User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
49 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Dizelde performans için neler kullanıyoruz/kullanıcaz

  1. #1
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dizelde performans için neler kullanıyoruz/kullanıcaz

    Arkadaslar sabit bir konu olsun diye dusundum..



    Dizel araçlarda kullandıgnız specler nelerdir?

    Aldıgınız performans +/- leri nelerdir?

    Yapmayı planladıgınız dusuncelerınız nelerdir?



    Örn:Acıklamalı olarak mesala 1.3 multijete Chip ve duz boru yaptırdım aracım eskıye nazaran alt ve ustlerde cok gzl yuruyor..

    Örn:Chip+duz boru+egzos+dowm pipe+turbo upgrad+filtre suan bu bg su nm gibi gibi..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  2. #2
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ege turbo yazilim ve simoto kutu içi filtre var.
    Eskiye göre yazilim ile gidipte cok fark etti yakit tasarufu düştü filtreyi taktindan sonra yakit tasarufu neredeyse %20 daha düştü temiz filtre 4ever

    Büyük turbo+down pipe düz boru ve magnex son susturucu

  3. #3
    DOGAN__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dereceli egzantirik

  4. #4
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DOGAN__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dereceli egzantirik
    Ne kadar bi iyileşme sağladi ?

  5. #5
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle bir konu yokmuydu zaten

  6. #6
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizel motor modifiyesi vardi

  7. #7
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ege turbo yazilim ve simoto kutu içi filtre var.
    Eskiye göre yazilim ile gidipte cok fark etti yakit tasarufu düştü filtreyi taktindan sonra yakit tasarufu neredeyse %20 daha düştü temiz filtre 4ever

    Büyük turbo+down pipe düz boru ve magnex son susturucu
    Bende kısmetse 1,4 hdi için aynı seylerı yaptırcam Filtre olarak ne kullndınız?

    Buyuk turbo
    Yazılım
    Fıltre
    Dowm pipe
    Duz boru

    Son susturucunun onemı varmı dızelde yoksa sona kadar duzmu gıdeyım?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  8. #8
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende kısmetse 1,4 hdi için aynı seylerı yaptırcam Filtre olarak ne kullndınız?

    Buyuk turbo
    Yazılım
    Fıltre
    Dowm pipe
    Duz boru

    Son susturucunun onemı varmı dızelde yoksa sona kadar duzmu gıdeyım?
    Simota Filtre var bende eski aracimdan kalma bence Filtre cok önemli temiz oldugu zaman hem cekiş hemde yakitta cok fark ettiriyor.
    son susturucuyu isteye kalmiş bişey isterseniz hiç susturucu takmayin gene pek bi fark etmez

  9. #9

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    simota kutu içi, downpipe 55 mm potsuz ara borular isotta combat son susturucu, powerbox (satıldı) 84.6 hp 205 nm almıstım tabi simota takılı deildi dyno asamasında

  10. #10
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    simota kutu içi, downpipe 55 mm potsuz ara borular isotta combat son susturucu, powerbox (satıldı) 84.6 hp 205 nm almıstım tabi simota takılı deildi dyno asamasında

    down pipe ne gibi degısıklık aldın?
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  11. #11
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cahitarsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    down pipe ne gibi degısıklık aldın?
    bi çıtır üstleri hareketlendirir.
    dawnpayp yapacagına şell +gtl koy daha iyi
    dynojet w. Z1000SX

  12. #12
    KSE71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul.
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bir eksoz, Büyük turbo, Orjinel bir yazılım yeterli bence. tabiki temiz bir filtreyle

  13. #13
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    partner 1,6 hdı kutu ıcı fıltre satılık varsa alırm veya takas da olur aem dry flow acık fıltre ıle takas olur

  14. #14
    akdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çip filtre
    N2O4-spec

  15. #15
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Safe Chip + K&N kutuiçi filtre var şuan. Aracın turbosu sıkıntılı olduğu için stock halinin altında bir güçte çalışıyor motor. 140 hp 300 nm civarında. Yazılımdan önce 130 hp 260 nm idi.

    Merak ettiğim bir nokta var arkadaşlar, düz borudan kastınız tam olarak ne oluyor ve ne gibi artıları, eksileri oluyor?

  16. #16

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo araçlada çıkış ne kadar rahat olursa o kadar verim artar,

    bu arada downpipe ve borular birlikte yapılmıştı bnm üst devirlerde devirlenmesi daha rahatladı 1500 dd den itibaren turbo ıslığı duyulur hale geldi

  17. #17
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim cevap için.
    Peki turbo ıslığının duyulması iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Bir yerde ıslık gibi çıkan bu sesin turbonun arızalanacağına delalet ettiğini okumuştum...

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur1984 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim cevap için.
    Peki turbo ıslığının duyulması iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Bir yerde ıslık gibi çıkan bu sesin turbonun arızalanacağına delalet ettiğini okumuştum...
    1 turbo gidiyordur
    2 hortumlarda delik olma ihtimali
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  19. #19
    Onur1984 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alla alla... Peki benim bu bütün turbo dizel arabalarda duyduğum ıslık sesi anormal mi yani? Hepsinin turbosu mu bozuluyo? Ya da ıslık olarak nitelendirdiğimiz sesler farklı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •