Yok olabilir..Bilmiyorum..
Bilmediğim için diyemiyorum..
Printable View
Yok olabilir..Bilmiyorum..
Bilmediğim için diyemiyorum..
Merak ettigim birsey var.
70hp MJET, chiple filtreyle ıvır zıvırla 100hp oluyor zaten...
Araba zaten hafif, tork da yüksek olunca gayet keyifli hızlı oluyor.
Turbo degisimine neden gerek duyuyorsunuz, basınıza bela arıyorsunuz?
onları herkes yapıyor bız farklı bısıler yapmak ıstedık yavuz:)
şoyle bişe soleyım abı adamın bırının turbosu arızalıydı multijet yıne aynı turbodan adam turbo alacaktı bızımkı aklımızda değiştirme fıkrı wardı adama sattık yenı turboyu aldık taktık kesmedıgı zaman çok guzel oluyor ama kestımı can sıkıyor yarın ayar yapılacak bakalım dzelcekmı basinç bıraz kısılacak zaten yarın akşama yazarım ne oldugunu
Anladım umarım sorun cözülür.
Ama bu meretler fazla zorlanmaya gelmiyor ;)
Tahrik türbününün geometrisi aynı iken kompresör türbününü büyütüp ağırlaştırmak tek başına yeterli bir sebep..
herkese teşekkurler sorunumuz çözuldu p01 garaj ergun abıye sonsuz teşekkurler eline koluna saglık
emegi gecen herkese teşekkür ederim..p01 garaj ergün abiye ve gfb01 cağdaş kardeşime.ellerinize kollarınıza sağlık
Adınıza sevindim..
Keyifli sürüşler
Anlaşılan sorunu basıncı kısarak çözmüşsünüz. Benim de etrafımda aynı sorunu yaşayanlar oldu. Onlar da basıncı kısma yoluna gittiler. Eğer multijete 1.5 bardan fazla basabilen birileri olur ise sitede paylaşılırsa biz de dizelci arkadaşlarımızla paylaşırız.
ne turbosu takıldı araca?