-Merhaba ozel mesajda atmisiniz burdan cevap vereyim anca musait oldum

Oncelikle daha once x firmada buyultmus ve neler cektigimi ben bilirim CLH'da Su an sadece yazilimliyim(rsa) stock turbo

(gtc1549 takili idi) Neyse bunlari gecti gitti artik

-Ankarada Kursad abi aylardir geziyor o dediginiz GTD turbosu ile.Bakin altini ciziyorim "DPF ve EGR" Aktif bir sekilde sifir duman ile kullaniyor.Ayrica araci DSG Oldugu icin biraz daha agresif bir yazilim hem DPF sini hemde kavramasini bayagi zorlayacaktir o yuzden hem keyifli hem sorunsuz biniyor

100-200 suresi 19-20sn civarinda olmasi lazim
-190hp 380-400nm arasindada bir torku vardir,dsg ile dumansiz cok keyiflidir

Tabi her firmanin beygirleri ayni olmuyor orasi ayri...
-Turbo buyultmeden oncede buyulttukten sonrada kendisiyle cok konustuk Kursad abinin,hatta Rasit abi(Rsa Motorsports tuneri) turboyu taktigimda tek aticam yazilimi dedi,eger olmazsa tum masraflarin benden demesine ragmen yapmayacagim

Zaten yuruyen bigturbolu CLH ben gormedim su ana kadar ,ben tdi projesi yapmis degil "CLH" motor ile big turbo yapabilen firma ile calismanizi oneririm
