97 model 1.8 t a3 aldim motoru ustaya gosterdik iyi dedi.sonra ekspertize goturduk dyna da 110 beygir cikti.sizce normal mi.40 beygir kayipin normal oldugunu soylediler.
97 model 1.8 t a3 aldim motoru ustaya gosterdik iyi dedi.sonra ekspertize goturduk dyna da 110 beygir cikti.sizce normal mi.40 beygir kayipin normal oldugunu soylediler.
110 kw olmasin o ?
Batuhan M. Ince
Dyno da bir problem olabilir o sebeple az cikmis olabilir. Dogru ciktiysada 40 hp kayip bence fazla.
dyno da sıkıntı vardır muhtemelen.
bu kadar bir kayıp iyi denilen bir motorda olmamalı.
Money talks, Shit walks.
www.gizadetailing.com
instagram.com/gizadetailing/
instagram.com/erkusriza/
hangi dynoya çıktınız?
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Dyno dynamics.kafama takıldı 40 beygir kayıp olması.daha önce 1.8 t kullanmadım gideri nasıl bilmiyorum.ben almadan 2 ay önce araca tüp takılmış.dyno üzerinde LPG de kullanıldı ise böyle bi kayıp olur mu? Dyno çıktısını buraya atabilirim.
lpg ayarın kısıksa tabikide olur
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
ülkemizdeki dyno ölçümleri yanlış yapıldığı için veriler aklınızı karıştırmasın. muhtemelen ölçüm yaptırdığınız yerde aracın önüne soğuk hava perdesi koymadılar. aslında turbolu araçların en büyük özelliği bu. motora daha fazla oksijen yoğunluğuna sahip soğuk hava karışımını üflemek. gelgelelim ülkemizdeki bu tip ölçüm yapan yerler bunu pek uygulamıyor. aracı olduğu yerde devir döndürüp çıkan sonuca bakıyor. size diyebilirim ki bu tip bir uygulama size 5-10 beygir kaybettirir. Ben de A4 1.8 T var ölçüm yaptırdığımda 131,8 Hp çıktı. tabi sizinkine göre göz ardı edilir ve toleransı olan bir kayıp bu ama yine de dediğim yöntemle yaptığımız başka bir ölçümde aracımın 139 beygir ürettiğini görünce rahatladım. Bu hususta ölçüm yaptırdığınız yerin cihazı da çok önemli. TÜV-TÜRK muayene istasyonu açmak isteyenlere verdiği şartnamede MA-HA marka ölçüm cihazını şart koşuyor. bu cihazlar sanıyorum isveç malı tam emin değilim yine de. ama piyasadaki bir çok ölçüm cihazı arap ülkelerinden özellikle de Suriye'den gelme. bu cihazlara güven payı daha az tabi ki. yeniden ölçtürmeniz içinizi rahatlatacaktır.
dynamics eyüp (ecutuned) ve ecufastta var benim bildiğim tr şartlarında. zaten lakabı kalp kıran dyno
%10-15 civarı üzerine eklerseniz (min) diğer dynolarda çıkacak yaklaşık gücü bulursunuz. lpg ayarıyla kaynaklıdır biraz da büyük ihtimalle.
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
Turbo ayarı birde basınç kaçağı falandır korkacak bişey yok tüm hortumlar elden geçirin artı turbo basınç ayarına baktırın daha önceden sökülüp takıldıysa ayarı bozulmuş olabilir
Benzin ve LPG arasında performans farkı var.Dediğiniz gibi LPG ayarında bir sorun var sanırım.İnş ayardandır.
sarmıştır yeniden ölçün
azcık sarsın yük tipi dynoda az çıkar
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)