Bu tarz ürünleri her depoda kullanmak problem çýkarýr bilginiz olsun arkadaþlar. 5 6 depoda bir kutu tavsiye ediliyor, ben benzinli aracýmda kullandým uzun süre faydasýný gördüm tavsiye ederim...
Printable View
Bu tarz ürünleri her depoda kullanmak problem çýkarýr bilginiz olsun arkadaþlar. 5 6 depoda bir kutu tavsiye ediliyor, ben benzinli aracýmda kullandým uzun süre faydasýný gördüm tavsiye ederim...
Ben normal süper dizel katkýsýný kullanýyorum. Speed tech te denerim
Arkadaslar merhaba. Konu sahibi olarak wurth commnrail katkisini bugun itibariyle 231 bini deviren aracimda ilk defa kullandim
Sonuc : olumlu yada olumsuz hic bir degisiklik yok. Ben sistemde pislik vardir belki diye aldim ama galiba pislik yoktu. Nitelik kat bos aracimda tek damla duman bile atmadi
Ýþini yapmayan ürün olarak deðerlendirmiyorum. 5 yildir aracin tek þoförüyum. Muntazam bakima sokarim. Devirli ve normal kullanima ozen gosteririm.
Bendeki durum bu.
daha önce böyle katký kullanýlmamýþ araçta genelde pek tavsiye edimiyor
Liqui Moly Speed Tec Dizel Katkýsý
Bundan aldým.Deneyeceðim
km tam olarak söylemek doðru deðil. ancak bizzat würth satýþ personeli bile yüksek kmler de deðil düzenli kullanýmý tavsiye eder.
aslýnda ilaç bir zarar vermiyor. uzun süre bakým yaptýrmadýðýn temizlemediðin enjektörler bozulmaya yüz tutmuþ halde oluyor. iþeme denilen arýza zaten baþlamýþ ancak týkanýklýktan az miktarda olduðu için henüz fark etmiyorsun. yani aslýnda saatli bomba aracýn, ne zaman patlak vereceði belli deðil iken bu ilaçlar kurumu pisliði temizleyince bir anda arýza ortaya çýkýyor ve sen ilaca suç atabilirsin kötüleyebilirsin diye tavsiye etmemeye çalýþýyorlar bakýmsýz çok yüksek km araçlara.
3 ayrý arabada denedim, ilki 2011 focus tdci ,100 bin kmdeydi. Felaket duman attý ilk 15 dk, hakikaten faydasý olmuþ gibiydi. Ustayla beraber koyduk, biraz sýkýþtýrdýktan sonra usta bile þaþýrdý :D Araç doðu tarafýna çok gitmiþ, sanýrým kötü mazottan olabilir.
Ýkincisi 2011 1.5 dci Fluence, 65 bin ve 69 bin kmdeyken 2 kez depoya attým. Gidiþ hissedilir derece deðiþti, ancak bu etki 1 hafta sonra bitti. Duman gözlemleyemedim. Temizlediðini sanmýyorum :D
Üçüncüsü 2009 1.5 crdi Getz, çoðu zaman yatan bir araba. 60 bin kmdeyken attým, ilk yarým saatte aþýrý duman vardý. Uzun yolda epey sýkýþtýrdým. Performansa etkisi olmuþtu.
Bu katkýnýn mantýðý sanýrým mazotun yanýcýlýðýný arttýrarak iç kýsýmda temizlik yapmak, ancak sürekli kullanmakta zarar verebilir diye düþünüyorum. 5-6 ayda bir kullanmak iyi olur gibi.
Yada kullandýðýnýz mazotun kalitesinden þüpheliyseniz daha sýk kullanýlabilir.
Bu katkýyý boþ depoya döküp üstünü mu dolduruyoruz yoksa dolu depoya mý katýyoruz sistem nasýl çalýþýyor
Önce katkýyý döküp üstüne depoyu doldurursanýz sanýrým daha iyi karýþýr.
1.4 hdi 68 hp aracýmda her 2000 kmde bir kullanýyorum. Bir zararý olmadý araçta duman atma vs de yok. Ancak düzenli olarak kullanýlmasý gerektiðini belirtmiþti satan bayi. Performans ve yakýt tasarrufuna etkisi hiçbir kutuda hissetmedim.
ya özkütlesi mazottan daha fazlaysa?
siz full depoya koysanýz bile dibe çökmez mi :)
yollarýmýz gayet güzel performans sergiliyor karýþýmý saðlamak için, býrak depoyu insanýn bile içini altüst edebiliyor. boþa mühendislik hesaplarý yapmaya gerek yok þimdi :D koca depoyu hiç sallanmasýna sebep olmadan bitirebileceði yol yoktur sanýrým.
o yüzden önce sonra çok fark edeceðini sanmýyorum.
Würth katkýlarýn üzerinde yazýyor arkadaþlar ilk önce katký sonra yakýt.
Kendi gözlemlerimi aktarmak gerekirse;
2001 Astra G ye sahibim aracýmýn LPG de daha iyi gittiðini hissediyordum.Bu katkýyý kullandýktan sonra benzinde çekiþte iyileþme olduðunu gözlemledim.