uzun zamandır aklımda polo 1.6 tdi garret turbo kullanıyor ama modelini bilen varmı acaba?
uzun zamandır aklımda polo 1.6 tdi garret turbo kullanıyor ama modelini bilen varmı acaba?
GTC1244VZ diye biliyorum.
kodlara pek aldanmayın boyutlarını tahmin etmek için soruyorsanız![]()
GTC-GTB gibi serilerde daha kırılan duymadım, yeni nesil turbolar yüksek basınç altında sorunsuz çalışıyorlar.(bence çok sağlamlar)
Sole bi yazi buldum ama ne akdar dogrudur bilemem hepsinde ayni oldugunu sadece yazilim farki oldugunu iddaa ediolar 310 nm torka kadar debriyajin yettigini soyluyolar. 150 bhp ye kadar gideri var diolar vs.vs. die anladim yanlista olabilir die okudugumu yapistiriorm
kaynak:
UK-POLOS.NET • View topic - Tuning a TDI
FWIW, all the hardware between the 75ps, 90ps and 105ps engines is the same (turbos, injectors, fuel pump, what have you...), it's just the mapping. A competent tuner should be able to get any of these variants to 140+ bhp. Stock turbo is a Garrett GTC1244VZ (which is the same as the one in the Golf 1.6 TDI - so that's not an upgrade), so it runs out of puff at ~150bhp. The turbo from the 2.0 CR engines should fit without a problem as the exhaust ports are the same.
Bear in mind the limit of the stock clutch is ~310NM. Also, the internals don't seem to be as strong as the older 1.4 / 1.9 / 2.0 PD units and the newer 2.0 CR units. No bronze bushings in the pistons and quite weak conrods. I wouldn't try to push it past ~370NM or so. Having said that, most of the UK tuners are numpties anyway when you get round to swapping turbos over and asking for custom maps. I outsource my tuning work to the EU. Been tempted to get a 1.6 TDI and add a big turbo, but I don't want to get rid of my 9n 1.4 TDI just yet and can't justify keeping two sensible cars
Turbo kismi dogru da geri kalan kisisel gozlem. 310 dan fazlasini kaldırıyor man /dsg ikiside.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Madem konu acilmis peki turboyu degismek istesek acikcasi kasinsak orjinal turbonun bir tik ustu ne olurdu?
Enjektor degismeden vs ?
34 HH 9458
MK6 JETTA
1244 yerine gt1549 veya 1749 flanşları uyuyormu bilmem ama bence olur, güzelde olur hatta bana göre altlarda çok ölmez, 1.6tdi hacimde var yürür![]()
Bende bu konunun takipçisiyim. Flanşlar direk oluyorsa enjektor felan değiştirmeden sadece turbo büyüterek yazılımı değiştirerek nerelere çıkabiliriz acaba ?
bende 1.2 tdi var oda gtc12 galiba, en azından gtc15 falan kullanması lazım değilmi 1.6 ların?
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
1.6 tdi konusunda dyno'sunu koydugum turbo upgrade'li 1.5 stock basınçla yürüyen tdi golfün kadran. Launch control aktif.
Link : MOV0296 - YouTube
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Bu upgrade hangisiyle yapılmış bilmiyorum ama , 1.6 tdi 'a yapılabilecek turbo upgradelerle ilgili 1.6 tdi konusuna bir ara yazarım.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Golf bence yavas hemen hemen ayni 0-100 bizimkilerle uzunda doldurmus olabilirler bu arabayi
34 HH 9458
MK6 JETTA
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)