kışın 2 tane starline devirdi urfa firması, bugün birisi daha kaza yapmıştı , bana hiç güvenli gelmiyor. kaçak kat çıkmış gecekondu gibi geliyor starline. travego en ideali bence otobüslerin içinde.
Printable View
kışın 2 tane starline devirdi urfa firması, bugün birisi daha kaza yapmıştı , bana hiç güvenli gelmiyor. kaçak kat çıkmış gecekondu gibi geliyor starline. travego en ideali bence otobüslerin içinde.
Tırcı abim sabah kendi çekmiş italya trieste :D
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...01811287_n.jpg
Kıl payı durmuş az daha düşücekmiş :p :D
5 dingillı fmx te gereksiz gibi o iş için. Kıtalar arası balistik füze taşıyor sanki :)
niye oyle düşünüyorsun biz maden taşırken üzerindeki yük 40 tona yakın oluyordu toprak zeminde kırkayağın lastikleri dayanamıyordu bu aleti fena yapmışlar fazla teker gerek daha güçlü olması ve daha güçlü fren sistemi demek, üzerinde ne olursa olsun dağ taş bayır dinlemez asfalt için gereksiz olabilir ama bu araç zaten şantiyeler için yapılmış
bizim fabrikada 3240 axor kırkayak kamyonun kantarda 51 ton geldiğini gördüm.sonrasında german styla kamberide:D
arka tekerleklerde bildiği kamber oluyor haddinden fazla yükleyince.
muhabbetimiz olmuştu kamyoncuyla."bukadar yükleyince daha mı çok kar ediyorsunuz şimdi" dedim?"yooo" dedi, o sırada yüklenen başka bir çekici var. o da kantarda 50 ton civarı çıkacak."o çekiciden fazla yakıcam ben, kamyonda daha fazla yorulacak" dedi."nasıl yani" dedim."o 40 tonu arkasında çekiyor, ben üstümde taşıyorum fark orda" dedi.
Yükün cinsini bilmiyorum ama kum.mıcır,demir gibi yüklerde kilo bazında para alıyolar o yüzdende fazla tonaj atıyolar
Bundan Eskişehir'de de var beyazından geçen ışıklarda yanıma durdu dedim buraya kadarmış :D sonra baktım cidden tır hahaha :D
Özelliğide stand amaçlı kullanımmış.
http://g1204.hizliresim.com/w/c/4b7tl.jpg
şaka bir yana otomotiv sektöründe Türkiye olarak en çok otobüslerde ilerledik sanırım.Kendi otobüsümüzü üretiyoruz ( her ne kadar motorunu almanlardan alsakta).Hatta Türkiyede az gördüğümüz güleryüz , türkar bursa markalarının avrupaya sattığı otobüsün haddi hesabı yok nerdeyse öyle ki iç piyasaya bir kaç ay sonraya anca verebiliyorlar yeni çıkmış bir modeli.İveconunda nalları dikmesiyle iç piyasada halk otobüsü,midibüs sınıfı tamamen otokarın egemenliğinde şuan.Otokarda Türk malı ama ingiliz camis motor var araçlarında şu an.Ama sultan serisinin üretimi duran 145s lik motoru midibüslerde efsanedir.Yolda,rampada kendi sınıfı bir yana 403ü bile rahat deviriyor.
efsane 145lik sultan
http://i1085.photobucket.com/albums/...5072008001.jpg
bunlarda bizim ürettiğimiz otobüslerden bir kaçı
http://i1085.photobucket.com/albums/...5348476vjs.jpg
http://i1085.photobucket.com/albums/...2914203101.jpg
http://i1085.photobucket.com/albums/...urk/OTOKAR.jpg
http://i1085.photobucket.com/albums/...doruk_190h.jpg
Özellikle tezellerin ar-bus modeline hastayım.Biraz toplama bir üretim belki(Direksiyon 403 / ön farlar trevego / motor man..) ama Otomatik vites seçeneğide var.Silivri hattında düz viteside otomatiğide kullanılıyor.Bence süper bir tasarıma sahip. Tek kötü yanı BMC ler gibi her koyulanı mazot diye yakmaması :D
http://i1085.photobucket.com/albums/...busPerfect.jpg
şu midibüslerin hepsine hemen hemen okul servislerim dolayısıyla bindim hepsi peynir tenekesi gibi dar rahatsız koltuklar zıplaya zıplaya gidiyorsun yolda amortisör yok gibi çocuk düşürür insan
benim için en kral araç budur
http://image5.sahibinden.com/photos/...9435028i92.jpg
çok rahat orjinal koltukları bile travego konforunda zıplayıp hoplamıyon daha hızlı uçak gibi :)
belki koltuk sayısı az ama yakıt sarfiyatı daha düşük olduğu için sorun değil bu araçla dünyayı turlarım sıkılmam
yanı harfiyat için ÇEKİCİler KAMYONlardan daha verimlidir diyebiliriz_?