User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Citroen C2 HDI Komple Düz Boru Hakkında Yardım

  1. #1
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Citroen C2 HDI Komple Düz Boru Hakkında Yardım

    Herkese selamlar,

    öncelikle araçla ilgili genel bilgi vereyim.araç c2 1.4 hdi.şuan üzerinde yazılım var.94 hp 210 nm tork aldık.yaklaşık 1 ay önce ses amaçlı son susturucuyu iptal edip yerine düz boru kaynaklandı.alt devirde hoş bir ses oldu fakat üst devirlerde de bir o kadar kötü.seste öyle aşırı bir artış olmadı.şimdi benim öğrenmek istediğim bu araca komple baştan düz boru yapsak kaçlık boru kullanmak gerekir?krom boru vs. varmış onların olayı nedir?komple düz boru çektikten sonra sonra orjinal son susturucuyu takmak gerekir mi?son susturucu üzerinde olursa muayenede herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?asıl sorum araca herhangi bir katkısı olur mu?ankara'da yaptıracağım ortalama fiyatlar nedir?şimdiden teşekkürler bu arada araçta orjinalinden sadece son susturucu var.

  2. #2
    M.A.D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    4.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat iptali yaptınmı
    Mehmet Ali DİNÇ

    M.A.D Custom Stickers

  3. #3
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım eskı aracımda yazılımsız 51" komple duz boru vardı kat ve son ıptal.

    Sonrasında myracıng son taktım sesı bıraz gzllestı son hızda silencersız 10 km ye yakın hızlı ve serı idi ustlerde.Altlarda bır fark sezmedım yakıtımda bıraz dusmustu yaklasık 50.000 cıvarı kullandım.
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  4. #4
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal çap ne ise onu kullanın yoksa güç kaybı yaşanıyor alt devirde , aynı şekil dp yapıp yazılım güncelleyip devam ses çok güzel olur , orjinal boyuttan vazgeçmeyin

  5. #5
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M.A.D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kat iptali yaptınmı
    yok kat iptali yapmadım sadece son susturucuyu söktürdüm sökülen kısma düz boru kaynattırdım.

    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım eskı aracımda yazılımsız 51" komple duz boru vardı kat ve son ıptal.

    Sonrasında myracıng son taktım sesı bıraz gzllestı son hızda silencersız 10 km ye yakın hızlı ve serı idi ustlerde.Altlarda bır fark sezmedım yakıtımda bıraz dusmustu yaklasık 50.000 cıvarı kullandım.
    egzozcu orjinal borun 48 lik felan dedi ama ne kadar doğru bilemedim.bu kat iptali dediğimiz şey tam olarak ne?kat iptali yaptım diyelim komple düz boruyu çektim.muayeneye gireceğim zaman orjinal son susturucuyu taksam sıkıntı olur mu muayenede?

    Alıntı bektas_talay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal çap ne ise onu kullanın yoksa güç kaybı yaşanıyor alt devirde , aynı şekil dp yapıp yazılım güncelleyip devam ses çok güzel olur , orjinal boyuttan vazgeçmeyin
    anladım teşekkür ederim

  6. #6
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence oem çapa sadık kalarak yaptırın boruyu.

    Krom boru dedikleri 304 paslanmaz malzemeden yapılır. Malzeme parlakta olabilir matta.Genelde piyasada parlak olur. Adı üstünde paslanmazdır evladiyelik denebilir.

    Diğeride bildiğimiz egzoz borusu. 2 su görsün dışı paslanmaya başlar. Seneler geçtikçede çürür gider.

  7. #7
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence oem çapa sadık kalarak yaptırın boruyu.

    Krom boru dedikleri 304 paslanmaz malzemeden yapılır. Malzeme parlakta olabilir matta.Genelde piyasada parlak olur. Adı üstünde paslanmazdır evladiyelik denebilir.

    Diğeride bildiğimiz egzoz borusu. 2 su görsün dışı paslanmaya başlar. Seneler geçtikçede çürür gider.
    teşekkür ederim bilgilendirme için peki kat iptali tam olarak nedir ne gibi yarar sağlar?zararı olur mu arıza lambası yapma vs gibi?kat iptali yapmadan düz boru çeksem olmaz mı??

  8. #8
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim bilgilendirme için peki kat iptali tam olarak nedir ne gibi yarar sağlar?zararı olur mu arıza lambası yapma vs gibi?kat iptali yapmadan düz boru çeksem olmaz mı??
    Kat tan kurtulmadıktan sonra gerisinin sağlayacağı faydaya fayda denemez. KAt iptalinde en kötü ihtimal araç arıza lambası yakar ki onunda yanıltıcıları mevcut piyasada. Yani söndürülebilir.

