User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: e90 320d turbo problemi

  1. #1
    tazmaniac
    Misafir

    e90 320d turbo problemi

    sewgili arkadaslar 2006 trafik cikisli 163hp lik 320.d aracim 65 binde yazilim takviyesi gordu ve herseyden cok memnunken gecenlerde 82 bin kmde otobanda biraz sikistirdiktan sonra motordan garip bi ses cikmaya basladi ve hemen ustama goturdum, onun da fikri benimkiyle ayni dogrultudaydi, teshis turbo elimde kalmak uzere, ustamin soyledigine gore 163 luk dizellerin cogu 100-150 bin km arasinda turboyu patlatiyormus, asli astari nedir bu konuda bir bilgisi olan varmi aranizda, ve turbo tamir takimiyla yani yeni mill ve pallerle kurtarilabilirmi acaba.yardimci olacak herkese simdiden cok tesekkurler

  2. #2
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen arkadaşa yönlendiriyorum

    ege turbo arda ulaşıcak size

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağol kemal abicim.
    Tabikide probleminiz çözülebilir uzun süre yüksek hızda devamlı gittiyseniz bu problemi yaşamanız aslına bakarsanız normaldir.
    Tamir takımı ile kurtarmayabilir ama turbonun tamiri 2.el sıfırı kısacası turbo ile ilgili sorununu çözemekte yardımcı olmaktan gurur duyarım
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4
    kervanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlayamadım? Turbonun yüksek hızda seyredildiği için sorun çıkarması normal mi?

    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol kemal abicim.
    Tabikide probleminiz çözülebilir uzun süre yüksek hızda devamlı gittiyseniz bu problemi yaşamanız aslına bakarsanız normaldir.
    Tamir takımı ile kurtarmayabilir ama turbonun tamiri 2.el sıfırı kısacası turbo ile ilgili sorununu çözemekte yardımcı olmaktan gurur duyarım

  5. #5
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende öyle biliyorum yüksek hızda uzun süre gidilince örneğin dip gaz gidilirse turbo gerçekten zorlanıyo yanlışmıyım?

  6. #6
    kervanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bildiğimden diil, benzer araçlara sahibiz konuyu açan arkadaşla bende öğrenmiş olmak için sordum

  7. #7
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem turbolarda yeterlı sogutma saglanmadıgı surede sorun yasamanız normal o yuzden uzun sure yuksek devırde ve yukte kullanmanız durumunda boyle arızalar yasamanız dogal

  8. #8
    kervanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu sorunun önüne geçmek için nası önlem almak gerekir?

  9. #9
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kervanoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu sorunun önüne geçmek için nası önlem almak gerekir?
    daha kalıtelı turbo takarak

  10. #10
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oem turbolarda yeterlı sogutma saglanmadıgı surede sorun yasamanız normal o yuzden uzun sure yuksek devırde ve yukte kullanmanız durumunda boyle arızalar yasamanız dogal
    Bravo gerçektende çook güzel bi yorum
    Bu problemler için 360 derece thrust bearing kiti ve extra yağ kanallı burçlar kullanıyoruz.Bu kullandığımız parçalar her sonradan büyüttüğüm turboda uygulanmakta.Bu sayede bu problemi çözmemiz için gerekli parçalardan birileri bunlar.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  11. #11
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bravo gerçektende çook güzel bi yorum
    Bu problemler için 360 derece thrust bearing kiti ve extra yağ kanallı burçlar kullanıyoruz.Bu kullandığımız parçalar her sonradan büyüttüğüm turboda uygulanmakta.Bu sayede bu problemi çözmemiz için gerekli parçalardan birileri bunlar.
    Rica ederim maksat bilgi paylaşmak sizin kadar olmasada yardımcı olmaya çalışıyorum arkadaşlara

  12. #12
    kervanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende öyle düşünmüştüm, 320d e bozulmasın diye daha kaliteli turbo takmak...

