Eşim ile birlikte kullandığım için açıkçası DP ve Egzoz istemiyorum ona bir çözüm bulmam gerekiyor.
Bende ailem ile kullanıyorum, ortada Golf R susturucusu sonda ise İskender Usta'da yaptırıdığım custom susturucu var. Normal kullanımda ses çok az.
DPF uzun vadede sorun yaratır, ve pahalı bir parça. Ben riske atmadım. Ses olayını susturucular ile çözdüm.
Ayrıca, sadece DP yapıp geri kalan egzozunu stok ta tutabilirsin. Bu da ayrı bir seçenek.
Seat Leon 1.6 TDI DSG 185 hp...
Instagram: jb_tdifr
Yaklaşık 27 bin km oldu. Polo 1.6 tdi ve yazılım var. Şu an bir sorun görünmüyor ama araç sıklıkla yüksek hızlarda tempolu sürüş yapıyor. Belki sadece şehir içinde sakin sürüş yapılsa dpf sorun yaratırdı şimdiye kadar bilemiyorum.
Yazılımı yaptırdığım günden beri bu sorunu çözemedim ya da herkeste mi bu şekilde sorun değil mi bilmiyorum. Hangi viteste olduğu önemli değil düşük devirde giderken yani 2000 devir altı diyelim gaza bastığım anda küt diye vuruntu yapıyor sanki aks çıkacak gibi yerinden. Daha sonra yazılım biraz daha kısıldı vuruntu da azaldı ama geçmedi özellikle şehir içinde hala rahatsız ediyor. İlk defa kullanan ayarlayamıyor arabayı silkeleyerek kullanıyor.Aracın gücü tahmini 125 hp civarıdır. Yani 140 hp civarı vuruntu yapmadan yürüme şansımız yok mu? Özellikle yazılımlı kullanan arkadaşlarda durum nasıl paylaşırsanız sevinirim
Golf 6 1.6TDI'a ilk yazılım yaptıran 10 arabadan biriyim. Hatta forumda konusu vardı. 15.000km'de yaptırdım, şu an arkadaşımda 120.000km oldu sanırım ne vuruntu ne başka bir durum var. Benim aracım 140hp civarıydı hatta sonra gençlik ile biraz daha açmıştık. Ne DPF problemi yaşadık ne vuruntu ne başka bir durum.
Selamlar emulatorsuz 1549 setup kullananan ve 2 bar ustu acabilen varmi? Birkac sorum olacak.
MuraT GÜLEN
207 RC
0 507 207 00 27
Yazılım işi iyi güzelde bu hakkıyla yapılıyor mu?
Konu fraps34 tarafından (14-05-2024 Saat 16:20 ) değiştirilmiştir.
Yaklasik 50.000kmdir 1449 setupla kullanam birisi olarak cevap vereyim.Bunun yaklasik 30.000kmsini dpfli ve su an son 20.000dirde dpf iptalli kullaniyorum (aracim 130bine yaklaştı).Bende duman kimse gormemistir, goremezde bile o konuda ustume alinmiyorum yazinizi Elimden geldiggincede dpfli kullanmaya calistim.
Oncelikle golf7 icin konusuyorum, yaklasik olarak 190-200hp arasinda guc ve 400-430nm arasinda torkum var diye dusunuyoruz.Adam akilli dyno olmadigi icin cikmadim.Bu setuplarda ben baski balatadan yana bir sorun yasamadim hic.90.000de degistim ve su anda 130.000e yaklastim.Tabi benim basincim 1.9 bar(ona gore yakit) , 2.5 bar basanlarda durum nedir bilmiyorim orninal balata ile
Aks kafalari 2.0 tdi ile ayni, salincaklardan yana zaten sorun yok.Moduler oldugu icin cogu sey ayni. Kara duman olayiniza katiliyorum, normalde dpfi sokunce herkes hizlanir ben ayni sekilde kaldim.Dpf dostu bir yazilim vardi ustunde ve sokuncede oyle devam ettim.Ha kesinlikle emisyonum cok daha fazla dpf olmadigi icin ama elimden geleni bu, sifir dpf pahali Ama bir sport kat ekleme projem var egzoza
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
Sizi tebrik ediyorum bu emisyon konusundaki hassasiyetiniz için. Bende var olan gücü en iyi şekilde kullanmak beygiri olabildiğince artırmak isterim. Bunlar zevkli şeyler zaten hoşlanmasak bu forumda ne işimiz var )
Dpf_egr tıkandığı veya sorun çıkarttığı için sökülüyor ona takılmıyorum ( bu parçalar sorundan başka birşey değil, emisyon getiriside az) ama Katalizörü sökenlere ne demeli. Katalizörü sökülmüş araba direkt trafikten men edilmeli.Şuan şehirde o kadar aracın arasında nefes alabiliyorsak o katalizör sayesindedir.
Sorun çıkarmadan halletmek mantıklı geliyor benim tek merak ettiğim egr nin iptalinin zararı olup olmadığı.
Bu haliyle turkishpower ında dediği gibi emmeyi ve supapları tıkıyor.
1.6 hdi da çok vahim durum. Bunun önüne geçmek mantıklı geliyor. İptalinden kaynaklı farklı bir arıza yaşayan var mıdır öğrenmek istedim.
Kesinlikle katılıyorum. İptali nasıl oluyor. Egr yi söküp kör tapa mı yapmam gerekiyor. Yoksa yazılımdan iptal yeterli mi?
Clh ve ustu motorlarda dpf-kat-egr birlesik.Altta ki low pressure egr valfi(egzozdai) kapandiginda egr de isin icine girer.
Yani bu motorlarda egryi iptal edip, dpf-kat kalsin diyemezsiniz.Ya hepsini iptal edeceksiniz yada egryi yazilimsal/mekanik kapatsaniz bile low pressure egr dongusune girdiginde ve rejenerasyona hoş seyler olmayabilir.
Yazilimsal kapattigini soyleyende evet kapatabilir ama dpf rejendr ve low pressure egr dongusunde ne olacagini anlatsin birisi bana sevinirim Egr bozulana kadar devam, sonra yazilimsal arizasi kapatilir devam
BMW G20 320i
https://www.youtube.com/c/smokemotion
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)