ıntercooler emıs borularını kontrol ettır hergun basıma cok sık gelıyor bu sıkayet borularda yarık oluyor.. kısıtılı performans arızası meydana gelıyor.
Printable View
ıntercooler emıs borularını kontrol ettır hergun basıma cok sık gelıyor bu sıkayet borularda yarık oluyor.. kısıtılı performans arızası meydana gelıyor.
bırde DPF varmı aracta ?
Filtre cok sık degistirmiyorsan debimetre olabilir.
Bu degilse enjektör, carbon clean, manifold temizligi yaptır derim cok faydasını görürsün.
bu sıstem tıkanmaya basladıgında bu tarrz belırtıler verır var ıse uyarı lambası yakar eger bu sıstemle ılgılı bır ıslem yapılırsa motor kontrol unıtesı guncel software vaersa servıste guncellenmelıdır. ıntercooler boruların saglamsa 15 dk sen otobanda sabıt gazda yuru 3500 d falan ıı gelır dpf ıcın :D
mazot filtresi ,hava akış metresine baktır ön ce derim, daha sonra enjektörler turbo ve son olarak mazot pompa sının ne kadar mazot pompalayabildiği önemli ,büyük ihtimal enjektör araparçalarında problem olabilir.
Konu kirliliği olmaması için burada sormak istiyorum.
Turbo selenoid valf arızası verdi, değiştirdik arıza hala yanıyor, sildirmek mi lazım?
Turbo ara ara devreye girmiyor ve emme hava kanalı arızası da verdi.
Aynı zamanda yüksek devirde ıslık sesi almaya başladım.
Emme hava kanalına nerede baktırabilirim?
bunlardan sonra enjektör temizliği ve carbon clean yapacak yer arıyorum.