Kayıt ol

Cevapla
 
LinkBack Konu Seçenekleri
Eski 09-12-2012, 15:25   #1
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
Thumbs up CİVİC gaz kelebeği map sensor IAVC FITV temizliği ve sorun cözümü

gaz kelebeği map sensor IAVC FITV temizliği ve sorun cözümü temizlede bulmaya calıştım araçım honda civic 2001 model 85.ooo km de rolentide dalgalan ma vardı temizledikden sonrada bir miktar daha artı ama hava cekimi gercekten kuvvetlendi cidden cok şaşırdım allah utandırmadı en acından okadar uğraşmama rahmen birşeyler yapabildim
rolentide temizlemeden önce 1900 devir yaklaşık 3dk sonra 900 ile 850 civarında
hareket ediyordu.

temizledikten sonra ise 2000 rpm devir ve 2 dk da 1000 ile 900 devir arasında hareket etmeye başladı dk. düşdü ama devir arttı

gelelim dalgalanmaya gaza basıldıgında 1000/900 olan devir gaz kesildiğinde 1500 devirde kalıyor ve yavaş yavaş 1000/900 devir tekrar geliyor sorunum bu işte inş. meramı mı anlata bilmişimdir.

- leri ne mi oldu devir arttı bir miktar ziyanı yok zaten bana göre pekde ayarlı degildi.
+ ları ne mi emiş harika oldu ses harika titreme eskiye nazaran daha az cok şükür.

temizlik de kullandıgımlarım


manifold pisliğine bakarmısınız birazdan bunların canına kokucam

kelebeğin bogaz kısmı içler acısı bunlarında canlarına kokudukdan sonra


gelelim lagar kısmına b....k götürüyor cok ugraştırdı ama deydi



evvvvvvvvvvvvvvetttttttttttttttttttttttt temizlenmiş halleri inş resimler yararlı olmuştur.






kelebeği sökerken wd 40 sıkmayı unutumayın yoksa bayagı ugraştırıyor sökmesi.


Son Düzenleyen D16inside; 03-01-2013 20:57.
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 15:41   #2
TechTurkey
 
Osman Bahadır - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Sep 2010
Yaş: 30
Şehir: istanbul
Otomobil: bravo t-jet



Eline sağlık. Güzel olmuş.

Halen devam eden bir sorun var mı? Şöyle yazmışsın;
gelelim dalgalanmaya gaza basıldıgında 1000/900 olan devir gaz kesildiğinde 1500 devirde kalıyor ve yavaş yavaş 1000/900 devir tekrar geliyor sorunum bu işte inş. meramı mı anlata bilmişimdir.
Bu önceki durum mu? Yoksa temizlikten sonra mı oluştu veya halen mi var?


__________________________________

Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Osman Bahadır isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 15:46   #3
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
osman hocam ilgin için teşkler
temizlendikden sonra oldu maalesef
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 15:53   #4
XSi
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 31
Şehir: 34
Otomobil: '12 LINEA 1.6 MJET, '96 VECTRA A GT



rölantinin yüksekte kalması bir vakum kaçağına işaret ediyor.

rölanti kontrol valfi devreye girerek rölantiyi düşürüyor..

bu durum benim başıma geldi, 106 nın rölanti valfini temizlemek için söktüm, ama yerine takarken düşen oringi farketmemişim, sabah ilk çalıştırmalarda rölanti 1500 devirlerde kalıyordu, 2-3 dakika sonra normale dönüyordu..

Rölanti valfini tekrar söküp temizlerken bu sefer bozdum

yenisini alınca kutudan çıkan oringi görünce meseleye uyandım
XSi isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 16:00   #5
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
abi bendeki olay map sensor temizledim rolenti ayarı bozulması kesin di cünkü kensini bu şekilde ayarladıgını okudum temizledikden sonra bozulması normal zaten cok fazla bulmadı okadar olur diyorum artık sorun şu ki gaza bastıkdan sonra 1000 ila 900 devir e geldemesi gerekirken 1500 devire cıkıyor ve yavaş yavaş 1000 900 devre geciyor.
gazdaki olayı sözmeye calışıyorum.
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 16:04   #6
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
acaba diyorum kelebek IAVC FITV sıvı conta falan mı sürmek gerekiyordu?
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 16:16   #7
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
gaz kelebeğinin üstünde bir vida var onun yardımı ile rölanti ayarlanabilinir mi?


Son Düzenleyen D16inside; 09-12-2012 16:20.
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 16:58   #8
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 36
Şehir: çorum
Otomobil: eg vtec



aynı sorunları bende yaşıyordum yaptığın işlemleri yaptım sorunun şimdilik çözdük.hava emiş artışını bende fark ettim...


__________________________________

eg sedan vtec
civicsi_r isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 17:08   #9
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
eskiden gazete kagıdını koydugunda cekiyordu öyle kalıyordu şimdi ise yırtıyor
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 17:12   #10
 
Üyelik Tarihi: Jan 2008
Yaş: 36
Şehir: çorum
Otomobil: eg vtec



D16inside´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
eskiden gazete kagıdını koydugunda cekiyordu öyle kalıyordu şimdi ise yırtıyor
özüne dönmüş desene....:-)


__________________________________

eg sedan vtec
civicsi_r isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 17:16   #11
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
aynen öyle bide şu sorunu cözersem harika olacak.
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:05   #12
 
mehmetRS - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Yaş: 30
Şehir: İstanbul
Otomobil: C4 Vtr



aynı sorun integrada da vardı.. halen var gerçi, 750 civarlarına dusuremedik, degişmediğimiz hortum o ring kalmadı


__________________________________

tünayK´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
EKN Garage
mehmetRS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:07   #13
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
can sıkıcı bir durum
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:25   #14
 
mehmetRS - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Yaş: 30
Şehir: İstanbul
Otomobil: C4 Vtr



D16inside´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
can sıkıcı bir durum
aynen, ıacv arızalı belki bende ..


__________________________________

tünayK´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
EKN Garage
mehmetRS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:26   #15
 
timucintt - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 27
Şehir: Hong Kong
Otomobil: CY50 & XRV750 & MZ3 & CA



bir yerde birşey unutuluyor ama nerede beyin fırtınası başlar birazdan


__________________________________

1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

85-92 OLDSKOOL COMING SOON
timucintt isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:46   #16
 
mehmetRS - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Jan 2011
Yaş: 30
Şehir: İstanbul
Otomobil: C4 Vtr



timucintt´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bir yerde birşey unutuluyor ama nerede beyin fırtınası başlar birazdan
timucinim degiştirdim hortum v.s herseyi acıkta delik bırakmadım vallahi


__________________________________

tünayK´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
EKN Garage
mehmetRS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:46   #17
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
timucin olaya el at
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:47   #18
 
D16inside - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 30
Şehir: '' TURKEY '' 67
Otomobil: E-EK-1



D16inside - MSN üzerinden Mesaj gönder
yarın sıvı conta alıcam uyguladıpım yeri tekrar gözden gecirip sıvı conta uygulucam bakalım olayın rengi degişecek mi?
D16inside isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Eski 09-12-2012, 18:53   #19
 
timucintt - ait Avatar
 
Üyelik Tarihi: Nov 2005
Yaş: 27
Şehir: Hong Kong
Otomobil: CY50 & XRV750 & MZ3 & CA



aklıma bide şu geliyor... ecuları resetleyemeyi deneyin... sonrada aracı çalıştırıp gaza dokunmadan 5 10 dakika rolantide çalıştırın... beyin otomaitk oalrak sıfırdan okusun araç değerleri düzelme olabilir hem teg hem civic için


__________________________________

1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

85-92 OLDSKOOL COMING SOON
timucintt isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 kişi okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Konu Seçenekleri

 


:::: Şu Anda Saat: 01:23 ::::