fiyat ve güç konusunda bilgilendirirmisin biraz azıcık heveslendimde :)
Printable View
fiyat ve güç konusunda bilgilendirirmisin biraz azıcık heveslendimde :)
öncelikle resimli aciklama icin cok tesekürler, böyle konular sayesinde bilgi alisverisi oluyor ve forum asil amacina ulasmis oluyor. takip edicem konuyu, VP diesel lerde neler yapilabiliyor merak ediyorum
Masallah ins sikintisiz binersin dostum
adam bir foto koydu yorumlar sel oldu gitti şimdi direk konu açtı :D düşünemiyorum beyin bedava olunca konuda takdire şayan serdarcım :D msg gördüm direk yoook canım dedim. yarın görüşüroruz :D şaka bi yana bak merak ettim şimdi nasıl ve neyin kafasını yaşıyosun :D
adam yaşıyor yaa :D :p
haberim olmadı yarın bi bakalımm :p :D
hacı güle güle kullan , marka model söyleyebilirmisin, bosio pp764 mü aldın ne aldın :)
bide kaçtan kaça büyüttün? stock 10mm miydi?
video koyarım yakında :) önceden de duman vardı fakat şuanki dumanlama çok verimli duman/performans oranı inanılmaz yani forumlarda okuduğun kadar var en güzeli pompanı kasmadan güç alıyorsun
Her araç için varmi nozzle enjektör
nerden bakabiliriz yada yardimci olurmusunuz ?
uygun bi vaktimde araştırırım biraz netten :)
edit: bakınıyorumda pek bişeye ulaşamadım fiat multijet nozzle lar hakkında..
@By_HaNNibaLL;
Senin motorunun enjektörleri bosch cr. Enjektörlerin nozzle'larının bosch parça numarası da 0 986 435 102 <> 0 445 110 183
Bu parça numaralı nozzle yerine geçebilecek bir nozzle araman lazım. Bosch'ta böyle bir ürün yok. Başka parça numaralı bir nozzle ile pratikte yapılabilir mi yapılamaz mı onu da bir bosch dizel pompa-enjektör servisine gidip sorabilirsin. Muhtemelen onlar da daha önce oem dışına çıkmamışlardır. Ancak denemelerini isteyebilirsin.
Gel gelelim senin arabanın motorunda bu tip upgrade'ler ne kadar verim sağlar bu tartışılır. Zira CR sistemlerde nozzle değişikliğinden çok olay basınç üstünden gider. Distribütör pompa sisteminde enjektörün görevi ile commonrail sistemdeki enjektörün görev ve fonksiyonu farklıdır.
Benim yorumuma göre nozzle büyütme işi en çok distribütör pompalı araçlarda işe yarar. Birim enjektörlü(PD) veya common rail(CR) sistemlerde istenen sonuç alınamayabilir. Genellikle bu gibi nedenlerle denenmemiştir de.
Başlığı açan arkadaşımız da zaten bu upgrade'in en uygun olduğu ve en çok yapıldığı motorda bunu gerçekleştirmiş. Güzel de sonuç almış. Ama bu tüm dizellerde aynı yolu izlemek aynı sonuca ulaştırır anlamına gelmez. Distribütör pompalı dizeller bu yolu izlesinler. Hemen hemen hepsinde güzel bir tune ile güzel sonuçlar alınır. Ama CR dizellerde, buna 1.3 multijet-cdti da dahil, bence nozzle'dan çok tuning yoluna gidilmeli.
öncelikle araca maaşallah kazasız belasız inş.
bende bilgisi olanlara sormak istiyorum .
bu nozzle markamı ve 1,6hdi motora uygulama şansımız olurmu ..