araçlar trophy, oğlum gidip bindi içine seyrantepede ve resimlerini çektik ama şu anda yüklüyemiyorum ancak gece yüklerim..fiyatı kastediyorsan birşey diyemem ..
Printable View
dış görünüş olarak; Trophy rs'ten nasıl ayırt ediliyor?
çok güzel bi araç bencede,fıyat olarak bıraz makul tutarlarsa yeni gözde olur..
Reno Maisden Bildiri Yayınlandı arkadaşlar, GOKHANRS kullanıcı adıyla otomobil sitelerine üye olan kişiyi bulan yada bildirenleri RS trophyle ödüllendiriceklerms spy fotoları paylastıgı için
:hehe: :D :D:
fiyat nedir bilgisi olan varmı?
fiyat belli değil ama 90 diyende var 130 diyende :)
normal RS motorunun (250 hp'lik) turbo basıncını 0.2 bar arttırarak 2.5 bar'a çıkartmışlar.. hava girişini de revize etmişler..
Renault, Megane RS Trophy adındaki otomobilin hafifletilmiş R26.R’nin varisi olmadığını, ince bir şekilde modifiye edilmiş, sınırlı sayıda üretilecek bir model olduğunu söyledi.
Trophy’nin 2,0 litrelik dört silindirli motorunun gücü standart otomobile göre 15 bg artırılarak 265 bg’ye çıkarılmış. Tork da 20 Nm arttırılarak 360 Nm’ye yükseltilmiş.
Bu değişiklikler sayesinde Trophy’nin 0-100 km/s hızlanma süresi standart otomobile göre 0,1 saniye azalarak 6,0 saniyeye inmiş. Azami hız da 4 kilometrelik bir artışla 254 km/s’ye çıkmış.
Renaultsport mühendisleri standart 250’deki süspansiyonu ve şasiyi değiştirmemişlerse de, otomobil F1’den ilham alan Bridgestone Potenza RE050A tipinde lastiklerle donatılmış.
Tarz değişiklikleri arasında kırmızı detaylara sahip 19 inçlik parlak siyah Speedline alaşım jantlar, hava giriş delikleri ve kapılardaki Trophy çıkartmaları ve standart LED gündüz seyir farları bulunuyor.
Trophy’nin iç kısmına sarı renkte emniyet kemerleri ve detaylar içeren Recaro koltuklar ve motor performansı, hızlanma, tur süresi, g kuvveti hakkında gerçek zamanlı bilgiler veren bir ‘Renaultsport Monitörü’ eklenmiş.
Renault bu modelden 500 adet üretmeyi planlıyor.
Aracın özellikler hakkında sanırım herkez hem fikirdir, tasarımıyla motoruyla yol tutuşuyla vs tam anlamı ile bir spor araba örneği.
Fakat şahsi kanaatim Renault, Fiat, Citroen, Peugeot marka araçlar ülkemizde yüksek rakamlara satılamıyor, kimi zaman hakettikleri halde satılamıyorlar, kimi zamanda onlar rakamını haketmiyor diye düşünüyorum.
standart rs teki süspansiyon ve şase ile trophy'nin aynı fakat Trophy'de Cup şasi ve sport kilitli diferansiyel var amortisörler %7 daha sert ve önde %38 arkada %35 daha dayanıklı. ön viraj demiride normal rs'ten daha kalın (24.2mm),stabilizatörler %13 daha sert.Cup şase sayesinde gövde direnci %15 daha fazla.Ayrıca sarı renk emniyet kemerleri kumaş koltuklu olanlarda mevcut,deri koltuk opsiyonunda kemerler siyah renk oluyor. trophy modelinde cam tavan opsiyonu bulunmuyor.Trophy'de vitesin olduğu ön bölümde aracın seri numarasının bulunduğu plaket vardır. :)
http://img835.imageshack.us/img835/4533/borars.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img810.imageshack.us/img810/7917/borars1.jpg
Uploaded with ImageShack.us
İLK RESİMDEKİ OĞLUM ,ÖN HAVALANDIRMANIN ORDA YAZIYOR NE OLDUĞU :),YANDAKİ STİCKERLERDA MEVCUT :)
güzel alet fakat buna 100bintl gibi bir fiyat vereceğime gidip ikinci el az kullanılmıs evo 9 veya 10 alırım
Demek oluyor ki İstanbula gelmiş Trophyler :D
Ilk bu depoya geliyorlar sonra dağıtılıyorlarmış bursaya falan ..( hepsini öğrenmiş bora :) )
yigit merak ediyordu baya inanmamıştı normaldir demişti şimdi o yok
Siyahıda varmış :)
muhtemelen atmosferi de dahil etmişler :)
1.5 + 1 = 2.5 :)
he ama 1.5 de bence çok.
2-3 tane olsun sorun değil type r cupra gibi gazete kuponuyla dağıtılmasında:))
...like no other!!! o artık caddelerin fenomeni.
1.6 cacık rcz ler 85bine satılıyorsa,130bine kadar helali hoş olsun.
Soldan direksiyonlu trophy ler gercekten cok nadide parcalardır her zaman.
Bunlar gelirse düz RS lerin yolu açılmış demektir.
GP monaco ya gelince o başka bir hikaye Megane 1.5 dci kupe de bile o donanım alınabilir. İlla RS olması şart değil.
Parası olan için Trophy ler çok güzel tek sorunu şu olur sıfır 130 a alırsan, ilk sene sonu 100, 2. sene 75, 3.sene 50 şeklinde fiyatı olur :)
megane 2 rs e istinaden bu çizelgeyi çıkardıysanız vede bu araba bi yazılımla 320 hp oluyosa kimse o şekilde bi fiyat düşüşü beklemesin..megane 2 rs yazılımla yada ufak tefek işlemlerle 350 hp lere gelebilseydi o arabayışu anda en ucuz 40 liraya falan alıodunuz..hee hem modifiyeye elverişli hemde şimdiki gibi 27 28 olsaydı başka araba alırmıydınız?
bence bu araba tutar..100 etmez diyenleride anlamıyorum.100 etmezde kaç eder?böyle özel bi araç 50 liraya verseler iyimi?sen git orda fn2 nin 2. eline 50 iste buna 100 çok :) fanatiklik yapmıyalım fn2 nin 2. elinin 50 ettiği yerde bu araba herzaman 150 eder
100 bin olur demiştim
o civar da olur zaten:D
sonra da 3 4 sene sonra yarı yarıa düşer 2.elleri:)
Bunu alan ikinci elini düşünmez zaten garajına koyar keyfine bakar...
hey masallh kadran dırek ferrarı :D
herkes fiyattan bahsediyorda fiyattan bahsedenler daha ÖTV den etkilenen araçların fiyatlarına bakmamış.Nurburgring rekoru kırmış bir araca göre fiyatı normal. Mitsubishinin evo dan sonra en pahalı aracı nedir ? arada ne kadar fark var ? sağlamlık konusunda mitsubishiyle renault'un ne farkı var ? bir kaç böyle soruyla aracın fiyatının normal olduğu anlaşılır diye düşünüyorum.
Arkadaslar renault bu araclari kar amacli getirdigine inanmiorum ben marka prestiji adina gelen araclar.
Fiyat 100 civarinda olucaktir otv zammindan sonra.
100bin liraya bu araci alacak olanlar zaten hobi amacli 100bin lira harciyabilicek adamlardir parayi zar zor toparlayan adamlar diil. o yuzden alicak adam zaten alicak
100tlye golf R alırımtıpı bıle guzel dııl bence arabanın
Trophy gibi sınırlı sayıda üretilmiş olan spor modelin türkiye'ye getirtilmesi Reno TR için büyük prestij olacak..
Bu demektir ki 1.6 DCi 130 hp lik modelleri de göreceğiz ülkemizde :D :D
trophy cok ozel aractır eger normal megane rs 120 ıse buna hıc dusunmeden 130 verılır garaja kapanır.
Simdi senin deger dususu konusuna gelince cok uzatmadan yazayım. Bir defa markanın tuketici gozundeki degeri cok onemli. VW ve Honda ultra arabalar mı uretiyor hayır ama 2.elde deger kaybı az.
Modifiye edilebilirliği çok kafaya takma, Tr de en cok deger kaybı yasayan 2 firma reno ve pejo bu isin kendileri bas sorumlusu. Sorunu hıc baska yerde aramasınlar.
2008 de 45 TL olan 207RC yi 33 ten, 69 lira olan Clio RS i de 2 sene satamayıp 42.5 tan sıfırlarını fabrıka olarak sen satarsan. Ondan sonra o arabanın 2. elinden hayır beklemeyeceksın.
Hic 40 liraya, fabrika elinde kalmıs tayyar satın alan olmuş mu hayır.
bir de renault'un motor sporlarındaki tecrübesi çoğu markalarda yok kesinlike bunu göz önünde bulundurmak lazım. Buarada hiç renault marka aracım olmadı :) çok savundum fiyatıda yanlış anlaşılmasın.