    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha kalıtelı turbo takarak

  13. #13
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kervanoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende öyle düşünmüştüm, 320d e bozulmasın diye daha kaliteli turbo takmak...
    aslında üzerindeki turbo çoook kaliteli bi turbo.Ama kronğik bi arıza diyebiliriz.Birde bu turbolar VNT Tip turbolar olduğu için eğer kötü mazotlada kullanıldığı taktirde vnt kelebeklerinde kurum oluşuyor bu kurumlar zaman geçtikçe vnt nin daha ağır çalışmasına neden olmakta.Bu sefer egzoz salyangoznda basınç sıkışıyor ve mili eğip kırabiliyor yada vnt kelebeklerini niçi boş tipse bu kelebekler eğriliyor ve araç ciddi bir şekilde çekiş düşüklüğü yaşıyor.
    Aynı zamanda kötü mazot partikül filtrelerinin yada katalizörlerin içinin kurumla dolup gene aynı şekilde içeride oluşan basınçtan turbo parçalanabiliyor.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  14. #14
    kervanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Carbon clean geciktirir o zaman anlattığınız bu sorunu doğru mu, sonuçta kurumu engelleyeceği için turbo daha az zarar görmüş olucak...

  15. #15
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında kurumu engellemek lazım.Egr iptali birde gerçektende bi euro dizel yakıt olsa bu problemlerin önüne fazlasıyla geçmiş olucaz.Bi gün size eski vnt tip yurt dısından gelen bi turboyu ve daha yeni model ortalama eşit kmlerdeki bi turboların fotoğraflarını paylaşayım eminim kırsal motorin kullanıyoruz sanarsınız o derece fark var
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  16. #16
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında kurumu engellemek lazım.Egr iptali birde gerçektende bi euro dizel yakıt olsa bu problemlerin önüne fazlasıyla geçmiş olucaz.Bi gün size eski vnt tip yurt dısından gelen bi turboyu ve daha yeni model ortalama eşit kmlerdeki bi turboların fotoğraflarını paylaşayım eminim kırsal motorin kullanıyoruz sanarsınız o derece fark var
    Turbodan sorumlu devlet bakani güzel aciklama kanka

  17. #17
    tılsım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol kemal abicim.
    Tabikide probleminiz çözülebilir uzun süre yüksek hızda devamlı gittiyseniz bu problemi yaşamanız aslına bakarsanız normaldir.
    Tamir takımı ile kurtarmayabilir ama turbonun tamiri 2.el sıfırı kısacası turbo ile ilgili sorununu çözemekte yardımcı olmaktan gurur duyarım


    Benimde 67000km de yazılımdan sonra uzun süre epey bi dip gaz gitme sonucu turbodan çok hafif bir ıslık sesi geliyordu.Çekişte kayıp söz değildi sadece çok az duman artışı vardı..Islık sesi rahatsız ettiğinden turboyu revizyona soktutturdum. Tamir takımı ve mil değiştikten sonra yüksek devirde balans ayarı yapıldı 100.000 devir civarı bişiy yanlışta hatırlıyor da olabilirim.Yaklaşık 8000km dir revizyonlu turboyla kullanıyorum şuan için bir sorun yok inşallahta sorunsuz devam eder

  18. #18
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbodan sorumlu devlet bakani güzel aciklama kanka
    msn e bekleniyorsunuz efenim
    Alıntı tılsım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimde 67000km de yazılımdan sonra uzun süre epey bi dip gaz gitme sonucu turbodan çok hafif bir ıslık sesi geliyordu.Çekişte kayıp söz değildi sadece çok az duman artışı vardı..Islık sesi rahatsız ettiğinden turboyu revizyona soktutturdum. Tamir takımı ve mil değiştikten sonra yüksek devirde balans ayarı yapıldı 100.000 devir civarı bişiy yanlışta hatırlıyor da olabilirim.Yaklaşık 8000km dir revizyonlu turboyla kullanıyorum şuan için bir sorun yok inşallahta sorunsuz devam eder
    mili eğmiştir o yüzden mili değiştirmişlerdir.
    Revizyondan korkulmaması gerektiğini bu yazınızla doğruluyorsunuz teşekkürler
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •