Evet 109 luk c-max :)Hatta chıp'i değiştirdiler önce 160'lı güç aldılar sonra beğenmeyip yeniden yazdılar.
Printable View
öncelikle alt devirler ölü diyosun o küçücuk turboyla oluyse işin çok zor .sen buyuk turbo takacaksın fazla güç almak için daha da ölucek 0-400 yalan olucak yani(düşük devir bandını nosla geçerim dıyosan o ayrı) . tam senın turbo patlama yapıcak vites oranların tam randıman vermıcek çünkü vites biticek. herşeyi geçtim araç vag grubu değil psa grubu . uzerındeki kapak pıston krank bunlar dayanacakmı ? bunları araştırmak lazım hadi 200 olmadı yakın bi değer oldu araç ağır ve yol tutuş sıfır kalacak aero yok, yere aktaramassın güçü araç 250 olur sen gücü yere doğru aktaramassan ne işi yarar ?
alt devirler değil üstler ölü.170 civarı olcak deniliyor bakalım.aero konusunda aracı biraz basmayı düşünüyoruz 400 mtde cok sıkıntı değil basmasakta olur.ilk kalkısta kafa kafaya gittiği bi aracı 400 mt ye doğru kaybetmeye baslıyor arac yükseklikten.bu ağırlıkla olduğu kadar.yol tutusa ihtiyac duymuyoruz 400 mtde.amacımız cıtır modlu 106 geçecek ayara getirmek.
onurun ark gayet guzel anlatmıs aracın durumunu ve hedefımızı := tek korkumuz bu guce bu motor dayanırmı bunun tam cvp alabılsek hemen ellerı sıvıcaz su an arac 0,400 de honda mkb lerle falan rahat yuruyo 110 luk c4 ler falan 0,400 kasmıo kendını alıo ama ıste guncel haytta buyuk turbo alt devırleır cok mu oldurur:?
Hilmi yanlış hatırlamıyorsam 180HP gibi bir güçte piston erittiğini söylemişti. Birde bırak 90hplik motoru 110luk GT1544V'den bile 200HP gibi bir gücü alamazsın. Ayrıca baskı balatanda dayanmaz...
valla scirocco 1,4 benzinli arabadan 230 hp alanı duydumda. peugeot 1,6 dizelden 150 üzeri hp alanı henüz duymadım.
yapabilirseniz önce tek olursunuz sonra örnek olursunuz sonra herkes benzinli arabasını satar dizel alır. basmadığında ekonomi bastığında güç alır :)
team dizel olarak baska konu acacak misiniz? okyanus otesinden ilgiyle takip ediyorum
okuyucu olarak yeteri kadar aci cekiyorum zaten...soru soruyorsunuz insanlar cevap veriyor ama inandiginiz birseyler var kabullenmek istemiyorsunuz...400 mt de aero onemli deil diyorsunuz mesela... bu forumda o kdr teknik bilgi var konu var yeni yeni hersyei tekrardan yazmaya gerek yok...
neden istemeyelim.ben dedim zaten yol tutus önemli değil.400 un sonlarına doğru araç kesiliyorda dedim.yol tutustan kastınız tutunma tabi,ben viraj vs kastettim.
acı cekecek birşey yok neden bu kadar sıkıntı yaptınız anlamadım :) .aero önemli tabi.aracın kesildiğini söyledim.
Ama öyle çok şey yapılmadı homemade 45 min. diyordu :D Evde 45 dakikada ne yapılır ki bir turboya:D Ama aklımda bir fikir var.Dizel c-max alıp.Piston,kol,bacak,gömlek,kravat ı forgedlayıp,güzelbir turbo,remap,kutu içi,düz boru he birde olursa dogbox :D Ama eğlenceli olmazmı? :D Otobanda şaka makinesi
Perşembe'nin gelişi Çarşamba'dan belli olurmuş... Bu fikirleri nerden çıkarıosan yada kim veriosa neyse kardeşim yap,gör. Umarım herşey istediğin gibi olur hiç bi sorun yaşamazsın. Benim anlamadığım çok farklı spec'deki araçlara niye kilitliyorsun kafayı? Bırak zaten kendi speclerinde yada sana denk olan dizellerle kalktığında atıosun boy boy daha bu hp sevdası niye? Biraz amiyane olucak ama '' İnadına os.ran g.t yırtılır '' derler biliosun dimi? ..
dedıgın dogru snaırım bazen canım sıklıo sıkıorum bu guc bıle falza bu arbaya nerey burnunu sokucam dıe ugrasıo aklımda baska arac baska projeler var su anda zaten dowpipi acık fıltre falan onlarda yapıldı cok gerıldı partner yaz gelsın baska bı araca baslıcam sanırım zaten su anda tr nın en ıyı yuryen partnerı sanırım
hangi araç la bu?
anladım bn embiya.... :D
ozaman yeni şaka makinemiz, eskişehir halkına hayırlı uğurlu olsun diyorum :D
yazılan herşeyi okumadım ama biraz yorum yapabilirim......
öncelikle o motorlardan parça değişmeden sadece chiple sağlıklı 140 hp'ler alınıyor diye biliyorum....
daha üstü için komple egzos, filtre lazım.... dahada üstü için daha büyük bir turbo lazım, ama daha büyük turbo demek daha geç dolan turbo demek, dolayısıyla 3500 4000rpm de dolan turbo 4500rpm çeviren motorda hiçbi işe yaramaz.... bunun dışında büyük intercooler'ı unutmayalım.......
deviri arttırmak için egzantrik miliyle oynamak gerekir ama dizele böyle bir uygulama yapılıyormu hiç duymadım belki oluyordur.... ama fazla devir çevirmeye yarayan egzantrikte alt devirleri öldürür bunuda düşünmek lazım.....
yani o araca olacak en mantıklı şey bence...
komple egzos, filtre, birazcıkdaha büyük bir turbo ve yine azcık büyük bir intercooler ve chip.... bukadar.... bu işlemlerden sonra 150hp'nin üzerinde sağlıklı yürür gibime geliyor.....
çok abartmamak lazım yinede.....
aynen kardesım su anda en son kat ıptalı duz boru eam fıltre yaptık vs bakımlar bu gece 2010 mk honda cıvık 1,6 vtec le yurudum 4 boy rahat ayırıyorum buda cıddı bı fark honda 125 bg haıfıf bı kasaya sahıp ama su anda aracım kac hp bılmıorum
eğer turbo büyütmeyi planlıyorsan turbo değişim işlemini ve intercooler'ınıda hallet sonra doğru yeni yazılıma, yok böle devam edicem diyorsan yarın öbürgün yaptır yeni chip'i....
birkaç boy daha garanti emin ol ;)
cidden maşşallh şimdiden şakalamaya başlamışın milleti :D:D:D:D
hehe aynen ama duman cok fena kara tren gıbı ses de ole mehmet gazıhan cagrıyo zaten dyno ustunde bı yaızlm daha yapılırsa tam anlıyla olur tr dekı tek partner benım heral ::P ama senınkı ayrı bı olay ama benzın lı olması cok avantaj benımkı dızel
bu arada istanbuldaysan bi göreyim seni yarın öbürgün....
yok esk deyım yaza dogru gıdıcem gazıhanın yanına ayar cektırmeye
Satıp 200hp bir araç alsan ?
O motorun 110 hp olanından alınacak sağlıklı güç kat iptali, iyi bir filtre kiti, iyi bir yazılım ve eksoz ile 140 - 150 hp arasıdır. Yani sağlıklı olarak 200 hp almak bence pek mümkün görünmüyor. Kendi aracım olan 407'de 110 hp de bile volan pes etti. 407 ve C5'ler volan sorunu yaşıyor, bu araçlarda chip tuning bile volanın sağlığı açısından iyi değil.
Büyük turbo egzoz intercooler pump upgrade remap box enjektor ;)
200 hp alınır bu setupla ama 3-5 ay icinde yapacağın debriyaj masrafı motora döktüğün parayı unutturur :):) nos falanda sakat is cok bulaşmayın deri
;) vw motorları sapık sapık güçler alıyor nos falan dinlemiyor ama vw motorunun alt yapısı ile kıyaslama yapmak cok zor ;)