User Tag List

Sayfa 12 Toplam 12 Sayfadan BirinciBirinci ... 2101112
Toplam 216 adet sonuctan sayfa basi 210 ile 216 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Mazda MX-5 + BW R2S Progressive Twin Turbo... Bir an gözüm kararmış Hakim Bey...

  1. #210

    Üyelik
    27.Aralık.2018
    Yaş
    33
    Şehir
    Burrsa
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hey maşallah, hey maşallah....

    tü tütü üt nazar değmez inş.

    Abi efsanesin.

  2. #211
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Aralık.2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    7,669
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hakan hocam nedir son durum, bı OCC gösterdin kaldı onunla ayarlar nasıl, performans nasıl biraz detay versen...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #212
    Godless Commie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11.Eylül.2011
    Yaş
    57
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

  4. #213
    Gkn55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Aralık.2017
    Yaş
    36
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi o kadar güzel anlatmışsın ki kendimi mx-5 ilanlarında buldum

  5. #214
    Carmageddon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2018
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    361
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi serinin en iyi videosu olmuş sanırım. Otomobil kültürü denilen şey tam olarak bu. Keyifli sürüşler.

  6. #215
    tolga_kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2010
    Yaş
    34
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    5,394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son cümle çok vurucu ve düşündürücü.

    Uzun süre aynı araçla vakit geçirenlere ise ayrı bir saygı ve sempati besliyorum.

    Anlatım ayrıca güzel. Tebrikler.
    Bazen diyorum ki; ''ne olacak söyle gitsin''
    Sonra diyorum; ''Söyleyince ne olacak, sus bitsin.'
    ' Hz. Mevlana

  7. #216

    Üyelik
    23.Şubat.2014
    Yaş
    29
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yenge boşanmalıydı vakti zamanında

    Denebilecek bir söz yok gerçekten.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •