Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 119 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: CİVİC gaz kelebeği map sensor IAVC FITV temizliği ve sorun cözümü

  1. #1
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like

    Thumbs up CİVİC gaz kelebeği map sensor IAVC FITV temizliği ve sorun cözümü

    gaz kelebeği map sensor IAVC FITV temizliği ve sorun cözümü temizlede bulmaya calıştım araçım honda civic 2001 model 85.ooo km de rolentide dalgalan ma vardı temizledikden sonrada bir miktar daha artı ama hava cekimi gercekten kuvvetlendi cidden cok şaşırdım allah utandırmadı en acından okadar uğraşmama rahmen birşeyler yapabildim
    rolentide temizlemeden önce 1900 devir yaklaşık 3dk sonra 900 ile 850 civarında
    hareket ediyordu.

    temizledikten sonra ise 2000 rpm devir ve 2 dk da 1000 ile 900 devir arasında hareket etmeye başladı dk. düşdü ama devir arttı

    gelelim dalgalanmaya gaza basıldıgında 1000/900 olan devir gaz kesildiğinde 1500 devirde kalıyor ve yavaş yavaş 1000/900 devir tekrar geliyor sorunum bu işte inş. meramı mı anlata bilmişimdir.

    - leri ne mi oldu devir arttı bir miktar ziyanı yok zaten bana göre pekde ayarlı degildi.
    + ları ne mi emiş harika oldu ses harika titreme eskiye nazaran daha az cok şükür.

    temizlik de kullandıgımlarım


    manifold pisliğine bakarmısınız birazdan bunların canına kokucam

    kelebeğin bogaz kısmı içler acısı bunlarında canlarına kokudukdan sonra


    gelelim lagar kısmına b....k götürüyor cok ugraştırdı ama deydi



    evvvvvvvvvvvvvvetttttttttttttttttttttttt temizlenmiş halleri inş resimler yararlı olmuştur.






    kelebeği sökerken wd 40 sıkmayı unutumayın yoksa bayagı ugraştırıyor sökmesi.

    Konu D16inside tarafından (03.Ocak.2013 Saat 21:57 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    TechTurkey Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Eylül.2010
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2,679
    Post Thanks / Like
    Eline sağlık. Güzel olmuş.

    Halen devam eden bir sorun var mı? Şöyle yazmışsın;
    gelelim dalgalanmaya gaza basıldıgında 1000/900 olan devir gaz kesildiğinde 1500 devirde kalıyor ve yavaş yavaş 1000/900 devir tekrar geliyor sorunum bu işte inş. meramı mı anlata bilmişimdir.
    Bu önceki durum mu? Yoksa temizlikten sonra mı oluştu veya halen mi var?
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  3. #3
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    osman hocam ilgin için teşkler
    temizlendikden sonra oldu maalesef

  4. #4

    Üyelik
    07.Kasım.2005
    Yaş
    32
    Şehir
    34
    Mesaj
    2,884
    Post Thanks / Like
    rölantinin yüksekte kalması bir vakum kaçağına işaret ediyor.

    rölanti kontrol valfi devreye girerek rölantiyi düşürüyor..

    bu durum benim başıma geldi, 106 nın rölanti valfini temizlemek için söktüm, ama yerine takarken düşen oringi farketmemişim, sabah ilk çalıştırmalarda rölanti 1500 devirlerde kalıyordu, 2-3 dakika sonra normale dönüyordu..

    Rölanti valfini tekrar söküp temizlerken bu sefer bozdum

    yenisini alınca kutudan çıkan oringi görünce meseleye uyandım

  5. #5
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    abi bendeki olay map sensor temizledim rolenti ayarı bozulması kesin di cünkü kensini bu şekilde ayarladıgını okudum temizledikden sonra bozulması normal zaten cok fazla bulmadı okadar olur diyorum artık sorun şu ki gaza bastıkdan sonra 1000 ila 900 devir e geldemesi gerekirken 1500 devire cıkıyor ve yavaş yavaş 1000 900 devre geciyor.
    gazdaki olayı sözmeye calışıyorum.

  6. #6
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    acaba diyorum kelebek IAVC FITV sıvı conta falan mı sürmek gerekiyordu?

  7. #7
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    gaz kelebeğinin üstünde bir vida var onun yardımı ile rölanti ayarlanabilinir mi?

    Konu D16inside tarafından (09.Aralık.2012 Saat 17:20 ) değiştirilmiştir.

  8. #8

    Üyelik
    23.Ocak.2008
    Yaş
    36
    Şehir
    çorum
    Mesaj
    1,154
    Post Thanks / Like
    aynı sorunları bende yaşıyordum yaptığın işlemleri yaptım sorunun şimdilik çözdük.hava emiş artışını bende fark ettim...
    eg sedan vtec

  9. #9
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    eskiden gazete kagıdını koydugunda cekiyordu öyle kalıyordu şimdi ise yırtıyor

  10. #10

    Üyelik
    23.Ocak.2008
    Yaş
    36
    Şehir
    çorum
    Mesaj
    1,154
    Post Thanks / Like
    Alıntı D16inside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskiden gazete kagıdını koydugunda cekiyordu öyle kalıyordu şimdi ise yırtıyor
    özüne dönmüş desene....:-)
    eg sedan vtec

  11. #11
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    aynen öyle bide şu sorunu cözersem harika olacak.

  12. #12
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,214
    Post Thanks / Like
    aynı sorun integrada da vardı.. halen var gerçi, 750 civarlarına dusuremedik, degişmediğimiz hortum o ring kalmadı
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
    EKN Garage

  13. #13
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    can sıkıcı bir durum

  14. #14
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,214
    Post Thanks / Like
    Alıntı D16inside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    can sıkıcı bir durum
    aynen, ıacv arızalı belki bende ..
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
    EKN Garage

  15. #15
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Kasım.2005
    Yaş
    28
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2,740
    Post Thanks / Like
    bir yerde birşey unutuluyor ama nerede beyin fırtınası başlar birazdan
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  16. #16
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Ocak.2011
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,214
    Post Thanks / Like
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir yerde birşey unutuluyor ama nerede beyin fırtınası başlar birazdan
    timucinim degiştirdim hortum v.s herseyi acıkta delik bırakmadım vallahi
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?
    EKN Garage

  17. #17
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    timucin olaya el at

  18. #18
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Ekim.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2,364
    Post Thanks / Like
    yarın sıvı conta alıcam uyguladıpım yeri tekrar gözden gecirip sıvı conta uygulucam bakalım olayın rengi degişecek mi?

  19. #19
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Kasım.2005
    Yaş
    28
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2,740
    Post Thanks / Like
    aklıma bide şu geliyor... ecuları resetleyemeyi deneyin... sonrada aracı çalıştırıp gaza dokunmadan 5 10 dakika rolantide çalıştırın... beyin otomaitk oalrak sıfırdan okusun araç değerleri düzelme olabilir hem teg hem civic için
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •