User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: modlamak için Punto 1.3 mjet

  1. #20
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hıım 1.3 bayılırım
    90 lıkta alabilirsin 75 te .
    Ama 90 hplik alırsan turbo büyütürken nedense zevkli olmuyor.Suan egzoz salyangozunun içerisini kendim büyütebiliyorum.Amabi kaç işlem yaparak.75 HPliğin turbosunu takıp istediğin şekilde sana büyütebilirim.Kp serisi için elimde billet kanatlarda var kocaman bi emme ve egzoz milin olabilir .
    Bence 90lıkta chip + büyük turbo +kutu içi filtre ve katalik konvektörü iptal edip yerine bi ufak susturucu kullanırsak vede durumumuz müsait olurda bide dereceli alırsak sorunsuzca 145 HP bence elde edilebilir.Ama azcık basınçlar açılarak yada yanıltıcı kullanarak enjektörüde azcık kurcalayabilirsek 145 + diyorum
    Arabayı al parçalarda bende her zaman hazırız kanka
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  2. #21
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hıım 1.3 bayılırım
    90 lıkta alabilirsin 75 te .
    Ama 90 hplik alırsan turbo büyütürken nedense zevkli olmuyor.Suan egzoz salyangozunun içerisini kendim büyütebiliyorum.Amabi kaç işlem yaparak.75 HPliğin turbosunu takıp istediğin şekilde sana büyütebilirim.Kp serisi için elimde billet kanatlarda var kocaman bi emme ve egzoz milin olabilir .
    Bence 90lıkta chip + büyük turbo +kutu içi filtre ve katalik konvektörü iptal edip yerine bi ufak susturucu kullanırsak vede durumumuz müsait olurda bide dereceli alırsak sorunsuzca 145 HP bence elde edilebilir.Ama azcık basınçlar açılarak yada yanıltıcı kullanarak enjektörüde azcık kurcalayabilirsek 145 + diyorum
    Arabayı al parçalarda bende her zaman hazırız kanka
    Al işte al tutan parmak yalar kanka zaten gecen gece ektin beni çoğaltacam gibi bi durum var

  3. #22
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    75 hp kullanıcısyım grande punto yu bilmiyorum ama corsa d nin kasası bu motor için ağır kalıyor 90 hp orjinal corsa d ise 75 liğe göre daha istekli gidiyor ayrıca top speed te çok daha fazla avantajları var zaten bu motorlar yakmıyan motorlar ekonomi vs için 6 vitesli olanı almazdım tamamen çekiş gücü için alırdım 90 lıkla 75 lik arasında çekiş olarka fark hissedilir derece var ayrıca 90hp lerde şanzıman sorunu yaşıyan hiç duymadım 90 lıklar 110+üstü hp lere daha kolay ve daha az duman
    atarak çıkabiliyorlar mazot pompaları daha kapasiteli ve farklı. turbolarıda değişken geo lu tercihim olsaydı 90 lık alırdım şuan ama kendi düşüncem 75 likle daha çok oynanabilir değiiken geo turbo zor büyütülüyor yada yapılmıyor diye duymuştum

  4. #23

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.3 motor alıp güçlendirmeyi anlamıyorum bir türlü 1.3 motor ekonomi için yapılmış
    modlayacaksan en az 1.6 bakılmalı bence 1.6 tdci focus bence en iyisi
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  5. #24
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramo35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 hp kullanıcısyım grande punto yu bilmiyorum ama corsa d nin kasası bu motor için ağır kalıyor 90 hp orjinal corsa d ise 75 liğe göre daha istekli gidiyor ayrıca top speed te çok daha fazla avantajları var zaten bu motorlar yakmıyan motorlar ekonomi vs için 6 vitesli olanı almazdım tamamen çekiş gücü için alırdım 90 lıkla 75 lik arasında çekiş olarka fark hissedilir derece var ayrıca 90hp lerde şanzıman sorunu yaşıyan hiç duymadım 90 lıklar 110+üstü hp lere daha kolay ve daha az duman
    atarak çıkabiliyorlar mazot pompaları daha kapasiteli ve farklı. turbolarıda değişken geo lu tercihim olsaydı 90 lık alırdım şuan ama kendi düşüncem 75 likle daha çok oynanabilir değiiken geo turbo zor büyütülüyor yada yapılmıyor diye duymuştum
    Turbo büyütmeyi arda yapacaği için sorun yok arda benden daha istekli kanka ne zman alacan diye caz yapip duruyor

  6. #25
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hıım 1.3 bayılırım
    90 lıkta alabilirsin 75 te .
    Ama 90 hplik alırsan turbo büyütürken nedense zevkli olmuyor.Suan egzoz salyangozunun içerisini kendim büyütebiliyorum.Amabi kaç işlem yaparak.75 HPliğin turbosunu takıp istediğin şekilde sana büyütebilirim.Kp serisi için elimde billet kanatlarda var kocaman bi emme ve egzoz milin olabilir .
    Bence 90lıkta chip + büyük turbo +kutu içi filtre ve katalik konvektörü iptal edip yerine bi ufak susturucu kullanırsak vede durumumuz müsait olurda bide dereceli alırsak sorunsuzca 145 HP bence elde edilebilir.Ama azcık basınçlar açılarak yada yanıltıcı kullanarak enjektörüde azcık kurcalayabilirsek 145 + diyorum
    Arabayı al parçalarda bende her zaman hazırız kanka
    arda stroker kit yapsana şunlara bide
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  7. #26
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo büyütmeyi arda yapacaği için sorun yok arda benden daha istekli kanka ne zman alacan diye caz yapip duruyor
    aslında benim kafamda var ancak bana örnek lazım örnek derken bu araca yapıldı 30bin-60bin km sorunsuz turbo kullanıldı falan(kullanıma ve kullanıcıya göre değişir tabiki benim şuan orjinal hiç ellenmemiş turbo oldugundan pek yanaşamıyorum 100 binde arabam) birde bu işin beni düşündüren kısmı var orjinal turbom şuan zaten geç geliyor 1700-2000 devir gibi biraz daha büyük turbo takıp alt devirleri öldürmek istemiyorum açıkçası buna yapılcak birşey varmıdır yani bunun önüne nasıl geçebiliriz yakında yazılımda yapılıcak aracıma kardeşim konunu hiç ettim kusura bakma bende burdan sorayım sorularımı

  8. #27
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ramo35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında benim kafamda var ancak bana örnek lazım örnek derken bu araca yapıldı 30bin-60bin km sorunsuz turbo kullanıldı falan(kullanıma ve kullanıcıya göre değişir tabiki benim şuan orjinal hiç ellenmemiş turbo oldugundan pek yanaşamıyorum 100 binde arabam) birde bu işin beni düşündüren kısmı var orjinal turbom şuan zaten geç geliyor 1700-2000 devir gibi biraz daha büyük turbo takıp alt devirleri öldürmek istemiyorum açıkçası buna yapılcak birşey varmıdır yani bunun önüne nasıl geçebiliriz yakında yazılımda yapılıcak aracıma kardeşim konunu hiç ettim kusura bakma bende burdan sorayım sorularımı
    Önemli değil burda bilgi paylaşimi için actim zaten büyük turbo ve büyük intercoolerin sorunu alt devirlerin öldürmesi onun için yazilimla destenlendiği zaman sorunsuz yürür araç ardanin yaptiği örnekler var

  9. #28
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önemli değil burda bilgi paylaşimi için actim zaten büyük turbo ve büyük intercoolerin sorunu alt devirlerin öldürmesi onun için yazilimla destenlendiği zaman sorunsuz yürür araç ardanin yaptiği örnekler var
    işte o örnek lere çok ihtycm var izmirede sürekli gidip geliyorum baya yararlı olur sadece 93+97 hp arasında alt devir üst devir dinlemeden dolo dolu gtsn derdim

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90lık+remap olmadı üstüne box iptaller düz boru vs o kasada gayet keyifli olur ağır 1 araçç değil sonuçta...
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  11. #30
    -fatih- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bahçeşehir / 34
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrardan hayırlı olsun kardesm..
    yeni araca gelince 95 lik evoya bak istersen
    Das Auto

    F&F Car Clean

    1903

  12. #31
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi yazilim var ve 6 ileri mi ?
    corsa 90 lıkların hepsi 6 ileri zaten AF corsada ve CUM corsada OZ'un yaptığı yazılımlar var sorunsuzlar.. bi arkadaşta box taktı oda sorunsuz gayette verimli
    Livestrong





  13. #32

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Livestrong Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    corsa 90 lıkların hepsi 6 ileri zaten AF corsada ve CUM corsada OZ'un yaptığı yazılımlar var sorunsuzlar.. bi arkadaşta box taktı oda sorunsuz gayette verimli

    yazılımla bile çok keyifli..ilerde +box egr iptali ve kat iptalleriyle biraz daha oynama yapabilirim

  14. #33
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mj albea vardi bende simdide 90lik grande punto var 90lik hissedilir sekilde guclu ama altlari daha olu yinede 90lik almak daha mantikli downpipe filitre egzoz yeterli olur, altlar zaten olu buyutulmusune binmedim ama buyuk turbo bana mantikli gelmiyo...

  15. #34
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mj albea vardi bende simdide 90lik grande punto var 90lik hissedilir sekilde guclu ama altlari daha olu yinede 90lik almak daha mantikli downpipe filitre egzoz yeterli olur, altlar zaten olu buyutulmusune binmedim ama buyuk turbo bana mantikli gelmiyo...
    İşte kafami kariştiran olayda bu ama artik hastayi doktorun eline birakin diyorlarlar arabayi biraz kullanayim yazilimla bakalim nelerle yürüyor nasil gidiyor daha sonra ardayla raki içerken büyütürüz elbet turbosunu.
    Zaten araci aldiğim gibi kutu içi kat iptal duz boru ve yazilim olacak downpipeyi şimdi yaptirmam herhalde kat iptalinden sonra cok fazla gerekli olmayan bişey

  16. #35
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı f@tih_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrardan hayırlı olsun kardesm..
    yeni araca gelince 95 lik evoya bak istersen
    Eyvallah kardeşim grande punto alirim evo'lar cok tipsiz geliyoruz valla

  17. #36

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    656
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşte kafami kariştiran olayda bu ama artik hastayi doktorun eline birakin diyorlarlar arabayi biraz kullanayim yazilimla bakalim nelerle yürüyor nasil gidiyor daha sonra ardayla raki içerken büyütürüz elbet turbosunu.
    Zaten araci aldiğim gibi kutu içi kat iptal duz boru ve yazilim olacak downpipeyi şimdi yaptirmam herhalde kat iptalinden sonra cok fazla gerekli olmayan bişey
    Düz boru ve kat iptali yaptır birde arabanın sesini merak ediyorum.. Gelince akhisar'a bakarım

  18. #37
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iLkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düz boru ve kat iptali yaptır birde arabanın sesini merak ediyorum.. Gelince akhisar'a bakarım
    magnex duruyor zaten ama bu sefer borularida büyütecem artik görecez

  19. #38
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kutu ici filitreler yagli ben aem taktim, kati iptal etmek icin ya icini bosalticaklar yada dp yapicaklar icini bosalttirma bence orjinal katini sakla oylece...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •