Arkadaşlar gtı'ma 3.5 cm yay takmayı düşünüyorum ama bildiğiniz üzre gtı'n zaten kendine has sert spor süspansyonları var. Sizce değiştirmek mantıklımı yoksa orjinalimi kalsa artıları ve eksileri nelerdir yardımcı olursanız sevinirim
Arkadaşlar gtı'ma 3.5 cm yay takmayı düşünüyorum ama bildiğiniz üzre gtı'n zaten kendine has sert spor süspansyonları var. Sizce değiştirmek mantıklımı yoksa orjinalimi kalsa artıları ve eksileri nelerdir yardımcı olursanız sevinirim
Golf 6 TDI
Polo 6r GTİ
Corsa D Sport
Polo 6r TDI
İbiza Cupra
Bilmiyorumda 3.5 bana çok fazla gibi geldi.Biliyosunuzdur ama yinede söylim standart pololardan çok daha basık bizim arabalar. KW uygundur çoğu kişinin bana tavsiyesi önümüzdeki haftalarda bende bakıcam KW ye 15/20 mm düşürüyor kw ninki.Yapıp yapmamak konusundada yapılması taraftarıyım lastik ve yay takılması(mümkünse coil).Yazılım dp gibi modifikasyonlardan sonra gerçekten güven vermiyor araç.Yol tutuşu şart.Ah bide şu patinaj olmasa
2. el polo gtı arac aldım 4 gun oldu suana akdar 100 km yaptm uzerınden 3.5-5cm hr yay mevcut ve yaylarda ses olmasın dıye hortum dahı bulunuyor gercekten ses yok ama e5 te bıle asırı sekıyor kardesım dogruya dogru yuksek suratte kesınlıkle kaza tehlıkesı barındırır gbıme gelıyor...veya amorttısorlere zarar verır degıstrmeyı dusunuyorm 2.5-4 HR veya COİLOVER kullanan bırının arabasına bakmam lazım ona gore kara veriicem
05364778642 kw kemal kartal burayı ara 1.4 tsi 180 lerde konfor kaybı yaşamak istemiyorsan kw kullanman gerek olmadı eicbach 2.tavsiyem diğerleri özellikle hr mevcudundan daha çok sertleştirir kw 2.5 cm düşürür kasislerde sorun yaşamazsın yalnız çok büyük artı bekleme asıl fark coil de
h&r veya eibach düşünüyorum nekadar sert olursa yol tutuşu okadar iyi olabilir?
Golf 6 TDI
Polo 6r GTİ
Corsa D Sport
Polo 6r TDI
İbiza Cupra
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)