Mantıklı bir iş yapmışsın. İnşallah çözüm olur. Gelişmeleri yazarsın.
Printable View
Mantıklı bir iş yapmışsın. İnşallah çözüm olur. Gelişmeleri yazarsın.
O araba o kullanım şartlarında 200 derecelerin yanından bile geçmez. Kaynama noktası ile alakasız arkadaşın sorunu.
Yağın fazla tüketme durumu kaynama noktasına göre belirlenmez. Pist koşullarında bile görmezsiniz 200 dereceleri. NOACK yüzdesine bakmak gerekir.
Biliyorum ama yağ eskiyince niteliğini kaybediyor abi, kararan yağın yanarak eksilmesi de daha kolay bir hal alıyor aracın sahibi olan abi de km arttıkça eksildiğinden bahsetmiş ama konuya senin kadar hakim değilim tabi, doğrudur:)
Yağın arkasındaki etikette var abi, internettende ulaşabiliyorsun.Po için okuldan dönerken benzinlikte bakmıştım, şu linkte Castrol için. http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/21393DC52F5AFD5080257E62003E731D/$File/BPXE-9XRLGH.pdf
Flash/boiling(parlama,kaynama) point olarak geçiyor yanıltmasın özelliğini kaybettiği sıcaklık ikiside sonuç olarak.
Po yağı tam koymuslardi. Fazla koyulma ihtimali benimde aklima geldi ama eksilttikce eksiltti fazla dolumla ilgiii degil.
Hafta sonu castrol start stop doludurtan sonra uzun yol yaptim milim eksiltme olmadı. Kilometre yaptikca bilgileri burda paylasirim . Bir daha ki bakimada totalin 5-30 unu aldim onda durum nasil olacak bakalım. en ideal hangisi ise her daim onunla dolum yapacağım. (Not: Yağ filtresi yetkili servisten alınma orijinal)
2000 km yol yaptım, milim eksiltme yok :)