 benzinli. Dizeli traktör modundaydı. Era'dan az yakıyordu fakat hem gitmiyordu hemde çok gürültülü bir motordu. Problemi hiç yok o motorların. Kim söylediyse sallamış biraz.

  9. #9
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı Oguz. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu eibach yayları bi kere daha duymuştum konfor bakımından arabanın üzerindeki yaylardan daha konforluymuş bende almayı düşünüyorum
    Era aldıysan ilk işin Eibach yay olmalı. Arabayı basmak için değil konfor ve yol tutuş için söylüyorum. Arkada horon tepme işi bitiyor Eibach ile.

  10. #10
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende vardı sadece yazılımla 135 hpdi.

    fıkır verır heralde

    Saxo VTS vs ERA CRDI Fly by - YouTube

  11. #11
    Oguz. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı legion90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Era aldıysan ilk işin Eibach yay olmalı. Arabayı basmak için değil konfor ve yol tutuş için söylüyorum. Arkada horon tepme işi bitiyor Eibach ile.
    doğru söylyosun arkada çok değişik oluyosun heleki hızlı giderken zıp zıp eğer dediğiniz gibiyse bu eibach yaylar gerçekten ilk yapılması gereken iş hazır konuşması geçiyoken soriyim 3,5 cm ile 5 cm arasında konfor farkı varmı sizin bununla ilgili bilginiz varmı

  12. #12
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı Oguz. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru söylyosun arkada çok değişik oluyosun heleki hızlı giderken zıp zıp eğer dediğiniz gibiyse bu eibach yaylar gerçekten ilk yapılması gereken iş hazır konuşması geçiyoken soriyim 3,5 cm ile 5 cm arasında konfor farkı varmı sizin bununla ilgili bilginiz varmı
    Bariz bir fark görmedim ben konfor olarak. Ama 5 cmlik Eibach'ın biraz daha iyi yol tuttuğunu düşünüyorum psikolojik olarak. Özellikle kule gergisi ile de desteklenirse daha da güzel olur.

  13. #13
    Oguz. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı legion90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bariz bir fark görmedim ben konfor olarak. Ama 5 cmlik Eibach'ın biraz daha iyi yol tuttuğunu düşünüyorum psikolojik olarak. Özellikle kule gergisi ile de desteklenirse daha da güzel olur.
    Tesekkur ederim baba kandirabilirsem yay takmayi dusunuyorum bu eralarda lastik tabani mi deniyo tam olarak bilmiyorum 165 olan bence era icin 165 taban lastik cok kucuk 195 olsa biraz daha iyi yol tutar diye dusunuyorum

  14. #14
    Sam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    130-135 sınır iyidir bencede.Nette çok görüyorum kia rio'da, accent era'da 140 hp yapıp 2-3 kere turbo değişeni...

    Yay + geniş taban lastikle fena olucağını düşünüyorum...

  15. #15
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımlı 138 lik era 5 boy arkamdan geliyo basık ve tenekelerle
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  16. #16
    Dodoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    4.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımlı 138 lik era 5 boy arkamdan geliyo basık ve tenekelerle
    Abi o senin hızlılığın erada sıkıntı yok
    Not Stock I20N
    Pedal Box
    Başaran Coil
    Mud flaps

  17. #17
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dodoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi o senin hızlılığın erada sıkıntı yok
    stock halimle yanlız o dedigim ben eranın gideri olduguna vurgu yapmıştım
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  18. #18
    PriSOneR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    130-135 sınır iyidir bencede.Nette çok görüyorum kia rio'da, accent era'da 140 hp yapıp 2-3 kere turbo değişeni...

    Yay + geniş taban lastikle fena olucağını düşünüyorum...
    Peki farkli turbo uygularsak degisime gerek kalmaz sanirim

  19. #19
    uluckaban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.332
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonra kazasız era bulmak için şehir şehir geziyoruz 110 hp arabayı yolda tutamıyor milletimiz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •