benimki sadece 1 de yürürken basınca sarıyo 2 de asfaltına göre değişiyor ama pütürlü asfaltta sarmaz kaymak asfaltta falan anca
3 de ıslakta falan sarmaz anca karda :D bende mi sorun var anlamadım :D
Printable View
benimki sadece 1 de yürürken basınca sarıyo 2 de asfaltına göre değişiyor ama pütürlü asfaltta sarmaz kaymak asfaltta falan anca
3 de ıslakta falan sarmaz anca karda :D bende mi sorun var anlamadım :D
islakta sariyo 3 te lastikllerdende olabilir :)
En basitinden çok fazla elektronik olması..
1-Otomatik park, sesli komut, anahtarsız çalıştırma gibi gereksiz donanımlarının olması... Yani kara düzen değil..
2-Saymakla bitmeyecek kadar kronik arızalarının olması.. ( Allahtan servis sorun çıkarmadan arızaları çözüyor)
Örnek: 6. vites 110 km ile giderken vuruntu yapması.. Focus forumlarında kurum yakıyor yeaa denilsede, ben öyle bir kurum yakma şekli görmedim.
Direksiyon kutusumu artık neresiyse sürekli arıza yapması ki %99 unda var bu arıza.. Değişse bile çözülemeyen bir durum.
109 luk ve 115 lik focus kullanan birisi olarak eski jenerasyon kesinlikle bir tık önde:icon_tup:
takribi 900kg 250hp c20let swaplı fwd kadett sarmıyordu 205 45 16 michelin ps3 ler ile 3 te oturunca :) düzgün asfaltta 2 de bile sarmıyordu..
maşallah diyim ama ön tarafı bi kontrol edin beyler en azından lastik havalarınızı :)
nemli asfaltta şirket aracım olan clio da 3de sarıyor:D
Ciğerlisi denk gelmiş size o zaman ;) nasıl clio o öyle.rs mi kullanıyorsunuz şirket aracı olarak?
kaputu açıp bak bence, yanlış motor takmasın reno.
Arkadas yağmurda vs sarmıyor, karda ancak sarar dediği için yazdım, sen alay et diye değil.
ne ciğeri ne rs i bildiğin 2013 1.5 dci gerizekalı değiliz bildiğin 3.vitesde sarıyor bu kadar basit ki gayet doğal yani.
zaten nemli havada kaydığı kadar yağmurlu havada kaymaz. yağmurda 3 de bendede sarmazken nemli havada 3de sarıyor :)
garipsediğim ayrı bi noktada sarsa ne sarmasa ne sarınca çokmu güçlü oluyor :) 100hp araca kabak lastiği tak 200hp hissimi uyancak sarıyo die:D
aracı sattım deneme şansımız yok artık yeni sahibine :)
Benim aracim 4.viteste sariyor kubilay abi sahit isterseniz sorabilirsiniz
Hadi hayırlısı bakalım :)
hayırlı ugurlu olsun kardesım :)
bugün bende bi 50-170 falan ölçeyim :)
hayırlı olsun bektaş deneyemeden gitti
passat tdi 170hp accerelation - YouTube
passat tdi 170hp accerelation - YouTube
ben sizden yavaşım:) hem kilo olarak ağırım hem 170 bg :) iki kişi iken denedim. 50 de ben basarsam çok çabuk bitiyor siz 5 vites olduğunuz için aralık uzun. trafik vardı bukadar çekebildim.
passat tdi 170hp accerelation - YouTube
passat tdi 170hp accerelation - YouTube
ben sizden yavaşım:) hem kilo olarak ağırım hem 170 bg :) iki kişi iken denedim. 50 de ben basarsam çok çabuk bitiyor siz 5 vites olduğunuz için aralık uzun. trafik vardı bukadar çekebildim.
Bi gelde deneyek araba yavas geliyor artik bana alistigimdan dolayi:d
Bu arada arka koltugu sokenlere bi yorumum olacak.esp sensor soketini temizlemek icin koltugu soktum 5.max 10kg cocuk koltugu mekanizmasi bile var bende.bunu soken arkadaslarin derdi ney 50 kiloymus gibi.gidip diyet yapip 10 kilo versinler yada 10 kiloya kaldiysalar role cikmasinlar dimi fatih:)
kadir bana zayıf geldi kadran videosu
Aynen var bi ibnelik turboda.keske sokturmeseydimde otmeye devam etseydi daha iyiydi
turbo aynı turbo 1.5bar basıyor diyorsun önceki öten turbonda 1.5 basıyorsa teorik olarak fark olmamalı :)
Ozaman arabani gidisi bu sekilde demekki. 1den 4 e gayet hizli demekki ust hizlarda agir kaliyoruz
turbo büyütmelisin
kadir için 20/17 ideal olur 200 beygir tertemiz biner, öbür türlü manifoldu ıvırı zıvırı uğraşmaz o :)
olur tabiki :)
Serdarcim sen bilirsin ozaman manifolt orjinal kalsin dersek hangi turboyu direk al tak yapariz.bizim turbonun manifolt kismi ucgen,diger cogu turbolar dortgen bana ornek bi turbo gosterebilirmsiin hani sunu al tak diye linkle beraber ornek olarak.
Bu arada son hizi chipten once yokus asagi denemistim 235 te devir kesmisti duzde 220 gecmiyor pek