    Yarar konusunda egzoz gazı daha rahat çıkacağından kesinlikle üst devirlerde faydasını görürsün. Turbo olmayan motorlarda hissedilmesi söz konusu olmayan alt devirlerde cansızlık olur. Turbo'da da durum farklı olmaz sanırım.

    kat ve egr iptali dizelde can alıcı noktalar bana göre

  9. #9
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuzemen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim bilgilendirme için peki kat iptali tam olarak nedir ne gibi yarar sağlar?zararı olur mu arıza lambası yapma vs gibi?kat iptali yapmadan düz boru çeksem olmaz mı??
    kardesım orjınal boru 48" lık c2 deki kat turbonuın hemen bıtımınde. Performans ve gzl ses ıstıyorisen 51 komple egzos borusundan yap hem ucuz olurde performanslı 150 tl cıvarı tutar max.

    Paslanmaz tabıkı daha ıyıdır omru uzun sesde belkı bır nebze daha ıyı cıkar, fakat hem pahalı hemde ıscılık ısteyen bır malzeme.


    Edit:kat=katalizor muanede sorun cıkartır sokmeden performans bekleme
    son= Arkadaki susturucu
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  10. #10
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat tan kurtulmadıktan sonra gerisinin sağlayacağı faydaya fayda denemez. KAt iptalinde en kötü ihtimal araç arıza lambası yakar ki onunda yanıltıcıları mevcut piyasada. Yani söndürülebilir.

    Yarar konusunda egzoz gazı daha rahat çıkacağından kesinlikle üst devirlerde faydasını görürsün. Turbo olmayan motorlarda hissedilmesi söz konusu olmayan alt devirlerde cansızlık olur. Turbo'da da durum farklı olmaz sanırım.

    kat ve egr iptali dizelde can alıcı noktalar bana göre
    anladım.sonuç olarak kat iptalsiz düz boru şuankinden pekte farklı olmayacak.
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardesım orjınal boru 48" lık c2 deki kat turbonuın hemen bıtımınde. Performans ve gzl ses ıstıyorisen 51 komple egzos borusundan yap hem ucuz olurde performanslı 150 tl cıvarı tutar max.

    Paslanmaz tabıkı daha ıyıdır omru uzun sesde belkı bır nebze daha ıyı cıkar, fakat hem pahalı hemde ıscılık ısteyen bır malzeme.


    Edit:kat=katalizor muanede sorun cıkartır sokmeden performans bekleme
    son= Arkadaki susturucu
    teşekkür ederim bilgilendirme için.kat iptali olayı pek çekici gelmedi bana muayene de felan sıkıntı yaşamak istemiyorum.kafama eserse yaptırırım o ayrı.

    genede çok teşekkürler bilgilendirme için.en kısa zaman şuanki halinin videosunu paylaşacağım.(son susturucu iptali)

  11. #11
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu da son susturucu iptali sonrası ufak bir video fikir vermesi açısından.bu arada arkadaki fon için kusuruma bakmayın

    BORKED

  12. #12
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardesım arabayı nerden aldn sen? eskı plakası neydı benım eskı arabam olabılır
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  13. #13
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesım arabayı nerden aldn sen? eskı plakası neydı benım eskı arabam olabılır
    abi arabayı bursadan bir galeriden aldık.77 dr 789 olması lazım plakası son kısmından emin değilim.


    bu ilk aldığımız hali sadece plakası değişmişti.

  14. #14
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okey bır ara benım araba dıye kortm km vs dusurmuslerdi masallah
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  15. #15
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okey bır ara benım araba dıye kortm km vs dusurmuslerdi masallah
    teşekkür ederim bi an bende korktum km si düşük olduğu için oldukça tereddüt etmiştim baya araştırmıştık.

  16. #16
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    katalizörün içini boşalttırabilirsin böylece dıştan orjinal görüntü olur muaynede sorun yaratmaz , boru için 51 lik demişler zaten

    bu işlemler içinn koç egzoz yada çopur egzoz ikisinden birini tercih edebilirsin

  17. #17
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chn53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katalizörün içini boşalttırabilirsin böylece dıştan orjinal görüntü olur muaynede sorun yaratmaz , boru için 51 lik demişler zaten

    bu işlemler içinn koç egzoz yada çopur egzoz ikisinden birini tercih edebilirsin
    teşekkür ederim yaptırırsam koç egzozda yaptırırım büyük ihtimal herkes orayı öneriyor keza

  18. #18
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sök katalizörü egr yoktur büyük ihtimal var ise hemen iptal arkaya düz çıkmasın 2 li krom kafa koy sese faydası oluyor

  19. #19
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 Hdi aynı makinadan Dp 60lık düz boru son falan yok. Sesden memnunum

    BORKED

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •