Kamyon,Tır,Otobüs Ağır Vasıta hastalarının paylaşımlarını bu konu altında yapalım.
Dandik arama motorunu biraz dürttüm böyle bir konu çıkmadı.
İlk ben başlıyayım.
Volvo FH16 750
Volvo FMX
Volvo FH 16
Volvo VNL 300 North America Market
Volvo VN 780
![]()
Kamyon,Tır,Otobüs Ağır Vasıta hastalarının paylaşımlarını bu konu altında yapalım.
Dandik arama motorunu biraz dürttüm böyle bir konu çıkmadı.
İlk ben başlıyayım.
Volvo FH16 750
Volvo FMX
Volvo FH 16
Volvo VNL 300 North America Market
Volvo VN 780
![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
cokk gzller ya..
bırsey sorcam bu burunlu tırlar halen uretıyormu hangı ulkelerde daha cok kullanıyor cunku farklı markaların da mevcut amac nedır acaba..Birde bulabılırsen mtor ıc fotoraglarıda eklermısnı?
North America Market ile başlayan modelleri önü düz olanlardan bir farkı var mı acaba
Bu arada kokpit iyimiş, karavan gibi![]()
Amerika pazarında hala kullanılıyor. Amerika'nın bir ucundan bir ucuna gidiyor adamlar ciddi mesafe. Burun olunca motor önde oluyor ulaşması servis kolaylığı oluyor. Böylece kabini arkaya doğru rahatça uzatma avantajı oluyor. Kabini devirme derdi olmadığından.. Benim düşüncem bu.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
volvo VN 780 iç kabin.
burunlular areodinamik açıdan daha fazla sürtünme yol açıcağından cd'si yüksektir diye düşünüyorum.
farklı motorlar vardır elbet. mesela http://www.volvotrucks.com/SiteColle...780_ss_web.pdf broşüre bak bir motoru volvo'nun değil Cummins'e ait.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Scania dunyanin en guclu cekicisini uretmisti en son R850 600 beygir 3500 Nm Tork..
Amerikan tirlarinin farkliliklarini bende merak ediyorum avrupadan farkli olarak 4 ceker olduklarini biliyorum ama motorlari nasil bilmem..
[QUOTE=bilalMW;5747835]
volvo VN 780 iç kabin.
ev alma tır al
o parayla heralde beykozda villa alırsın![]()
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
mack isteruk....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)