User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: lpgli arac icin buji onerisi ?

  1. #1
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question lpgli arac icin buji onerisi ?

    Evet abilerim ***** turkiye sartlarinda bende aracimi her ne kadar istemesemde lpgli olarak aldim ve gecen gun lpg fazla yaktifini dusunerek kontrol ettirdigimde hersey normal bujilerimin eski oldugu ortaya cikti nerdeyse hic degismemis gibi duruyorlar cunku neyse konuya gelelim aracim opel astra g 150binde 6 aylik lpg var aracimda gecen gun burda bi konu acmistim ve bi abimiz yorum yapmisti onun dogrultusunda soruyorumm lpgden daha fazla verim alip tasarruf yapabilmek ve dogru bir sekilde yakmak icin hangi bujileri onerirsiniz ? Nette arastirgim kadariyla herkez bosch marka buji tavsiye etmis ve tirnak olayindan bahsetmis tam bilmedigim icin sizlere sormak istedim tavsiyelerinizi bekliyorum aracim opel astra g 2000 model 1.6 16v 105 beygirlik model

  2. #2
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilen biri yardımcı olacak olan bırı yokmu hıc?

  3. #3
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpgli araçlar için tırnak aralığı daha dar veya daraltılmış buji öneriyorlar. kullananlar performansa etki ettiği söyleüyor. ancak lpg servisleri kesinlikle aracın servis tarafından takılan orjinal buji takılması gerektiğini söylüyor. karar sizin

  4. #4
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg servisleri lpg için iyi denilen orjinalinde tek tırnaklı buji olan araca 2-3 tırnaklı bujileri kesinlikle kullanmayın diyor. NGK'nın araca özel ürettiği Lpg bujisini alabilirsiniz.

    Aracınızın motor kodunu yazarsanız ben size doğru bujiyi bulabilirim veya siz burdan bakın

    NGK - Ürün bulma aracı
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  5. #5
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracımın motor kodu X16XEL02

  6. #6
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    0.7 - 0.8 mm'e ayarlı şu an benim bujilerim ve aracım LPG'de Benzinden çok daha iyi yürüyor belki bujiyi normale getirsem benzinde iyileşme olabilir çünkü çiğ atıyor gibi ama gerek yok aracı benzinde yürütmüyorum zaten
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  7. #7
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fastchild Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.7 - 0.8 mm'e ayarlı şu an benim bujilerim ve aracım LPG'de Benzinden çok daha iyi yürüyor belki bujiyi normale getirsem benzinde iyileşme olabilir çünkü çiğ atıyor gibi ama gerek yok aracı benzinde yürütmüyorum zaten
    Bu konular hakkinda pek bilgim olmadigi icin soruyorjm ayarli demissiniz ya nasil ayarlaniyor o ? Ne marka bujiler ver aracinizda tasaruuf yapiyormu peki ?

  8. #8
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde aracımın buji değişme zamanının geldiğini söylediler orjinal volvo platinyum buji varmış şuan üstünde fakat araştırdım fiyatları çok uçuk acaba yine aynısından mı takmam gerekli ?

  9. #9
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse yardimci olmiycakmi arkadaslar yarin almaya gidicem tekmi cift tirnakmii hangi markaa takmaliyim hangisi tasaruf ettirir yardimci olurmusunuz ?

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bosch fr91x taktım en son 4 tırnaklı, dün de atiker lpg takıldı, bu akşam bahçeşehir okmeydanı bahçeşehir 50 km yol yaptım, sıkıntı yok.. hatta alt devirler LPG ile daha canlandı gibi geldi (belkide psikolojiktir )

  11. #11
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Ben Corsa'da kullanmıştım Bosch marka, modelini hatırlamıyorum. Benzinden gaza geçişteki sarsıntıyı kesmişti tamamen, psikolojikmi bilmiyorum ama lpg'de performansa etkisi olmuştu gibi.

  12. #12
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzinde kullandığınız bujinin bir derece daha soğuk olanını takmanızı tavsiye ediyolar ama bu konuda teknik bir bilgim yok.. ben bir derece soğuğunu aldım memnunum..
    E30 - 3.18is supercharged...

  13. #13
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm anladım bakalım bugun taktırmaya gıttıgımde ustalar ne onerıcek tesekkurler arkadaslar

  14. #14
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ALACAĞIN BUJİ BU.

    NGK - LPG/CNG bujileri

    4 TANESİ 200 TL. İRİDYUM BUJİ. ORJİNALDEN SOĞUK OLMASI LAZIM. 8 ÇEŞİDİ VAR.
    ARACINIZA UYGUN OLANI ALIN

  15. #15
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    USA-Award 2000 ve VW-Group-Award 2003 ödüllerini almaya layık görülmüş dünya çapında lider Japon Kalitesi buji imalatçısıdır ve dünyanın her yerinde üretim tesisleri ve satış şubeleri bulunmaktadır. Otomobil üreticilerinin tamamına yakınının ilk tercihi uluslararası kabul görmüş buji üreticisi olan NGK’dır.


    LPG No. NGK Typ V-Line Bosch Beru

    LPG1 BKR5E 35 FR8DC0 14FR-8DU
    LPG1 BKR5E-11 33 FR8DCX 14FR-8DUX
    LPG1 BKR5EK 23 FLR8LDCU 14FLR-8LDUX
    LPG1 BKR5ES 35 FR8DC0 14FR-8DU
    LPG1 BKR5ES-11 33 FR8DCX 14FR-8DUX
    LPG1 BKR5EY

    14FR-8KU
    LPG1 BKR5EY-11


    LPG1 BKR5EYA-11 39

    LPG1 BKR5EZ 36 FR8KDC
    LPG1 BKR6E 28 FR7DC 14FR-7DU
    LPG1 BKR6E-11 14 FR7DCX 14FR-7DUX
    LPG1 BKR6EK 20 F8LDCR 14FR-6LDU
    LPG1 BKR6EKC 26 FR7LDC 14FR-7LDU
    LPG1 BKR6EKUB
    FGR7DQE0 14FGR-6DDU
    LPG1 BKR6EQUA
    FGR7KQE0 14FGR-7KQU
    LPG1 BKR6EQUP 30 FGR7DQP 14FR-7DQUP7
    LPG1 BKR6ES 28 FR7DC 14FR-7DU
    LPG1 BKR6ES-11 14 FR7DCX 14FR-7DUX
    LPG1 BKR6EY

    14FR-7KU
    LPG1 BKR6EYA

    14FR-7KUO
    LPG1 BKR6EYA-11

    14FR-7KUOX
    LPG1 BKR6EZ 38 FR7KDC
    LPG1 BKUR5ET 29 F8KTCR 14FGH-8DTURXO
    LPG1 BKUR5ET-10


    LPG1 BKUR6ET 27 F7KTCR 14FGH-6DTUR
    LPG1 BKUR6ET-10 24
    14FGH-7DTURX
    LPG1 IFR6D10
    F7DPP332 14FGH-8DPURX2
    LPG1 PFR5R-11
    FR8DPP33 14FGH-8DPURX2
    LPG1 PFR6N-11
    FR7KPP33U 14FR-7DPUX02
    LPG1 PFR6Q 37 F6KPP332S 14F-7DPUR02


    LPG2 BP5E 8

    LPG2 BP5ES 8 W8DC 14-8DU
    LPG2 BP5ESZ

    14-8DUO
    LPG2 BP5EY


    LPG2 BP6E 4

    LPG2 BP6ES 4 W7DC 14-7DU
    LPG2 BP6ESZ 4

    LPG2 BPR5E 6

    LPG2 BPR5ES 6 WR8DC 14R-8DU
    LPG2 BPR5ES-11
    WR8DCX 14R-8DUX
    LPG2 BPR5EY 9

    LPG2 BPR5EY-11


    LPG2 BPR6E 2

    LPG2 BPR6ES 2 WR7DC 14R-7DU
    LPG2 BPR6ES-11 13 WR7DCX 14R-7DUX
    LPG2 BPR6EY


    LPG2 BPR6EY-11 10

    LPG2 BUR5ET 22 W8LTCR 14GH-8DTUR
    LPG2 BUR5ET-10 21

    LPG2 BUR6ET 1 W7LTCR 14GH-7DTUR

    LPG3 BCP5E 16

    LPG3 BCP5ES 16 F8DC 14F-8DU
    LPG3 BCP6E 17

    LPG3 BCP6ES 17 F7DC 14F-7DU
    LPG3 BCP6ES-11
    F7DCX
    LPG3 BCPR5E 32

    LPG3 BCPR5ES 32 F8DCOR 14FR-8DU
    LPG3 BCPR5ES-11

    14FR-8DUX
    LPG3 BCPR5EY


    LPG3 BCPR6E 12 FR2LS 14FR-6DU
    LPG3 BCPR6E-11 11 FR7DCX 14FR-6DUX
    LPG3 BCPR6ES 12 FR2LS 14FR-6DU
    LPG3 BCPR6ES-11 11 FR7DCX 14FR-6DUX
    LPG3 BCPR6EY


    LPG3 BCPR6EY-11



    LPG4 PTR5A-13 25 HR8MEV 14KR-8MUV

    LPG5 TR5A-10


    LPG5 BP6EF 5

    LPG5 BP6EFS 5 H6DC 14K-6DU
    LPG5 BPR6EF 7

    LPG5 BPR6EFS 7 HR6DC 14KR-6DU
    LPG5 PTR5D10 31 HR7DCX 14KR-7DUX
    LPG5 PTR6D-13


    LPG5 PTR6F-13
    HR7DPP22 14KR-6DPUV02
    LPG5 TR5


    LPG5 TR55

    14KR-8DPUOV
    LPG5 TR5IX



    LPG6 PZFR5D-11 34 FR7HPP222 14F-7HPURX2
    LPG6 PZFR6F
    FR7KPP33U
    LPG6 PZFR6F-11


    LPG6 PZFR6J-11
    FR7HPP222U
    LPG6 ZFR5F
    FQR8LEU2 14F-8LUR
    LPG6 ZFR5F-11
    FR8LCX
    LPG6 ZFR5P-G
    FR7HE2 14F-7HUR2
    LPG6 ZFR6F-11
    FR7LCX

    LPG7 LFR5A-11


    LPG7 LFR5AP-11


    LPG7 LFR5B
    FR8ME 14FR-8NQU23
    LPG7 LFR6B

    14FR-7MU2
    LPG7 PLFR5A-11
    FGR8MQPE 14FR-8MPUX02
    LPG7 PLFR6A-11






    LPG LaserLine - Eşi benzeri olmayan bir ürün yelpazesi


    Gaz (LPG/CNG) ile çalışan motorlara özgü bir buji NGK Spark Plug Europeşirketi tarafından piyasayada.
    Gazla çalışan motorlar için: LPG ve CNG
    Çift asil metal tipi: Lazer kaynaklı
    Özel kaplama: Bujiyi koruyor ve sökülmesini kolaylaştırıyor
    Sorunsuz montaj: Elektrot aralığı önceden hassasiyetle ayarlanmıştır
    Sadece yedi buji tipi ile pazarın %95 oranında ihtiyacının karşılanması


    LPG LaserLine - Gazla çalışan motorlar için en iyisi


    Yedek parça bayilerine ve oto servislerine ilk defa özel olarak gazlı çalıştırma için geliştirilen bujilerden oluşan bir ürün yelpazesi sunuluyor: LPG LaserLine. Bu da bayilere ve servislere hem dönüşüm hem de servis işlemlerinde büyük kolaylık ve güvence getiriyor.

    Otomobillerini gazlı çalıştırmaya dönüştürenler, tüm Avrupa’da otogazın vergi oranı ve dolayısıyla fiyatı daha düşük olduğundan yakıt giderlerinden önemli ölçüde tasarruf edebiliyor. Tam da bu nedenle, dönüştürülen araçların sayısı yıldan yıla artış gösteriyor. Gerek yedek parça bayileri gerekse oto servisleri bu gelişmeden fayda sağlayabilir.

    Ancak, doğru bujiyi seçerken şimdiye kadar birçok etkeni göz önünde bulundurmak gerekiyordu ve bu da sıklıkla iş yükünü artırıyordu. Zira gazın yanma süreciyle benzinin yanma süreci arasında belirgin bir fark var: Gaz-hava karışımını tutuşturmak daha zordur.



    Ateşleme voltajı gereksinimindeki artış ile birlikte ateşleme bobinlerinin arıza yapma riski de artar. Ayrıca gaz-hava karışımı daha yüksek sıcaklıkta yanar.

    Elektrot ve gövde için yaygın olarak kullanılan malzemeler gazlı çalıştırmadaki zorlu ortamda daha hızlı korozyona uğruyor. Kaldı ki bujinin daha fazla ısı iletmesi gerekiyor. Eskiden, standart bujiler yerine farklı bir ısı değerine sahip asil metal bujileri kullanmak ve belirli durumlarda elektrot aralığını da değiştirmek bu problem için en iyi çözüm olarak görülüyordu.

    Fakat şimdi, LPG LaserLine ürün yelpazesinin özel bujileri ile daha iyi bir seçenek var. Mevcut ürün çeşitleri, Avrupa’daki gazlı çalıştırmaya dönüştürülebilen araçların yüzde 90’ından fazlasına,
    hatta kimi ülkelerde 97’sine yakın bir bölümüne uygundur. Sonuçta LPG LaserLine, Avrupa çapında dönüştürülen otomobillerin neredeyse tümü için ideal olan bir buji tipi içeriyor.

    LPG LaserLine - Gazlı çalıştırma için üstün teknoloji





    1. İleri teknoloji ürünü elektrotlar
    LPG LaserLine bujileri iridyum uçlu bir orta elektroda ve de bir platin çiple donatılmış topraklama elektroduna sahiptir. Söz konusu asil metal komponentleri son derece gelişmiş, patenti NGK’ya ait olan özel bir işlemle lazer vasıtasıyla bujiye uygulanıyor. Asil metal malzemenin üstünlüğü, gazlı çalıştırmadaki zorlu şartlara dayanıklılığından ileri geliyor. Elektrot aralığı bujinin tüm çalışma ömrü boyunca hemen hemen sabit kalıyor.

    2. İhtiyaca göre ayarlanmış elektrot aralığı
    Tüm LPG LaserLine tipi bujilerde, orta elektrot ile topraklama elektrodu arasındaki mesafe fabrikadan gazlı çalıştırma için en uygun olan ölçüye ayarlıdır. Bu sayede manuel bir ayara gerek kalmıyor.

    3. Optimum sıcaklık özellikleri
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin topraklama elektrotları bakır bir çekirdekle donatılmıştır. Bu da ısının atılmasını kolaylaştırarak gazın yanmasında oluşan yüksek sıcaklığı en iyi şekilde kontrol edilmesine yardımcı oluyor. Söz konusu bujiler ayrıca kurum oluşumunu daha da zorlaştıran bir tasarıma sahiptir.

    4. Buji gövdesi için ısı kalkanı
    Tüm LPG LaserLine bujilerinin gövdeleri, bujiyi gazlı çalıştırmada daha yüksek olan sıcaklıklardan ve daha fazla olan korozyon riskinden koruyan özel alaşımlı bir malzeme ile kaplıdır. Piyasada halen benzer niteliklere sahip bir kaplamayı sunabilen başka bir üretici yoktur.

    5. Ateşleme bobinlerine binen yükün azaltılması
    NGK tarafından yürütülen araştırmalar, gazlı çalıştırmada ihtiyaç duyulan ateşleme voltajının 7.000 Volt’a kadar çıkabildiğini göstermiştir– yani ateşleme bobinlerine aşırı bir yük biniyor. LPG LaserLine bujilerinin sadece 0,6 mm kalınlığındaki iridyum orta elektrodunun ateşleme voltajı gereksiniminin son derece düşük olması bu yükü azaltıyor. Orta elektrodun ince tasarımı ayrıca alev cephesinin her tarafa en iyi şekilde yayılmasını sağlar.

    LPG LaserLine – özel olarak gaz-hava karışımlarının ateşlenmesi için geliştirilmiş yedi buji tipi. Avrupa pazarındaki gazlı çalıştırmaya dönüştürülebilen motorlu taşıtların yüzde 90’ından fazlası için uygundur. Üstteki tabloda LPG LaserLine buji tiplerinin yedi uygulama örneğini görebilirsiniz.
    Buji nedir?
    İki elektrodu ve porseleni bulunan parçaya buji denir. Motor silindirlerinde bir kıvılcım atlama aralığı sağlayacak şekilde yapılmıştır.

    Bujinin motordaki fonksiyonu nedir?
    Bujınin görevi ateşleme enerjisini yanma haznesine taşımak ve elektrotlar arasında oluşan elektrik atlaması ile sıkışmış hava yakıt karışımının yanmasını başlatmaktır. Ateşleme bobini aküden aldığı elektrik enerjisini ortalama 30 bin Volt değerine yükselterek bujiye aktarır ve uygun zamanda bu yüksek enerji bujinin tırnakları (elektrotları) arasında yanmayı başlatıcı kıvılcıma dönüşür. Yanmanın ideal gerçekleşebilmesi için bujinin yeri çok önemlidir. Buji, ateşleme haznesinde sıkışmış hava yakıt karışımını her şartta en iyi ateşleyebileceği ve diğer faktörlerden etkilenmeyeceği bir yere yerleştirir. Her bir otomobilde % 90 dört adet buji bulunmakla beraber otomobilin Modeline, Motor Gücüne, Benzinli-Dizel , Enjeksiyonlu-Karbüratörlü olup olmadığına göre buji adeti farklılık gösterir. Örneğin Suzuki Swift 1000 motor araçlar üç silindir olduğu için üç adet buji kullanılmaktadır.

    Bujiler ne sıklıkta değiştirilmelidir?
    Kullanım şartlarına ve buji tipine bağlı olarak değişiklik göstermekle birlikte, İRİDYUM bir bujinin 40-50 bin km sonunda değiştirilmesi gerektiği söylenebilir. Otomobilinizin bujilerini tek olarak değilde takım olarak değiştirmeniz kesinlikle önerilir.

    Buji ömrünü kısaltan faktörler nelerdir?
    Buji ömrünü kısaltan başlıca etken kötü yakıttır. Bir diğer önemli etken motor sistemindeki ayarların bozukluğudur. Bu ayar bozukluğuna motorun sürekli olarak zengin karışım ile çalışması örnek gösterilebilir.

    Bujinin kullanım süresini doldurduğu otomobil kullanırken anlaşılabilir mi?
    Aracınız normalden fazla yakıt tüketmeye başlamışsa, teklemeyapıyorsa, deparlarda zorlanıyor ve ilk hareket esnasında yavaş kalkıyorsa, bu sorunlar bujiden kaynaklanıyor olabilir.

  16. #16
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALACAĞIN BUJİ BU.

    NGK - LPG/CNG bujileri

    4 TANESİ 200 TL. İRİDYUM BUJİ. ORJİNALDEN SOĞUK OLMASI LAZIM. 8 ÇEŞİDİ VAR.
    ARACINIZA UYGUN OLANI ALIN
    bugun dedıgınız bujılerı 4 tanesını 150ye buldum ama gerek duymadım her 30bınde bır 150 tl verceksem lpgden tasarruf etmenın anlamı yok dıye dusunuyorum cogu usta bosch marka tek tırnak lpg bujısı onerdı onu aldım taktım uzerınden cıkanlara ınanamazsınız derecede kotuydu ılk sahıbınden almıstım aradım 50bınde degıstırmıs bırtek arac suanda 150bınde bujılerın tırnakları denılen bırsey yoktuu berbat bır durumdaydı degıstırdım ılk ızlenımler alt devırlerde daha ıyı toparlamaya ve cabuk calısmaya basladı yakıtıda zamanla gorucem cok tesekkurler yardımcı oldugunuz ıcın

  17. #17
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar konuyla alakasi yok ama merak ettigim bi konu lpg li bi aracim var genelde sehir ici kullaniyorum sogukta daha mi fazla yakar lpg li arac ?
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  18. #18
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    28
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı guwen_ar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar konuyla alakasi yok ama merak ettigim bi konu lpg li bi aracim var genelde sehir ici kullaniyorum sogukta daha mi fazla yakar lpg li arac ?
    Havalar soğumasıyla araç benzindede fazla yakar lpg'dede fazla yakar yazın ise koklamaya başlar
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  19. #19
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul- B.paşa
    Mesaj
    1.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen oylee sogukta fazla sıcakta az yakar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •