Uzun uzun yazmistim ama neden gonderememisim anlamadim simdi fark ettim.Tekrar yazayim
1-Motor kodlari farkli olabiliyor ama cogu parcalar birbiriyle uyumlu,mesela gtd nin CUNA olmasi lazim,benim aracimin ise CLHA
2-Sizinde motor kodunuz farkli,ama gtd turbosuda olucaktir,2.0 190lik olaninda
3-Ben gtdninkini sectim,fiyat/performans olarak + DPF sistemini kullanabiliyor olmamdan dolayi.
4-Garrett ciktiysa garrett,borgwagner(kk) ciktiysa illa o takilacak diye bir limitasyon yok

5-Bakima ben 7500 kmde bir giriyorum hep,yag olarak mobil1 esp kullaniyorum ama hemen hemen her yag kullanilabilir hepsini denedim cokta fark goremedim
6-Mekanik olarak sokme/takma aslinda bu isin en basit noktasi,mekanik her sekilde hallolurda isin kilit noktasi yazilim.Bir cok harita degismesi gerekiyor ve bunlrin mukemmel uyum icinde olmasi gerekiyor. Bu konuda iyi arastirma yapin derim,malesef turboyu takip basinci acayim olmuyor.Sormak istedikleriniz varsa cevaplarim tekrardan
