User Tag List

Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 630i transmission failsafe mod için yardım.

  1. #1
    mehmeterdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Nisan.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation 630i transmission failsafe mod için yardım.

    Arkadaşlar iyi forumlar. Uzun zamandır iş güç sebebiyle foruma uğrayamıyordum. Yalnız bugün aracımda cereyan eden bir arıza sebebiyle ciddi yardıma ihtiyacım var. Aracım 630i 2005 model smg vites. Yolda seyir halindeyken transmission failsafe mod yazısı geldi ekrana ve iki dk sonra N den başka hiçbir vitese girmedi. Ekranda yazıyor sadece N-1-3 vitesleri kullanılabilir, ama hiç yürümedi. Mecbueren çekiciyle servise çektik. Yaşadığım ülkede servisler çok iyi değil. Sorunun şanzıman yağ pompasından olduğu söylendi ve parçayıda bulamıyorlar. Bu söylenenler ğek inandırıcı gelmedi. Bu problemi daha önce tecrübe etmiş bir arkadaşımız bana bilgi verirse çok sevinirim. Teşekkkürler.

  2. #2
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Kasım.2012
    Yaş
    26
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2,147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servis doğru söylemiş.Smg Şanzımanda debriyaj ayırma işlemi ve bi üst vitese geçme işlemi smg pompasının sağladığı basınçlı yağ ile gerçekleşiyor.Pompa bozulduysa vitese geçmez.Çalışma prensibi bu şekilde benim bildiğim
    ///BringsMoreWomen

  3. #3
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Mart.2011
    Yaş
    25
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3,969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mümkünse pompayı iptal edip manuele çevirsinler
    Heralde smg kullanmaktan daha ucuza mal olur
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  4. #4
    mehmeterdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Nisan.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mümkünse pompayı iptal edip manuele çevirsinler
    Heralde smg kullanmaktan daha ucuza mal olur
    Pompayı iptal etme durumu nasıl oluyor?

  5. #5
    mehmeterdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Nisan.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servis doğru söylemiş.Smg Şanzımanda debriyaj ayırma işlemi ve bi üst vitese geçme işlemi smg pompasının sağladığı basınçlı yağ ile gerçekleşiyor.Pompa bozulduysa vitese geçmez.Çalışma prensibi bu şekilde benim bildiğim
    Yabancı sitelerden okuduğuma göre; anahtardan kapıların kilidini açma tuşuna bastığınız zaman şanzımandan gelen bir ses var bu ses gelmiyorsa pompa çalışmıyordur diyorlar. Bende bugün aracın yanına gittim o ses malesef yoktu. Çıkma bir pompa buldum 350euro bayıldım. Yarın takılacak ve deneyeceğiz. Yüksek ihtimal çözülecek.

  6. #6
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Kasım.2012
    Yaş
    26
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2,147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Umarım çözülür geçmiş olsun
    ///BringsMoreWomen

  7. #7
    Cagri89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09.Kasım.2016
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    35
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmeterdi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yabancı sitelerden okuduğuma göre; anahtardan kapıların kilidini açma tuşuna bastığınız zaman şanzımandan gelen bir ses var bu ses gelmiyorsa pompa çalışmıyordur diyorlar. Bende bugün aracın yanına gittim o ses malesef yoktu. Çıkma bir pompa buldum 350euro bayıldım. Yarın takılacak ve deneyeceğiz. Yüksek ihtimal çözülecek.
    Geçmiş olsun öncelikle aynı hata kodunu 2004 7.45li de yasadım. Araçların sanzımanları birbirinden farklı. Benim sanzıman türbünü arızalanmıştı. Sıfır orjinal türbün alıp değiştirttik ancak değilim sonrası dip gazda yine aynı atayı vermeye devam etti. Sanzıman acıldı balata vs değişti sorun çözülmedi en son mekatronik beynine kadar değişti. Dediğiniz gibi usta bulmakda sıkıntı yapılan işlerde. İşallah sorun kolay çözülür ama sorundan emin olmadıkça parça değiştirmeyin. Çünkü bizim ülkede malesef yetkili servislere kadar arabalarda nokta atışı sorun çözen usta bulmak zor. En ufak arızada ilgili sistemle ilgili nerdeyse herşeyi değiştirmek zorunda kalıyoruz ve buda ciddi masraflara yol açıyor. Geçmiş olsun inşallah çözülmüştür.

  8. #8
    mehmeterdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Nisan.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    57
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pompada sıkıntı yokmuş aracı yürüttük biraz ama 20 dk sonra aynı arıza verdi. Debriyaj aktüatörünü onardık yağ kaçağı vardı. Olmadı. Şu an vites pozisyon sensörü sipariş ettik almanyadan onu bekliyoruz. Umarım ondandır. Araç yaklaşık bir aydır yatıyor. Bir ayda bu parçadan yatar. Bakalım bekliyoruz.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •