benım oem turbo bayadır ötüyor ama hıc perfprmans kaybı yok ne zaman iflas eder bılmıyorumda sımdıden bı karar vermem lazım
Printable View
benım oem turbo bayadır ötüyor ama hıc perfprmans kaybı yok ne zaman iflas eder bılmıyorumda sımdıden bı karar vermem lazım
hybrid turbonun maliyeti nedir?
Şimdi bu insignia için bir proje yapacaz olursa manifold tasarlıcaz bakalım ha olmadı dediğin gibi sökecez ama ben sökmeme taraftarıyım açıkcası benim akılımdan geçen ise 2056 idi esasında ama kimi sorduysam herkes insignia turbosu dedi en garantisi bu spec dediler birde hybrid turbo ile ne kadar güç alınıyor peki ??
@aga81, @Amazing
cevaplar için teşekkürler. Ama orjinal coolerın yeterli soğutma yapmadığı, hatta oem turbonun bastığını bile soğutamadığını duymuştum. o yüzden büyük coolera geçmeyi düşünüyordum.
Anladım kardeşim hybridini maliyeti nedir peki ???
ben hybrid için 750 tl fiyat aldım
Valla öyleyse çok çok ucuz geldi bana fiyatı.. Sorduğun yer evvelden yaptıgı araçları referans gösterebiliyor mu peki? Yada ne kadar hangi şartlarda garanti verebiliyor?
Bende insignia turbo işini kafama koymuştum ama hep maliyet önümde engeldi.
Amazing'i takipteyim bi yandan da.. Yaptırdıkları Hybrit turbo ile keyifleri nasıl diye gerekirse 1-2 ay daha takip edeyim diyorum.
emme de egzosda degişiyor, Yanlız bu işi yapan var yapan var. Bir arkadaşım t4 turbosuna yaptı 2 ay sonra kırdı (ankarada yapıldı)
Bizim yaptıgımız 30.000 km dir kullanan var 1.8 basınçda referans olarak yaptık, bizde yapalı 2 ay olacak nerdeyse bi sıkıntı yok umarım olmaz.
DİP not: Fiyat açısından yapan yerler arasında fark olur ama ne kadar sağlıklı olur bilemem
Fiyati turbotekten aldim.
Ben olaya sorunsuzluk acisindan bakiyorum. Cnc de yapilmis pal icin bile yuzde yuz diyemiyor kimse. 750 tl yi ona verecegime az daha sabreder o parayi 2-2.5 yapar insignia 180 lik ile devam ederim. Kisik basinc 150-170 araliginda on numara keyifli sekilde.
Yanlisim varsa duzeltin. Paller buyuyor. Pallere bagli bi kisim var. O pallerin dondugu rulmana giriyor. Simdi palleri buyutup rulman stock kalinca n olucak? Rulmanin dayanma siniri azalacak paller daha fazla guc urettigi icin. Eger o rulman kismi degisiyorsa zaten bu ise garanti verilmeyecek bi nokta yok cunku zaten geriye turbonun dokum kismi kaliyor. Rulman kismi degismeyecekse de gaza her oturdugunda korkacagin bisey yapmak mantikli degil. Birdaha 750 vermek akil isi degil
Abi ihtimal dahilinde konusuyorum bizim turbolar yatakli, bilyali degil sanirim.
ege turboydu galıba komple ıcını degıstırıp yaparsak 150hpler gelırmış ama tuboya garanti vermiyor 1200tl cıvarıymış
Günlük kullanılacaksa fazla heyecan aramayın derim nacizane fikrim. Ben şu haline getirene kadar baya ömür tükettik sanayide... İş yaptırmak çok zor. Turbo girerseniz işçiliği yazılımı tekrar baştan yakıt fazla olacak bu sefer tekrar ayar atacaksınız vs vs... Akraba oldum artık.
Oem turbo ve cooler ile yürüyorum şu an, 2.0 140hp 320nm passat 5 6 boy rahat geçiyorum durup tekrar geçiyorum hatta :D Cla c180 de keza 1 2 boy önde giderim diye düşünüyorum. Focus civic de keza vti hariç. 200 den sonra basacak yol yok zaten. O yüzden bi specinizi yapın, bi binin bence gayet tatmin edecektir sizi.
Şu an emmem port polish 60 lık düz var kat iptal sonda 90 lık varex var egr wesgate iptal 51lik komple krom intake var (gereksiz ama zengin görünsün :D ) açık mantar filtre var ve hard a yakın yazılımla 120hp 290nm torkla yürüyorum. Cama 100 lira yapıştırsam ön koltuktan alamazlar. O kadar diyorum. Ki tork arttıkça sarmaya başlıyor. Bence oem turbo ile yükleyip bi deneyin. Günlük kullanımda bu spec kesinlikle tatmin eder. Klima iptal edecektim bende turbo için. Absm zaten iptal. Ama gerek görmüyorum şu an... Gayet tırmalıyor asfaltı...
