User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: C3 1.4-16V HDi SX 92 Hp 200 Nm için yapılacaklar?

  1. #1
    F.TimuR
    Misafir

    C3 1.4-16V HDi SX 92 Hp 200 Nm için yapılacaklar?

    Herkese merhabalar. Beni bu konu hakkında aydınlatacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Kısa süre içerisinde C3 alacağım. Düşündüğüm modifiyeler;

    Chip Tuning (MeGa)
    Egr İpt.
    Kat İpt.
    Turbo dan itibaren komple düz boru (Çapı hakkında bir fikrim yok ama 60 'lık düşünüyorum.)

    Spor Helezon
    Ön-Arka kule gergisi
    16" O.Z Sinfonia Jant (Uygun ölçüde lastik)

    Angel Far (C3 lerin kronik far solma sorunundan dolayı)

  2. #2
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi önceki aracımdı , fiyatına ramen donanımı , gidişi gayet güzeldir.5 kaza yaptım banamısın demedi , satışımın tek sebebide kazalardan dolayı değer kaybının ilerleyen yıllarda daha fazla olabileceği ve o an model tazelemk adına elime iyi bi fırsat geçmesiydi...Gerçekten tavsiye ederim.

  3. #3
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi önceki aracımdı , fiyatına ramen donanımı , gidişi gayet güzeldir.5 kaza yaptım banamısın demedi , satışımın tek sebebide kazalardan dolayı değer kaybının ilerleyen yıllarda daha fazla olabileceği ve o an model tazelemk adına elime iyi bi fırsat geçmesiydi...Gerçekten tavsiye ederim.
    Evet haklısınız donanımı ve performansı fiyatına göre çok iyi. Cam Tavanlı modeli özelliklede

  4. #4
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cam tavanlılarda yüksek hızda tavan fitillerinden ses geldiği söyleniyodu ama 150-160 sonrası her şekil ön direklerden rüzgar sesi geliyo

  5. #5
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cam tavanlılarda yüksek hızda tavan fitillerinden ses geldiği söyleniyodu ama 150-160 sonrası her şekil ön direklerden rüzgar sesi geliyo
    Ya zaten bu fitillerle bütün araçların başı dertte :S Napalım 160 'dan sonra müziğin sesini biraz daha açarım

  6. #6
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac performans olarak bıraz kotu zaten demışsn chıp yapılacak dıye cokda keyflı olur 60mm bence cok buyuk gelır

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    60mm idealdir, downpipe de yapabilirsin orj ölçüleri 60mm den ufaksa gayet iyi olur.

  8. #8
    paliojet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    helsinki,adana
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AtomKarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar. Beni bu konu hakkında aydınlatacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Kısa süre içerisinde C3 alacağım. Düşündüğüm modifiyeler;

    Chip Tuning (MeGa)
    Egr İpt.
    Kat İpt.
    Turbo dan itibaren komple düz boru (Çapı hakkında bir fikrim yok ama 60 'lık düşünüyorum.)

    Spor Helezon
    Ön-Arka kule gergisi
    16" O.Z Sinfonia Jant (Uygun ölçüde lastik)

    Angel Far (C3 lerin kronik far solma sorunundan dolayı)
    egsoz çapın 51mm olsun 60lık kompresor kaçırır bıraz sıkışma ıyıdır orjınali 42 sanırsam...ilerde intercooler buyutebılrsen o da ii( k.içi filtre untma)
    GERMAN CAR, TURKISH DRIVER.

  9. #9
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı paliojet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egsoz çapın 51mm olsun 60lık kompresor kaçırır bıraz sıkışma ıyıdır orjınali 42 sanırsam...ilerde intercooler buyutebılrsen o da ii( k.içi filtre untma)
    Evet kutu içi filtre yazmayı unutmuşum o da aklımda. İntercooler baya bi ilerde düşünüyorm. Boru olarak 51-60 arasında kaldım. Geçenlerde arkadaşın 1.9 Multijet Doblosuna 60 'lık çektirdik. Üst devirler çok fena açıldı. Ama işte benim hacim küçük olcak 51 düşünülebilinir.

  10. #10
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60mm idealdir, downpipe de yapabilirsin orj ölçüleri 60mm den ufaksa gayet iyi olur.
    Arkadaş 42 diyor bende öyle tahmin ediyorum. 60 'lık 1.9 larda çok farkettiriyor. 1.4 'e 51 'lik yeterli olur gibi görünüyor.

  11. #11
    paliojet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    helsinki,adana
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AtomKarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş 42 diyor bende öyle tahmin ediyorum. 60 'lık 1.9 larda çok farkettiriyor. 1.4 'e 51 'lik yeterli olur gibi görünüyor.
    adanada egsozcu suaıp ismini duydunuz mu bilmiyom. orada çalışıom.. şuaip ustanın iş yeri kullanım aracı doblo 1.9jtd k.içi simota,best service yazılım,komple 51 egsoz,tepe konvektörü iptali(bunu kesinlikle yapın)....bu uyglamalarla 106 gibi tatmin edio doblo orj 48mm biz 51e çevirdik kompresor 10 numara 60lık bnce bu araçlardan daha guclu dizellere uygulanması gerekir. 51 en ideali.. örnekleyecek olursak burnunmuz kapalıyken koşamayız ama ağız burun çok açıkkende koşuda verimli olamayız.. buna mantık yapalım...
    GERMAN CAR, TURKISH DRIVER.

  12. #12
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı paliojet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adanada egsozcu suaıp ismini duydunuz mu bilmiyom. orada çalışıom.. şuaip ustanın iş yeri kullanım aracı doblo 1.9jtd k.içi simota,best service yazılım,komple 51 egsoz,tepe konvektörü iptali(bunu kesinlikle yapın)....bu uyglamalarla 106 gibi tatmin edio doblo orj 48mm biz 51e çevirdik kompresor 10 numara 60lık bnce bu araçlardan daha guclu dizellere uygulanması gerekir. 51 en ideali.. örnekleyecek olursak burnunmuz kapalıyken koşamayız ama ağız burun çok açıkkende koşuda verimli olamayız.. buna mantık yapalım...
    Şuaip CAN ) Yeğeni yakın arkadaşım Baki CAN. '01 Fiesta GhiA 'm vardı. Komple egzoz işini oraya yaptırdım. Çok memnun kaldım. Arkadaşı oraya yönlendirmeye çalıştım fakat bazı nedenlerden dolayı istemedi. Valla 60 'lık 'tan sonra üst devirler fena canlandı. Tepe konvektörü de iptal edildi. Araçta BOX 'da mevcut. Şu an sınıfında tek olduğunu düşünüyorum. Çünkü araç kısa şase değil MAXI DOBLO

  13. #13
    F.TimuR
    Misafir
    Palio Jet kardeş eklemeyi unuttum. 3-4 yıl spor yaptım. Senin tarif ettiğin gibi hiçbir zaman koşu yapmadık. Hem ağzımız açıktı hem burnumuz. Çokta verim alıyorduk

  14. #14
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya şu nüfus memurlarının Allah cezasını versin. Şuaip nedir yaaa. Şuayb onun doğrusu. Gerçi çok kimlikte öyle yazıyor ama çok şükür bende problem yok.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #15
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya şu nüfus memurlarının Allah cezasını versin. Şuaip nedir yaaa. Şuayb onun doğrusu. Gerçi çok kimlikte öyle yazıyor ama çok şükür bende problem yok.
    Valla tabelada öyle yazıyor ordan okudum

  16. #16
    paliojet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    helsinki,adana
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AtomKarınca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Palio Jet kardeş eklemeyi unuttum. 3-4 yıl spor yaptım. Senin tarif ettiğin gibi hiçbir zaman koşu yapmadık. Hem ağzımız açıktı hem burnumuz. Çokta verim alıyorduk
    gereksiz yere fazla nefes ver bakim koşarken baki abi ile arkadaşmısınz. spedy c3ü getir abi sistemi kuralım: bekleriz memnun kaldıysan ne mutlu bize
    GERMAN CAR, TURKISH DRIVER.

  17. #17
    emre yeşil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/acilir_kom...XQQdisplayitem

    Bu benim aracım mühendisler kullanıyor hergün 50-80km arası yol yapıyor araç 160bin km de daha tık yok C3 mükemmel bir araç

  18. #18
    F.TimuR
    Misafir
    Eyvallah Paliojet

  19. #19
    F.TimuR
    Misafir
    Alıntı emre yeşil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/acilir_kom...XQQdisplayitem

    Bu benim aracım mühendisler kullanıyor hergün 50-80km arası yol yapıyor araç 160bin km de daha tık yok C3 mükemmel bir araç
    Malesef İstanbul bana çok uzak Konya 'da buldum kazasız boyasız. Adana 'da C3 piyasası yok denecek kadar az. Onun için kazasız ve boyasız almam lazım ki satarken zorlanmayim. Teklifin için çok teşekkür ederim...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •