hayırlı olsun
Printable View
hayırlı olsun
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
okan abi hayırlı olsun sende mi caponcu oldun artık :D calibra gitti mi :confused:
sevindim abi valla süper olacak baya girişmişsin... o arkadan gelen takır tukur sesi orta üst kamber salıncağının şaseye bağlı kısmından geliyor :) sert virajlarda ve kasislerde anında vuruyor tak tuk diye :) bide ana traverz takozu var oda çapı 10cmlik bir takoz var 2 ayaklı onu değiş arkadan sesin sesi bile gelmez :) ama yinede gıcık bir özeliği var teglerin fren disklerini koruyan bakalitler var onlardan esneme sesi geliyor çok gıcık bir şey onları söküp içlerinde küçük pullar var onları dğeiştir mutlaka ;) ve yay lastiklerinide değiş onlardanda esneme sesi gelir zamanla...
onun dışında komple motor hortumlarını değişmelisin, ben değiştim çok güzel ve temiz oluyor orijinallerle değiş ama ben orijinalleri aldım mis gibi hepsi uyuyor ne kadar temiz antifreez bile konulsa yılların verdiği eskimeyle borular artık kireç manyağı oluyor... toplamda bütün radiatör emme manifoldu kelepçeleri ve boruları toplamda 350 lirayı buluyor serviste dışarda 50 60 liraya hepsini alabilirsin ama :)
Radiatöre gelince aracın otomatik olduğu için tafsiyem benim gibi ilerisi için düşünüyorsan şanzımanına radiatörden bağımsız bir radiatör sistemi kurman... çünkü MPRA şanzımanları yazın inanılmaz ısınıyor... ve şanzımanların en büyük düşmanı ısı
Radiatörüde mutlaka orijinal al derim ben. serviste 1100 lira denso marka... yemede yanında yat
dediğin gibi eğer tps de sorun varsa otomatik şanzımanda tam konumunda çalışmıyor abi ;) çünkü tps den aldığı veriyi direkt TCM( transmission control module) ye iletiyor ve şanzıman ona göre vitesi ayarlıyor o tps düzgün çalışmazsa aracın yürümez ve anlatığın geçen seferki gibi S4 ışığını yakabilir ve aracını güvenli moda alır...
Ama yined etam olarak emin olabilmek için ECU hata kodlarına ve TCM hata kodlarına mutlaka bir bak derim ben..
Buda şanzımanın hata kodları.... buna göre hatayı takip edeceğiz... bana ne kadar yanıp söndüğünü söylersen ona göre tamir yollarını buluruz elbet :)
http://img7.imageshack.us/img7/6105/telled.jpg
Buda ecunun hata kodları... USDM lerle aynı sadece bazı sensörleri bize yok... ama kodlar aynı...
0 - ECU
1 - Oxygen Sensor
3 - MAP Sensor
5 - MAP Sensor
6 - Crank Angle
7 - Throttle Angle
8 - TDC Position
9 - No. 1 Cylinder Position
10 - Intake Air Temperature
12 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System
13 - Atmosphere Pressure
14 - Electronic Air Control
15 - Ignition Output Signal
16 - Fuel Injector
17 - Vehicle Speed Sensor
20 - Electronic Load Detector
22 - VTEC System Malfunction
23 - Knock Sensor
41 - O2 Sensor
43 - Fuel Supply System
45 - System Too Rich or Too Lean
48 - Primarry Heated O2 Sensor
54 - Crankshaft Speed Fluctuation Sensor
61 - Primary O2 Sensor Circuit
63 - Secondary O2 Sensor Circuit
67 - Catalyst System
70 - Automatic Transaxle
71-74 - Random Misfire
80 - Exhaust Gas Recirculation
86 - Engine Coolant Temperature Circuit
90 - Evaporative Emission Control System Leak Detected
91 - Fuel Tank Pressure Circuit
92 - Evaporative Emission Control System Insufficient
kolay gelsin abi
Okan abi araban gayet güzel biraz mıncıklarsan taş gibi olur :)
son halini koyam bari :D
http://img78.imageshack.us/img78/9071/010920092322.jpg
ankarada böyle bi integra varmış da ben nasıl görememişim.hayırlı olsun bu arada.biz ankaralı integra sahipleri olarak hertürlü sorununda yardımcı olmaya çalışırız,güle güle kullan...
Arkadaslar unutmusum bu konuyu kusura bakmayin. Ilginize cok ama cok tesekkur.
Ugrasamiyorum cok ama yavas yavas iste bir iki ay durulmam lazim calibradan sonra :))))
Hayırlı olsun, kazasız belasız binmek nasip olur inşalla;)
okan abıı son durumuu nedır ?
Maşallah yaşına göre güzel bir araç..