Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 20-09-2013, 10:35   #1
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



Ar kangoo (orj 65hp) dyno sonuÇlari

öncelikle forum yöneticilerinden özür diliyorum ancak küçültüldüğünde değerler okunmadığı için resimlerin boyutu büyük oldu anlayışınız için teşekkürler
chip box sız
[IMG][/IMG]
chip box lı
[IMG][/IMG]


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com

Son Düzenleyen 35AR5226; 20-09-2013 10:39.
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 20-09-2013, 11:02   #2
 
Onur Fatih - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Yaş: 20
Şehir: Sakarya HENDEK
Otomobil: PD BORA



Ben bişey anlamadım bu eğriden tork 170 nm mi ?
edit: şehir içinde zor olmuyor mu bu şekil hep 3k üzerimi çeviriyosun
Onur Fatih isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 20-09-2013, 11:24   #3
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



ölçen adam tork doğru ölçmüyo dedi bende farketmez dedim öyle her devirde ceviriyorum hiçbir sıkıntı yok biraz sarıyo o kadar


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 20-09-2013, 11:28   #4
 
Carolita1907 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Yaş: 30
Şehir: Mecidiyeköy-Avcılar
Otomobil: R.I.P Astra H



Dyno okumasını anlamam ama tekerleğe gelen güç kaybı fazla mı ?
Carolita1907 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 20-09-2013, 12:09   #5
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



dizellerde böyle genellikle bilemicem başka verilerdede kayıp fazla


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 21-09-2013, 07:45   #6
 
Üyelik Tarihi: Mar 2009
Yaş: 27
Şehir: Balikesir
Otomobil: Astra G Sportive 2.0



dino garage'da ölçtür bakalım ne çıkçak
VtecDream isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 21-09-2013, 15:57   #7
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



nerdeymiş dino garage


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 22-09-2013, 16:55   #8
 
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Yaş: 18
Şehir: -
Otomobil: -



maşallah baya uğraştın araçla 120 bg güzel bi sonuç
JusticeF0rALL isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 22-09-2013, 16:59   #9
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



teşekkürler


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 24-09-2013, 09:24   #10
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



ar günceli


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 25-09-2013, 18:34   #11
 
ates - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2010
Yaş: 21
Şehir: İstanbul
Otomobil: yok



chip ve box la 9 bg 13 nm torkmu aldınız benmı yanlıs goruyorum bi yanlıslık olmasın


__________________________________

ATAS MOTORSPORTS
ates isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 25-09-2013, 18:39   #12
 
stlegal - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 39
Şehir: Shell Beach
Otomobil: FN2 TYPER



hp ölçen dyno dyno nasıl torq ölçemez tamamen matemetiksel hesap .başka bir yerede ölçtürün


__________________________________

ALO ACİL HONDA PARÇA:05326038730

KÜRDE BİSİKLET VERMİŞLER GİTMİŞ VALİYİ EZMİŞ
stlegal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 25-09-2013, 18:53   #13
 
aga81 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: May 2010
Yaş: 25
Şehir: türkiye düzce
Otomobil: 1.6 doblo, 1.9 caddy,Honda CRV, Turbo Şahin



bu dynoda bışey var daha yuksek cıkması lazım başka bıyere bak


__________________________________

ErHaN´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bir arabaya şenolun eli değdiyse o araba olur kardeşim..
DEMİR GARAJ DÜZCE
PISTON GARAGE
Düzce Garaj Motorsporları Kulübü
aga81 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 25-09-2013, 19:00   #14
 
fatiii - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2007
Yaş: 28
Şehir: AnkarA
Otomobil: 06 RS 200



benim anlamadığım orjinali 65 hp olan araç nasıl 105 hp cıkıyor


__________________________________

remaps.tr & Turbo Zone Garage
fatiii isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 26-09-2013, 19:35   #15
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



şimdi şu işe bi acıklık getirelim ilk dynoda sadece (chipbox) kapalıdı ikincide (chipbox) acıktı sadece box lı box sız yani yanlış anlaşılmış galiba.
maxsimum tork devrine bakarsanız anlarsınız tork 5 bin devire yakın ölçülmez ancak öyle ölçülmüş .
araçda ilk dynoda yazılım düz boru intercooler spor hava filtresi vsvs daha cok şey var ondan yüksek cıktı tabiki ikinci dynoda ek olarak box var olay bu yani başka yerede sokucamda cok pahalı başka yerler


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 26-09-2013, 19:40   #16
 
mkerim - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Yaş: 49
Şehir: Antalya
Otomobil: Ford Escort



fatiii´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
benim anlamadığım orjinali 65 hp olan araç nasıl 105 hp cıkıyor
105 değil 120 hp çıkmış.
Bir yanlışlık olmalı. 65 hp den 120 hp ye. bilmediğimiz bir şey var her halde. Eksik bilgi verildi galiba.
Zaten ilk ölçümde araç 110 hp çıkıyor. Yazılanlardan anlaşıldığı kadarı ile..


__________________________________

1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi.
mkerim isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 26-09-2013, 19:44   #17
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



specler az cok biliniyo diye yazma gereği duymadım ama yazıyım
orj 65 hp 1.5dci
extra olarak :
yazılım
chip tuning box
ford focus 1.6 tdci intercooler
intercooler su fişkiyesi
alüminyum intercooler boruları 50 mm
yed spor hava filtresi
70 mm spor hava filtre borusu
megane turbo pervanesi
boost controller (1.6bar)
blow off
genişletilmiş eksoz monifoltu
katalizör iptali
egr komple iptal
60 lık düz boru


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 26-09-2013, 19:46   #18
 
mkerim - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Yaş: 49
Şehir: Antalya
Otomobil: Ford Escort



35AR5226´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
specler az cok biliniyo diye yazma gereği duymadım ama yazıyım
orj 65 hp 1.5dci
extra olarak :
yazılım
chip tuning box
ford focus 1.6 tdci intercooler
intercooler su fişkiyesi
alüminyum intercooler boruları 50 mm
yed spor hava filtresi
70 mm spor hava filtre borusu
megane turbo pervanesi
boost controller (1.6bar)
blow off
genişletilmiş eksoz monifoltu
katalizör iptali
egr komple iptal
60 lık düz boru
yani bunları yapınca 120 hp oldu araç. Doğrumu anladım acaba?


__________________________________

1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi.
mkerim isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 26-09-2013, 19:47   #19
 
35AR5226 - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Yaş: 19
Şehir: izmir
Otomobil: AR kangoo



evet aynen doğru anladınız


__________________________________

1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..

www.cilingirizmir.com
35AR5226 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 01:21 ::::