Bu arada turbo girecekseniz cooler şart bence. Keza yazılımdan önce iat zaten düşük de egt sanırım bayağı aşağılardaydı. Şu an 5dk lık kullanımdan sonra 1 kez kesiciye soksam anında yağ sıcaklık 80-90 arası oluyor kaput alev alev. Sıkıntı yok oem turbo olduğu için ama büyürse soğutmanız gerekebilir...
Son halinden, konu açmadan önce bi sneakpeek olsun...
http://i.hizliresim.com/vENnYv.jpg
Turbo flans klima iptali krom boru downpipe bunlar 2. 2.5 gecer bence, + yapılan hiç bir işin garantisi yok 3 tane büyük turbo kıran arkadaşım var
Benim yaptırdıgımda göbek dahil degişiyor kardeşim içi komple degişiyor.
Bu pali kıralan turbomuz
http://i.hizliresim.com/Pqakm5.jpg
buda revize olmuş turbomuz stage 3
http://i.hizliresim.com/94ro05.jpg
http://i.hizliresim.com/MEBpmg.jpg
http://i.hizliresim.com/qYNMVR.jpg
Buda açık emmelerimiz
http://i.hizliresim.com/g5Y8E5.jpg
senin hybrid iyiymiş iç kısmıda değişiyorsa.
klima iptalini hesap etmedim açıkcası. biz fehmi tekin kardeşimle telefonda hesaplama yaptık. 3 aşağı 5 yukarı rakamlar bunlar. işçilik yok içinde.
300 tl focus cooler
1200 tl insignia turbo
300 tl dp
400 tl flanş
200 tl de krom cooler boruları ve ara slikonlar desek
üstüne ek olarak işçilik ve yazılım parası var.bu speclerde oem baskı balata asla kullanılmaz. bunuda hesap etmek lazım.
bu 92-96 astralardaki dizel 1,7 motor bu bahsettiğiniz motor mu farklı bir şey mi ?
12-13 liralara 1,7 dtı astralar var yada 2000 model yeni kasa astralar var bunlar alınır mı ? sorun yumağımıdır ?
aynı motor abi
motor isuzu üretimi bi motor. çok daayanıklı olduğu söyleniyor herkes tarafından. kronik ağrızası var. mazot pompa beyni aşağıda. suya sert girişlerde su çekme yapıyormuş beyne. bunun için şasiye monte ettiriyor birçok kişi. bunun dışında ben başka bişey duymadım makinesiyle ilgili olumsuz.
şahin binboğa diyorum başka birşey demiyorum baskı balatada. sitede konusuda var. efsane adam. efsane esnaf. işi efsane. sohbeti efsane. daha ne olsun. ben organik yaptırdım. 3 bronz 3 oem. fabrikasyon sertlikte hatta daha yumuşak. titreme çok az.
ekleme : kapak açmak bence de mantıklı. ne var ne yok bakmak lazım. sonuçta hepimizin arabası 200k üstü araçlar. kaç sahibi olmuş. evveliyatı bilinsede kapak içi ne var n yok bakmakta fayda var.
Krom borunun faydası geliyor mu güce oem turboyla kaçlık yapmak lazım. Maliyeti ne olur işçilikle beraber
dizel kısmında bi konuda cooler borularının krom mu yoksa slikon mu olması ile ilgili konuşulmuştu, şimdi bulamadım. kimisi krom olmalı diyordu. kimiside slikon olmalı diyordu. malzemelerin air flowu için ikilemde kalınmıştı sanırım. net kesin birşey okumamıştım.
eyvallah onatım
birtane astra sw var onu alayım diyorum :) piknik sezonu açıldı bagaj lazım :)
eğer vakit nakit varsa bu bütün işlemleri yapıp büyük turboya girmekte fayda var ama benim sanayide gezecek vaktim yok nakitimde az diyorsanız hybird mantıklı hemde tatminkar.
Benim aracım 127.000 de idi orjinal km , conta gidiciydi neyin ne olcagı hiç belli olmuyor :)
http://i.hizliresim.com/kk8vJ7.jpg
http://i.hizliresim.com/a5NE0R.jpg
http://i.hizliresim.com/YBEbJa.jpg
Buda arabam 'dı'
Peki benim aracımda şuan kat iptal, kendi egzoz borusu sanırsam krom paslanmaz diye biliyorum susturucunun arkasından cutout sistem var kumandalı. Egzoz u krom çeksek komple kaçlık çekmek lazım bunun güce torka faydası oluyor mu benim yazılımda harda yakın 112.4 hp 239.8 tork verdi biraz daha arttırmak için soruyorum faydası varsa ankara da nerede kaça yapılır ?
Polish işlemi yaptırsak peki ? :D
downpipe maliyeti 300 tl. başkent organizeye şaşmaz tarafından girince alt geçite girmeden yan yola sapıyorsun. ışıklara gelmeden sağda bi egsozcu vardı. adını karıştırıyorum. ben bu fiyatı ordan aldım. oem turboda kimisi çok fark ettirir dedi, kimiside bi farkı yok dedi. o yüzden ben oem ölçü devam ediyorum.
sürekli koç egsozla karıştırıyorum :D