Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 114 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Pug.106 GTI@RALLYE PHOTOS

  1. #1
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like

    Pug.106 GTI@RALLYE PHOTOS

    Arşivimden bir kaç fotoğraf ekledim umarım beğenirsiniz şimdilik bu kadar zamanım oldukça ekliycem.


















    Konu ARDA_E tarafından (26.Mart.2008 Saat 03:55 ) değiştirilmiştir.
    ekfour.

  2. #2
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    ekfour.

  3. #3
    Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Mart.2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    15,356
    Post Thanks / Like
    Cok güzeller

    205 jantlı da cok hos

    Favorilerim bunlar;



    DR.ECU

  4. #4
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    26
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5,622
    Post Thanks / Like
    of çok güzeller yaa zaten bu aralar beni pis bi 106 ilgisi sarmaya başladı almak istiyorum 1adet 306 ya kardeş inşallah olurda çok tarlılar yaaa

  5. #5
    deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ekim.2007
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul/Rumelihisarı
    Mesaj
    3,152
    Post Thanks / Like
    cok guzel arabalar ellerıne saglık

  6. #6
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    of çok güzeller yaa zaten bu aralar beni pis bi 106 ilgisi sarmaya başladı almak istiyorum 1adet 306 ya kardeş inşallah olurda çok tarlılar yaaa
    diablo gti yakışır (şeytan kırımızısı) er'le yan yan düşemiyorum
    ekfour.

  7. #7
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Aralık.2005
    Yaş
    28
    Şehir
    -
    Mesaj
    9,837
    Post Thanks / Like
    205 jantlı bide o sarı olan cok hos stopları fln
    1881 - 193

  8. #8
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    Alıntı deniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok guzel arabalar ellerıne saglık
    ekfour.

  9. #9
    SaRaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Temmuz.2007
    Yaş
    28
    Şehir
    ToRoNTo
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Güzel araçlar 205 jantlı en tatlısı geç doğmuşuz

  10. #10
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Mart.2006
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4,802
    Post Thanks / Like
    205 jantlı olan çoook güzel..

  11. #11
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    Alıntı SaRaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel araçlar 205 jantlı en tatlısı geç doğmuşuz
    ne yönden geç doğmuşsun ? güncel arabalar forum sitelerinde
    ekfour.

  12. #12
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Kasım.2007
    Yaş
    26
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5,622
    Post Thanks / Like
    Alıntı ARDA_E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diablo gti yakışır (şeytan kırımızısı) er'le yan yan düşemiyorum
    İnşallah yapabilirim 2side ER 224, ER 225 falan olsa çok güzel olur yaaa istiyorum Seninki gibi olsa ama onlarda çok para istiyor yaa.

    İngilizler keyifini çıkartıyorlar geçekten PUGların en çok onlarda en çok parçada onlarda. Nünbörg e gidiyorlar zaten o ayrı bir keyif bende arşivimi eklemek isterim de üşeniyorum baya bi çok

  13. #13

    Üyelik
    17.Şubat.2007
    Yaş
    30
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Valla 205 jantlı gerçekten çok hoş duygulandım şimdi özledim mi ne 106yı

  14. #14
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Ağustos.2006
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5,572
    Post Thanks / Like
    Walla 106Gti kült otomobildir herzaman favorilerim arasındadır..

  15. #15
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    Project 106 1


    Engine:
    Aluminum Plenum Chamber
    ARP Head bolts
    ARP Con Rod Bolts
    Carworx 2.5" bore Stainless System with 3” Tailpipe
    Carworx Oil Breather Kit
    FSE Adjustable Fuel Pressure Regulator
    GMC 6 Rib Supercharger Belt
    GMC/Citroen Saxo VTR 150mm Crank Pulley
    GMC/Omega Low Compression Forged Pistons
    GMC/Pace Alloy Intercooler and Radiator
    GMC/Rotrex 75mm Supercharger Pulley
    GMC Supercharger Bracket with Hydraulic Belt Tensioners
    HKS SSQV Blow Off Valve
    Jegs Automotive Braided Fuel Lines for Swirl Tank
    Jegs Automotive Connectors
    Jegs Automotive Fuel Filter
    Jenvey 42mm throttle bodies
    Jetex Air Filter
    Kent PT50 cams
    KMS Ignition Driver
    KMS Standalone Engine Management
    KMS Wideband Controller and Display
    Miltek 4:2:1 Manifold
    Mocal 13 row Oil Cooler for Engine
    Mocal 13 row Oil Cooler for Supercharger
    Peugeot Oil Pump
    Peugeot In-Tank Fuel Pump
    Rotrex SP30/84 Supercharger
    Rotrex Traction Oil
    SFS Yellow Silicon Hoses
    Swirl Fuel Tank – 1.5litre
    Thermo Tec Manifold Wrap
    QEP Big Valve Ported and Polished Head
    Weber Alpha 170l/h External Fuel Pump
    Weber 4 x 480cc Fuel Injectors
    10W40 Race Engine Oil

    Transmission:
    Carworx Shot Peened and Strengthened GTi Gearbox
    Helix Cerametallic Paddle Clutch
    Group N Gearbox Mount
    Rose Jointed Gearlinkage Kit
    Redline Shockproof Gear Oil
    Quaife ATB Differential

    Suspension:
    Bilstein Sprintline Front Shocks
    Bilstein Sprintline Rear Shocks
    Bilstein Droplinks
    Faulkner 2.25”ID 6” free length 220lbs Front Springs
    Faulkner 2.25”ID 4” free length 40lbs Tender Springs
    Group N Poly Bushes Front and Rear
    OMP Upper Strut Brace
    Pugsport 22mm Torsion Bars
    Pugsport 25mm Anti Roll Bar
    Sparco Lower Strut Brace
    TAZ Coilover Conversion Kit
    TAZ Spherical Bearing Solid Top Mounts
    Torsion Bar Adjusted -45mm

    Brakes:
    23mm Master Cylinder
    AP Racing 4 Pot Calipers
    BF Goodrich Braided Hoses
    Hi-Spec Drilled and Grooved 283mm Discs
    Mintex 1144 Pads
    Standard Disc Rears and Pads

    Wheels/Tyres:
    15” Raceline RL7 in Anthracite
    195/50/15 Toyo R888’s

    Exterior:
    Aerocatch Bonnet Fasteners
    Alloy Swirl Tank
    Carbon Fibre Bonnet
    Carbon Fibre ECU Cover
    Carbon Fibre Number Plates
    Carbon Fibre Roof Panel
    Carbon Fibre Tailgate
    Chromed Alternator Bracket
    Chromed Boost Pipes
    Chromed BOV
    Chromed Cam Covers
    Chromed Plenum Chamber
    De-locked Doors
    Jegs Automotive Braided Fuel Line
    Jegs Automotive Connectors - Black
    Silver Painted Block
    Smoothed Front Bumper Badge Recess
    Quad Headlights with Cold Air Feed

    Interior:
    Anthracite Alcantara Floor Boards
    Autometer C2 Boost and AFR Gauges
    Corbeau Pro Series Kevlar Buckets
    Carbon Fibre Door Cards
    Carbon Fibre Gear Knob
    Custom A-Pillar Pod Mount
    KMS Wideband Display
    Matrix Racing Indigo Dials
    OMP 8 point Roll Cage
    OMP Helmet Hammock
    Peugeot 106 XSi Black Carpet
    Relocated Battery

    ICE:
    Alpine MRT130 Amp
    Kenwood PSW9524 Headunit
    Phoenix Gold Components

    Security:
    Clifford Concept with Intellistart and Remote Boot Release

    -----------------------------------------------------------------------










    Konu ARDA_E tarafından (26.Mart.2008 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir.
    ekfour.

  16. #16
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like

    ekfour.

  17. #17
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Mart.2006
    Yaş
    27
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5,529
    Post Thanks / Like
    beyaz çok iyi

  18. #18
    ARDA_E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Ocak.2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2,051
    Post Thanks / Like
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnşallah yapabilirim 2side ER 224, ER 225 falan olsa çok güzel olur yaaa istiyorum Seninki gibi olsa ama onlarda çok para istiyor yaa.

    İngilizler keyifini çıkartıyorlar geçekten PUGların en çok onlarda en çok parçada onlarda. Nünbörg e gidiyorlar zaten o ayrı bir keyif bende arşivimi eklemek isterim de üşeniyorum baya bi çok
    bende 225 var ama "se" Evet çok keyifli araba yapıyor ingilizler özelikle 106 ile saxoyu çok seviyorlar ve parça sıkıntısı yok
    ekfour.

  19. #19

    Üyelik
    17.Şubat.2007
    Yaş
    30
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Arda dur artık

Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •