Hey maşallah, hey maşallah....
tü tütü üt nazar değmez inş.
Abi efsanesin.
Hey maşallah, hey maşallah....
tü tütü üt nazar değmez inş.
Abi efsanesin.
Hakan hocam nedir son durum, bı OCC gösterdin kaldı onunla ayarlar nasıl, performans nasıl biraz detay versen...
Abi serinin en iyi videosu olmuş sanırım. Otomobil kültürü denilen şey tam olarak bu. Keyifli sürüşler.
Son cümle çok vurucu ve düşündürücü.
Uzun süre aynı araçla vakit geçirenlere ise ayrı bir saygı ve sempati besliyorum.
Anlatım ayrıca güzel. Tebrikler.
Konuyu baştan sona 2 gündür sindire sindire okudum.
Nasıl kaçırmışım anlamadım ama konuyu hortlatmak amaçlı yazayım dedim. Son durum nedir acaba.
http://www.techturkey.com/forum/moto...ml#post8613663
ohooo araç pist rekorunu bile kırdı
Maşallah Hakan abi, ilk defa böyle detaylı ve profesyonel bir konu ile karşılaştım bu konunun tamamını okudum, yan sekmedeki yancılara geçtim. Yarısını anlıyorum yarısını anlamıyorum ama hepsinden zevk alıyorum.
Eline emeğine sağlık, inşallah hayatta yollarımız bir yerde kesişir ve tanıma fırsatını bulurum, tek diyebildiğim bu
Lift , Drift , Sleep
Uzun süredir bu konuyu güncelleyemiyorum, ama şunu da şuraya bırakayım...
[IMG][/IMG]
Geçen ay daha ilk ayar seansının ardından aldığım bir log içinden ilgili ekran görüntüsü.
Dördüncü viteste, yaklaşık 1160 devirde gaza basıp 7000 devire kadar çıkmışım.
4th gear pull yani.
Sarı grafik manifold basıncı, yani boost. Bir çeşit, çift turbo'nun zaferi işte. Daha o devirde anında boost geliyor.
Bu log alındığından beri boost grafiğinde görülebilen (3000 devir civarındaki) o anlık düşüp tekrar yükselmeyi de gidermeyi başardık
AFR hala bir parça zengin. Bu da bu aşamada emniyet amaçlı sadece. Hedef maximum 11.5.
Her şeyin tam oturması için iki tur daha ayar gerekecek, ama şu haliyle bile keyif ile korku arasındaki o ince çizgide gidiyorum.
Yakıt tüketimi ise beklentimin çok çok ötesinde iyi. Fabrika verilerinden bile daha iyi.
-----------------------------------
Bu proje gerçekten yüzümü kara çıkarmadı. Bunun gazı ile büyük bir proje daha hazırlamaya başladım. Ama galiba yaza kadar elimi sürmeye zamanım olmayacak.
Proje çok çok basit: Dış görünüşü değiştirmeden, kanat, spoiler vs kullanmadan ciddi downforce elde etmek.
hakan,takipdeyiz daha yapılacak ne kaldı derken yeni projeyi beklemeye başladık..benim M6 da yeni yıkandı sanırım beygir gücü artmıştır
Hakan abi TüvTürk muayne serüvenini detaylı olarak bekliyoruz.
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Şu aralar bir güncelleme yapamıyorum maalesef.
Velet mükemmele yakın durumda, ama gidecek yer yok.
Aklımda ufak tefek geliştirmeler / ilaveler var elbette, ama şimdilik her şeyi askıya aldım, hep birlikte bekleşiyoruz.
Yaptığım önemli bir eklemeyi atlamışım.
Geçen gün buraya "güncelleme yapamıyorum" diye yazdıktan sonra aklıma geldi.
Hemen konuya ilave ediyorum, lütfen kusura bakmayın.
----------------------------------
Turboları bakım için söktüğümü, sonra bir daha söktüğümü yazmıştım.
İki defasında da turbo mil yataklarında çizikler ve çok erken meydana gelen aşınmalar vardı.
Bir anda bir aydınlanma yaşadım ve hatamın farkına vardım. Kendi kendime "sonra hallederim" diye diye ben turbolara filtre edilmemiş yağ besleyip, öylece bırakmıştım.
Açıklayayım:
Bu fotoğrafta motor bloğu ile yağ filtresi arasına gelen adaptör (sandwich plate) üzerine açtığım çıkışlar, oradan turbolara giden besleme hortumları açıkça görülebiliyor..
İşte sorun da tam burada...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)