euehueh adamlar tır imal eder :D bazı konularda gerçekten iyiler :) kabin işi falan varsa doğru Konya'ya :D
Printable View
euehueh adamlar tır imal eder :D bazı konularda gerçekten iyiler :) kabin işi falan varsa doğru Konya'ya :D
geçen sene abimin ufak gelin arabası
http://i47.tinypic.com/2ez7c78.jpg
Benim merak ettiğim de; iveco eurotech 440e42 çekici yazılımla ne kadar güç alabilir ve fiyatları bineklere oranla daha mı fazla ?
Konuya bak ;) yemin ederim ilaç oldu bana :)
ALLAH razı olsun ...
Kardeşlerim çok acil bilgi istiyorum .
Actros 1850 yakıt olarak bilgisi olan varmı ?
Bu aracı renault primium 430 yada 440 bu iki aracı karşılaştırıyoruz + ları _ leri
Şimdiden teşekkür ederim ;)
Ekonomi ve performans zaten beraerinde gelior atiyorum bolu dagi cikiyorsun yuklu bir birbucuk vites dustun yazilimla o vitesi dusmuyorsun guclu oldugu icin biraz daha iyi oluyor tabi basarsan yakar normal
Yapilip yapilmayacagina bi bakim 96 modelmi?
Hangi actros abi? Euro kac? Ayni zamanda premuumlar kac model?
Renault az yakior ama kabin kotu motor volvo zaten almisken 13 lt lik motor alin 430 11 litre olmasi lazim nerede kullanilicak bilmiorum ama d13 iyi motor hatta 440 degil 460 bulun 440 bana gpre cok guzel motor degil
Yarin yakitlarini yazarim model verebilirsen otm mi degilmi yurt icimi disimi
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...98967658_n.jpg
bizim berlingo kanka yapmış beyler. :D
agır vasıtada mantık işlemiyor ama..:)
yasar abı bence actrostan uzak dur derım yakıt cok fazla %40 tan asagı ındıremıyorlar yakıtı benım arkadasımda var..renault düsünürsende 430 mantıklı yakıt az hatta 460 larda bıraz daha az ama yarın birgun otomotık sansımanın arıza yapması halınde halen ustası yetıstırılmıs degıl 460 alırsanda düz al derım..
aslında renault alanların hepsı cekısı yakıtı ıcın alıyorlar ama kabınde kı sofore ayrılmış alan cok dar..uzun yolda sıkıyor adamı..ayaklarını uzatacagın bır alana yer verılmemıs parca asırı pahalı en ufak motor arızası sekman attırma ve egzantırık degısımı bıle 15,000 tl leri rahat buluyor.. bence scanıa dusunun derım..
ben volva ıcın tr aracı degıl dedım zaten transport aracı degıl demedım paran coksa volvo azsa axor..
buyur gel burdura beklerım oyle kulaktan dolma bılgılerle konusmuyorum ona buna sorup cvp vermıyorum kı ben :)))burdurda gunluk olarak en az 4000 ton blok mermer sevkıyatı var antalya ve ızmıre volvo mersedes ın ve scanıa nın cıktıgı yere oncelıkle kepceyle cıkaracaksın sonra yukleyıp bı bırakacaksın o onundekı korukler bı yerıne kacınca patronun..:)))
oda volvo tr aracı degılmıs dıyecek :))
körügün ıı oldugu yerler var kotu oldugu..
volvo nun axordan ve scanıa dan az yakan bır arabasını ben hıc gormedım ayrıca dengelı salla almanyaya gıderken kontak kapanmayıp işin garıbı hemen gerı donmesı...sen almanyanın polisini bilmezsın tako. 5 dk gecsın napıyorlar adamı:))kulaktan dolma yalanlara ınanmayın..
bende fethıye kınıktan cıktım trabzona gelır gelmez bosaltım zaten jetti oradan da corumdan kiremiti yukledım burdura geldım scanıa 124g-420 ile..
retardar tutmadı dememısım zaten deep retardarın yerıni tutmaz dıyorum..
scaina isveç arabası olmasına ragmen en ufak bir buzlanmada yada karda nelere kadir olduğunu bizzat gördüm :(
6 gündür yoldayım volvo da, en ufak bir yorgunluk yok, daha önce çalıştığım G420 bindim şaşırdım kaldım :( içi dar kabin kötü rahat değil çok sallıyor,bunun farkına anca volvo ya bindiğin zaman yada mercedese bindiğin zaman anlıyorsun malesef :(
Yakıt işine gelince volvo da % 30 ve 31 arası yaktırdım, g serisi mazot olarak ideal bir araç olabilir doğrudur lakin arabayı sürekli kullanacak ve sürekli yollarda olacak biri için ideal olduğunu düşünmüyorum scaina nın tek artısı retarder bence başka hiçbir artısı yok .
2013 model actros retardar standart :)
Bu arada hangi arkadaş mercedese %40 yaktırmış cidden merak ettim?
1-2 sene sonra bende başlıcam ufaktan nakliye veya servis işine :) Babadan oğula nesil :D
neyin kulaktan dolmasını diyorsun sen?
volvoyu körüklü alıpta şantiyeye sokarsan diğer makineler gibi ondada sorun yaşarsın eğer körüklü alıp o yollara sokarsan zerre anlamıyorsundur bu işlerden
zonguldakta çalışan scanialar var ağır işte senede kırdıkları diferansiyelin haddi hesabı yok aynı şekilde axorlarında ha belki volvoyu soksan volvoyu kırarsın uygun işe uygun araba alırsın cerli volvoyu al senin dediğin yola sür memnun kalıyormusun kalmıyormusun konuşalım
sen kulaktan dolma falan diyorsun ya gel ben sana 2012 460 fh ın yaktığı yakıtı göstereyim bakalım 28den fazla yakıyormu:) eski volvolar fazla yakıyor yerine göre doğru ama çalışma şekline ve sürüşüne bağlı yenilerde böyle bir sıkıntı yok
ahaha ben sana kontak kapamadan gidp gelen adamı göstericem istersen yanınada bindiririm salı günü çıkıp cumartesi evine geliyor adam tabi bu volvo değil daf 105 xf ekspress yükte yaparsın bu tako dijital değil bildiğin kağıtlı tako, 16 haziran 2010dan sonra yurt dışına çalışıyorsan dijital tako zorunlu gel yanıma sallayıp sallamadığımı göstereyim ben sana
alman polisini vs senden iyi bilirim merak etme sen güzel kardeşim:)
scania volvonun yanında araba değildir açık ve net kabin volvo gibi değildir sağından solundan ses gelir özellikle bu yeni g serisi r olduğunda biraz bazı donanımları farklı alınırsa v8i alınır yakıt için özellikle
yukarıda yazdığım yakıtlar doğru actrosa 40 yaktıran da sorun olabilir belki yükündendir bakmak lazım 105lik dafa 53 yaktıran adamda gördüm şimdi dafmı sorunlu?
işi bilen adam araştırır bulur zten premium motorları 11 litrelik 430 460 olanlar bildiğim kadarıyla 13 ltlik bi makine tavsiye ederim volvo nun i shift şanzımanı gerçekten başarlıl 440ından uzak durun yeter 460 mantıklı
volvoda istersen hiç inme yorulmazsın ama scania vs öyle olmaz:)
volvo ya %30- 31 yakmaz demedım kı basar tonajdan bahsedıyoruz benım araclarımda %30-31 yakıyor ızmıre basar tonaj ızmır donusu genelde köpük ve pecete getırıyor ortalama 30 oluyor:)
şu kar kış işi tır da marka farkettırmıyor bılınclı isen ve aracın huyunu suyunu bılıyosan sıkıntı yok daf cf yada xf farketmez alısılmamıs bıle olsa oturaklı bır cekıcı karı kişi ii yanı volvo kesınlıkle asvalt arabası ne daga gelır ne kara kayar atar demıyorum karın uzerınde kesınlıkle yurumez sanzıman seri aynı scanıa gıbı 6 ılerı ama saşe farklı :)
scanıa nın kabın rahatlıgını beyenmeyen senı gordum abı valla ne dıyım arz talep meselesı dıyelım masraflar cıkmaya basladı mı neyın ne oldugu bellı oluyor cekıcı işi sans işi volvo alırsın yuzun gulmez bmc alırsın guler:)
benım scanıa 970,000 km de aldıgımda 260,000 km de ıdı su ana kadar tek masrafım 900,000 km de turbo oldu oda normal 750,000 km dede baskı balata degıstırdım
volvosu olan arkadaslarda kan aglıyorlar bızım buralarda 440-460-520 mı ne arasan var ama kımse memnun degıl masrafları agır araclar
volvo cok kalıtelıdır ona sozum yok tır bazında en ıı cekıcı denıldıgınde karsılastırma bıle yapılmıyor volvo mersonun taksısı gıbı sıralamalara alınmadan bırıncı ama kesınlıkle tr ıcınde pıyasa arabası degıl onu kasdedıyorum
eğer düzügn araba alırsan volvodan memnun kalmaman imkansız bi gün boluya düşersen cidden haberim olsun çaıyımı iç
kullanan adam senı ıı kandırmış :)neyse arz talep meselesı
kullanandan kaynaklıdır dıyosun gerızekalının bırı scaanıa ya akis kestırmış konusuyorsun benım arabalarım hergun dagda kendım kullanıyorum sıkıntı olmadı uzrınde kı akisler orıjınal akıslerı gel servıse sokalım bı bakalım 50 tondan assagıyada atmıyorum blok mermerı mersedesımde cerli defransıyel..
Ben diorumki gel yanina bindiriyim gidermi gitmezmi gor kandirma yok ayda 4 sefer atabilen adam:)
Neyse sana yazmicam scaniadan devam:) volvo cop:)
kardesım ayda 4 sefere ne var ya kac km yapıyo seferde onu soyle bana karayolunda kac km ve bos dolu caslısıyor buyuk ıhtımalle ben kendım pazartesı baslıyorum burdurdan ızmıre izmirden anyalyaya 1160 km seferım 3 sefer atıyorum 3500 km yol yapıyorum ortalama haftalık 1,5 ayda bakımı gelıyor aracın ınanmazsın sende neyse :))) umıt var denızlılı tanıyorsan kendısı ıı bılır benı 20 ada 97 plakalı 106 sı olan :)) ona sor yahu :)
yahu ben niye inanmıyım ben sana diyorumki bu şekilde oluyor ve yılda 2012 yılında 160 bin km nin üstünde yol yaptı tam net kmsini yazarım unuttum ha şu var böyle sefer çok atamazsın araba atsa vücudun biter bu her zaman yapılan bişi değil dayanılabilecek bişi değil
eğer iran tarafına transport çalışan tanıdıkların varsa pmden detay yazıcam muhtemelen tanıyorlardır direk net üstüne yazmak istemedim
sağlamlık konusu geçmişken bende tam içinde olmasamda hergün tarttığımız tır ve kamyonlardan bahsediyim. Cem uzanın çimento fabrikasından çıkma 10 teker +remorklu 270 MAN'lar basar 42.000 le geçiyorlar ve insanın taksi ile giremeyeceği yerlerden yağmurda çamurda çıkıyorlar. Ve 1840 axorları kullanıyor burdaki tüm oduncular. Hem masrafsız hem yakıtı az diye. Hatta Facede denk geldiğim bizim buranın tırlarından biki foto koyuyorum.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...30250584_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...62752332_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...16227275_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...92353435_n.jpg
42000 basarla bızım buralarda tırlar para kazanamıyor ne yazıkki üzücü bir durum ama yapacak bişi yok uzerındekı en az 48,000 olmalı aracta 17,000 gelse en az 65,000-70,000 basmalı para kazanmak için çok üzücü bır durum yollardayız hergun yollara yapılan ayrılan paralara yazık ama kamyoncunun naklıyecının sahıbı yok turkıyede..:((
Semih, scania diyosak scania. Uzatmanın bi anlamı yok !!11!!bir
:D
Ya o değilde. Mercedes 6x6 G serisi yapmış. G63 AMG bide.. Belki de uzun zamandır vardır, ben ilk defa görüyorumdur bilemedim tam.. Geçen rastladım internette elim ayağım dolaştı lan.
http://s14.postimage.org/5ycuq90a9/g63_amg_6x6_002.jpg
image sharing
http://s16.postimage.org/rm61c9xdh/m...z_6x6_side.jpg
upload
Hep merak etmişimdir Mitsubishinin tır ve kamyonlarıda var araştırabildiğim kadarıyla ve çok sağlam olduklarından bahsedilioyr. Tabi Volvo, Scania Vb kıyas kabul etmeyebilir ama acaba nasıl araçlar. İlgili olup hiç araştıran yada denk gelen varmı?
http://external.ak.fbcdn.net/safe_im...great-FU07.jpg
fusoların en büyüğü 360 hplik süper great olanı.volvo scania ayarında büyük bir çekicisi yok.
edit:550hplik olanıda varmış
Power: 550 PS / 2.000 rpm
Torque: 2.160 Nm / 1.100 rpm
Displacement: 19.004 cc
Cylinders: V-8
Bore x Stroke : 142 x 150mm
Aspiration: Twin Turbocharged + Intercooler
o değilde birde 520 hp lik 26 lt motorları var turbosuz dizel
Fuso güzel olabilir ama segment olarak tr de tutunabilecek bir araç değil.
Fuarda dursun daha hayırlı olur :)
amerikan scania ? :D
o değerleri verilen kamyonu bilmiyorum da depoda kullandığımız 2 adet fuso 859 kamyon bir tane de fe711 kamyonet var..
bence emsallerine göre çok daha dayanıklı Mitsubishi ticarı sınıfta..
Yüksek tonajlarda sorun olmuyor, yakıt konusunda da iyi ve son olarak sorunsuz diyebilirim :)
Ancak ağır vasıta sınıfında ne kadar dayanıklıdır bi fikrim yok.