User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.6 tdci turbo upgrade (alternatif kararsızlığı)

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naci özkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanması güç ama ben kırdım
    O zaman ben pm le adresi atıyorum Nasıl oldu baya mesakatli iş kırman anlat bakalım
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  2. #21
    naci özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Hatay-Adana
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman ben pm le adresi atıyorum Nasıl oldu baya mesakatli iş kırman anlat bakalım

    Şimdi şöyle anlatayım;Günlerden soğuk bir kış günü,geçen ay 170.000 de ağır bakıma girmiştim emmeye kadar herşeyi temizlettim değiştirdim araba 2 günde çıktı.gecesine adanadan iskenderuna dönüyorum 70 km sonra sesler gelmeye başladı motor güç kesti hemen durdum baktım bi ses var hava filtresinin hortumunu söktüm hemen bir baktım pal delik deşik.parça çekmiş ağzına ve palleri parçalamış.zaten turbo bitti çok ıssız biryerdeyim bende yavaş yavaş devam edeyim dedim.biraz daha gittim ama Biryerden sonra turbo balans yapmaya başladı sesler baya değişti bende 20-30 km ile yüklenmeden devam etmeye çalışıyorum.Ondan sonra sanırsam turbo kırdı saniyelik oldu çünkü turbo karterdeki tüm yağı çekip piston tepelerine bastı.Yanma odası yağ ile dolmaya başlıyo 1 numaralı piston aşşağı iniyor ama blok yağ ile dolu olunca yukarı çıkamıyor kranka bağlanan çataldan kolu kırıyor sonrası ***** son ''MOTOR ARIZASI'' ve el fatiha
    Adresi pm den atarsan sevinirim

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naci özkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi şöyle anlatayım;Günlerden soğuk bir kış günü,geçen ay 170.000 de ağır bakıma girmiştim emmeye kadar herşeyi temizlettim değiştirdim araba 2 günde çıktı.gecesine adanadan iskenderuna dönüyorum 70 km sonra sesler gelmeye başladı motor güç kesti hemen durdum baktım bi ses var hava filtresinin hortumunu söktüm hemen bir baktım pal delik deşik.parça çekmiş ağzına ve palleri parçalamış.zaten turbo bitti çok ıssız biryerdeyim bende yavaş yavaş devam edeyim dedim.biraz daha gittim ama Biryerden sonra turbo balans yapmaya başladı sesler baya değişti bende 20-30 km ile yüklenmeden devam etmeye çalışıyorum.Ondan sonra sanırsam turbo kırdı saniyelik oldu çünkü turbo karterdeki tüm yağı çekip piston tepelerine bastı.Yanma odası yağ ile dolmaya başlıyo 1 numaralı piston aşşağı iniyor ama blok yağ ile dolu olunca yukarı çıkamıyor kranka bağlanan çataldan kolu kırıyor sonrası ***** son ''MOTOR ARIZASI'' ve el fatiha
    Adresi pm den atarsan sevinirim
    Ee bırakta kırılsın o kırılmasında ben mi kırılayım Geçmiş olsun . Toplam maliyet ne kadar tuttu ?
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  4. #23
    naci özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Hatay-Adana
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ee bırakta kırılsın o kırılmasında ben mi kırılayım Geçmiş olsun . Toplam maliyet ne kadar tuttu ?
    krankta darbe almış komple motor girdik zaten.2 hafta kadar yattı arabam.asıl bombayı söylemedim sana ben bu olaydan sonra 4 günde toplam 3 turbo daha kırdım

  5. #24
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kolu büken kıran gelsin bir de beni büksün derim Ciddi anlamda sağlam bir motor bilindiği gibi bir çok Otomotiv firması bu motoru kullanıyor PSA 1.6 Diesel 1.4 Diesel olarak . Stock olarak tek sorun turboları cok dayanıklı değil geri kalan her sey gereken kondisyonun bir tık üstü


    Ha simdi gelip 1.4 Tdci ye 1.5 Cont ve üzerini bastım kırıldıda demeyin yani
    bu kol psanın hangi motorunun kolu ? birde 110lukla 90lık arasında turbodan başka ne fark var ?

  6. #25
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naci özkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krankta darbe almış komple motor girdik zaten.2 hafta kadar yattı arabam.asıl bombayı söylemedim sana ben bu olaydan sonra 4 günde toplam 3 turbo daha kırdım
    Arkadaş bana her snap attığında snabi açıyorum ve ya palleri delik deşik yada pal yok Bana snap attığında kalbim çarpmaya başlıyor her seferinde

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RSX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kol psanın hangi motorunun kolu ? birde 110lukla 90lık arasında turbodan başka ne fark var ?
    1.6 Tdci den cıkma bu . Turbo ve Yazılım Farkı var motor olarak yanlışım varsa düzeltilir birde baskı farkı var diye biliyorum
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  8. #27

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naci özkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krankta darbe almış komple motor girdik zaten.2 hafta kadar yattı arabam.asıl bombayı söylemedim sana ben bu olaydan sonra 4 günde toplam 3 turbo daha kırdım
    Nasıl diye sormuyorum
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  9. #28
    naci özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Hatay-Adana
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş bana her snap attığında snabi açıyorum ve ya palleri delik deşik yada pal yok Bana snap attığında kalbim çarpmaya başlıyor her seferinde
    ahahahah ben alışmıştım artık hava filtresi değişir gibi turbo değişmeye en son olanı göndermişmiydim diğerleriyle aynı diye göndermemişte olabilirim

  10. #29
    naci özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Hatay-Adana
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasıl diye sormuyorum
    aynen kardeşim son 250 kmde 5 defa yağ değiştirdim 4 tane turbo bitirdim.L anet olsun içimdeki basınç sevgisine
    Sebebide mantıklı değil ama turbo intercoolerdan parça çekiyomuş.intercooleri bi değiştirdik sorun filan kalmadı.jilet gibi turboların anasını ağlattı hepsindede ya sıfır ya çıkma bulduk revizyon istemediğim için
    bektaş senide aramıştı hatta mert

  11. #30
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı naci özkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahahahah ben alışmıştım artık hava filtresi değişir gibi turbo değişmeye en son olanı göndermişmiydim diğerleriyle aynı diye göndermemişte olabilirim
    Son ikisi bunlar değilmi


    bu kaçıncı ama hatırlayamadım


    Bektaş konunu baltalıyozda,yapda görelim pampa şu arabayı bence çok güzel ve mantıklı hareket ediyorsun <3

  12. #31
    naci özkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Hatay-Adana
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son ikisi bunlar değilmi


    bu kaçıncı ama hatırlayamadım


    Bektaş konunu baltalıyozda,yapda görelim pampa şu arabayı bence çok güzel ve mantıklı hareket ediyorsun <3
    3 tanesi varmış sende sonuncuyu bende çekmedim hepsi aynı zaten diye
    aynen konuyu baltaladık biraz konu koldan açılınca dayanamadım
    Bu yapacağın önceki focusundan daha iyi olacak gibi

  13. #32
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 lık sabit volant 110luk hareketli , haliyle baskı balata da farklı diye biliyorum.
    -Fırat

  14. #33

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bektas_talay ellerine bilgine sağlık.

    bende de volvo c30 1.6d var ve bi gün gel buluşalım cayımı iç , az biraz sohbet edelim nargilede seversen beni de huylandırdın projen ile. istanbul halıcıoğlundayım ben.

  15. #34
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konumu baltalayan arkadaşlar size hybrid yapılmış 1544 turbosunu gönderecektim ama nasip olmadı daha kırmadığın için ahahah
    konudan haberdarım intercoolerdan içeri çekiyor eksoza atıyor eksoza gelen en ufak şey turboyu kırıyor malesef kanka ( mehmet mert)

    Alıntı ufuk_acar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bektas_talay ellerine bilgine sağlık.

    bende de volvo c30 1.6d var ve bi gün gel buluşalım cayımı iç , az biraz sohbet edelim nargilede seversen beni de huylandırdın projen ile. istanbul halıcıoğlundayım ben.
    ufuk abi telefonu mesaj olarak at abi gün içinde whatsapp dan konuşalım müsait bir gün geleyim içeyim çayını fena olmaz fikir fikirden üstündür sonuçta

    konuya gelelim bugün saçma şekilde v band kelepçe aradım durdum hiçbiryerde yok bi eksozcudabuldum onuda kırdı sağolsun eksozcu

    sonra kosiflere 80 tl bayılmak zorunda kaldım

    onu hallettik derken eksoz flange ı metal blok alıp tornada yaptık

    yağ borularını hallettik krom dirsekleri alıp downpipe malzemelerini topladıkmı halledicez inşallah arabayı

    ek olarak

    *************

    maf da yurtdışında bir konu inceledim araştırma sonucu maf voltajımız 0-5 v ama araba tam yükde mafdan full olarak 4v çekiyor maf delete ile full 5v göstermeyi düşünüyorum belli bir devir üzerinde

    winols edc16c34 damoslarını aldım

    böylece ilk etapda enejktör memeleri almadan kalibre sürecini aşıp sonrasında büyütücem enjektörü fotoğraflar geliyor birazdan

  16. #35
    OscaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam 2 sene önce arabayı aldığımda ilk iş gt1752v takmak diyodum paraya parçaya kadar hazırlanmıştım ki turbosu enjektörü sensörüyle motor başımıza bi patlayıp ayar tutturamayınca vazgeçmiştim maddi manevi. O kadar patladık ki düze çıkalı daha 2-3 ay oldu. Dv6 motorda en verimli güç bandıyla kullanılabilen bi gt1752v var bi de gtb2056vklr. Gt1752v ile 200hp civarında bi güç geliyo ki bence de en uygun seçenek o hem aktarma olarak hem de daily olarak düşünüldüğünde Umarım sorunsuz sıkıntısız şekilde hedeflediğin güçlere ulaşırsın merakla bekliyorum açıkçası sonuçları Bu arada ciddi bir çay nargile sohbet teklifi de ben ve 307'mden istanbulda

  17. #36
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OscaRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam 2 sene önce arabayı aldığımda ilk iş gt1752v takmak diyodum paraya parçaya kadar hazırlanmıştım ki turbosu enjektörü sensörüyle motor başımıza bi patlayıp ayar tutturamayınca vazgeçmiştim maddi manevi. O kadar patladık ki düze çıkalı daha 2-3 ay oldu. Dv6 motorda en verimli güç bandıyla kullanılabilen bi gt1752v var bi de gtb2056vklr. Gt1752v ile 200hp civarında bi güç geliyo ki bence de en uygun seçenek o hem aktarma olarak hem de daily olarak düşünüldüğünde Umarım sorunsuz sıkıntısız şekilde hedeflediğin güçlere ulaşırsın merakla bekliyorum açıkçası sonuçları Bu arada ciddi bir çay nargile sohbet teklifi de ben ve 307'mden istanbulda
    gtb1756vk alıcaktım bulamadım zaten bu turboda 1752 civarlarında oluyor öyle biliyorum

    emme pali ölçülere 38 e 52 eksozu ölçmedim ama

    enjektör olarak trw performance bosio marka satıyor ama ben bmw 335d enjektör memelerini takmayı planlıyorum örnekleri var

    orjinal enjektör 200 verir artı box ile diye tahmin ediyorum

    200 üstü için enjektör memesi şart

    edit:

    335d nozzle

    RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog

    http://bustorgdetal.com/zapchasti/301/11959/

  18. #37
    OscaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    81
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    335d nozzle kullanıyo upgrade yapanlar zaten bosio trw paketleri haricinde kullanan pek görmedim. Orjinal nozzle+box ve 1752v ile yaklaşık 170-180hp alan var enjektörün limiti olarak. 1752v nozzle cooler ile de 200-210 civarlarında bi güç alınıyo yapılan örneklerde ki en güçlü devir bandı çıkan gtb2056vklr 4800rpm@235hp alıyor Trw'nin yaptığı araçta altlar malumunuz..

  19. #38
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üstlerde çok hayvan oluyor güç doğru ama trw nin kullandığı enjektör sanırım 335d in enjektörden küçük
    En mantıklısı 1752 oluyor alt da üst de nasibni alıyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •