User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
72 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2.0 wrx & 2.5 wrx karsilastirmasi

  1. #1
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2.0 wrx & 2.5 wrx karsilastirmasi

    Bir türlü anlam veremediğim farklı yerler de fikirler aldığım bir konu 2.0 wrx ej205, 2.5 wrx ej 255 ler arasındaki farklılıkları avantaj dezavantaj olarak değerlendirip insanların yanlış bildiği şeyleri duzeltebilirmiyiz artık ?
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basla bakalim devami gelsin..

  3. #3
    TaYFuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vergilendirme sistemi duzelmedikce yanlis bilinenleri duzeltemeyecegimizi dusunuyorum şahsen.
    SKoDA SuperABC şemsiyeli...........

  4. #4
    Gimifayf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Afyon-Ankara
    Mesaj
    789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Takipteyim bende...
    Ya ölürüm ya da kaskodan para alırım kafası.

  5. #5
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *505 lira vergi fazlası var (ki subaruya binecek bir insan bazı şeyleri göze almıştır zaten.)
    *2.0 wrx de halojen 2.5 wrx de hıd xenon far doğal olarak otomatik yükseklik ayari var 2.5 wrx.de.
    *daha yeni kasa ve daha yeni konsol.
    *2.0 wrx de 16 bit 2.5 wrx de 32 bit beyin var.
    *2.0 avcs yok 2.5 avcs var.
    *daha az km daha az yıpranma.
    *2.5 lar yazılım yükleme vs işlemlerin de daha hassas lar be kırılma ihtimalleri yüksek stock olarak bakılınca hiç bir farklılıkları yok .
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  6. #6
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt tüketimi olarak ortalama 1 lt fark var ayrıca da

    Genel olarak söylediklerim de yanlışım varsa büyük lerimin düzeltmesi temennim ile
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  7. #7
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 Wrx ile 2006 ların arasında konsolda ne gibi farklılıklar var?
    2.5 Wrx koltukları çok daha güzel.
    Zannedersem 2.5 Wrx'in son hızı daha fazla.
    2.0 Wrx stock jantları 2.5 e göre daha güzel.

    Turbolar arasında fark var mı?

  8. #8
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 ile 2006 lar arasın da kısmi olarak fark yok fakat 2003 2004 ler eski konsol.
    İkisinin turbosu da td04 bildiğim kadarıyla.
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  9. #9
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki 2005 te kuvvetlendirilen yürüyen aksam 2006 da da var mı?

  10. #10
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 de kuvvetlendirilen yürüyen aksam dedikleri şey sadece şti lar için geçerli diye biliyorum. Yani 2003-04-05 modellerin şanzıman ları aynı.
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  11. #11
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok Wrxlerde de var 2003-2004 aynı ama 2005 yürüyen aksam daha dayanıklı.
    Sert süspansiyonlar var ve şanzıman daha dayanıklı bunlar benim bildiklerim başka fark varmı bilmiyorum yürüyende.

    Yabancı forumlarda genel olarak herkes 2.5 demiş bu karşılaştırmada.
    Ama işte adamlarda vergi emisyon değeri üzerinden ödeniyor bizdeki gibi hacime göre değil.
    Onlara 3.5 Wrx mi desen gidip onu alırlar

  12. #12
    gselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok Wrxlerde de var 2003-2004 aynı ama 2005 yürüyen aksam daha dayanıklı.
    Sert süspansiyonlar var ve şanzıman daha dayanıklı bunlar benim bildiklerim başka fark varmı bilmiyorum yürüyende.

    Yabancı forumlarda genel olarak herkes 2.5 demiş bu karşılaştırmada.
    Ama işte adamlarda vergi emisyon değeri üzerinden ödeniyor bizdeki gibi hacime göre değil.
    Onlara 3.5 Wrx mi desen gidip onu alırlar
    Şanzımanla ilgili bir değişiklik olmadi fakat süspansiyon olarak ters düz yapıldı diye biliriz bunda da hissedilebilir yada kayda değer birşey olmadı. Vergi konusuda söylediğim gibi her ne olursa olsun 230 hplerde turbo beslemeli 4*4 bir arabaya binmeyi göze almışsın ve seni tek cekindiren şey 550 liralık yıllık vergi farkı mi ?
    ''Kenji Kita'' Adamsın...!

  13. #13
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ej205 open deck non avcs kapak
    ej255 semi close deck block (gömlekler daha dayanıksız)single avcs kapak
    ej255 Sekman kanalları çok hassas yazılan bir çok sebep var ama bence malzeme kalitesi
    ej205 pistonları daha dayanıklıdır
    Yürüyen aksam olarak dişliler belki birkaç işlemden daha geçmiştir kafat aynı b...kun mavisi diyim
    Diffler aynı r160
    Kapak flowlarını ve yağlamayı birbirinden çok ayıramam
    EJ255 birazdaha restrict edilmiş bir kapaktır ej257 bile ej207 nazaran çok daha geride kapak
    tasarımı olarak.
    2.5 çok daha seviliyor alttan torkunu çok seviyorlar
    Turbolar td04
    2.5 WRX intercooler daha küçük
    Frenleri aynı
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  14. #14
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ej205 open deck non avcs kapak
    ej255 semi close deck block (gömlekler daha dayanıksız)single avcs kapak
    ej255 Sekman kanalları çok hassas yazılan bir çok sebep var ama bence malzeme kalitesi
    ej205 pistonları daha dayanıklıdır
    Yürüyen aksam olarak dişliler belki birkaç işlemden daha geçmiştir kafat aynı b...kun mavisi diyim
    Diffler aynı r160
    Kapak flowlarını ve yağlamayı birbirinden çok ayıramam
    EJ255 birazdaha restrict edilmiş bir kapaktır ej257 bile ej207 nazaran çok daha geride kapak
    tasarımı olarak.
    2.5 çok daha seviliyor alttan torkunu çok seviyorlar
    Turbolar td04
    2.5 WRX intercooler daha küçük
    Frenleri aynı
    Peki mevzu yüklemeye geldiği zaman?
    Konuyu bulamıyorum bi türlü ama eğer yanlış hatırlamıyorsam forumda birisi 2.5 Wrx'e yazılım yapmak istemişti ama Özgün abi 'piston please' yazmıştı bu ne demek oluyor? Yani sadece yazılımdan bahsediyoruz.

  15. #15
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki mevzu yüklemeye geldiği zaman?
    Konuyu bulamıyorum bi türlü ama eğer yanlış hatırlamıyorsam forumda birisi 2.5 Wrx'e yazılım yapmak istemişti ama Özgün abi 'piston please' yazmıştı bu ne demek oluyor? Yani sadece yazılımdan bahsediyoruz.
    segman kanallari yuzunden , 2.5 cabuk kiriyor , ya piston ya kanal , ya segman , ben 105.000 km de kirdim , kimisi daha once kiriyor vsvs , ozgunun piston pls demesi bundan .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  16. #16
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    segman kanallari yuzunden , 2.5 cabuk kiriyor , ya piston ya kanal , ya segman , ben 105.000 km de kirdim , kimisi daha once kiriyor vsvs , ozgunun piston pls demesi bundan .
    Motor içine girmeden tek seçenek filtre ve egzoz mu yani sadece?

  17. #17
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor içine girmeden tek seçenek filtre ve egzoz mu yani sadece?
    standart kiran bile var . 2.5 alcaksan motor yapmayi aklinin bir kenarina yaz derim ama gozunde korkmasin. dedigim gibi ben bi dunya km gittim bisi olmadi , ha ne vardi dicen arabanda hic bisi yoktu egzoz yazilim vsvsv stock turbo ...

    butcen varsa kafanda da belirli bir hp hedefi varsa , sti al motorunu ona gore topla ve sorunsuzca bin derim . wrx ile ugrasmak cebine zarar , yuruyen dert .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  18. #18
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart kiran bile var . 2.5 alcaksan motor yapmayi aklinin bir kenarina yaz derim ama gozunde korkmasin. dedigim gibi ben bi dunya km gittim bisi olmadi , ha ne vardi dicen arabanda hic bisi yoktu egzoz yazilim vsvsv stock turbo ...

    butcen varsa kafanda da belirli bir hp hedefi varsa , sti al motorunu ona gore topla ve sorunsuzca bin derim . wrx ile ugrasmak cebine zarar , yuruyen dert .
    Abi haklısında şuan bütçemin yeteceği bi Sti muhtemelen Bugeye olucak.
    Haklısın herkes aynısı diyor ama Sti benim gözümde çok büyüyor. Yani nasıl güvenip alıcam ki kaç tane var internette bugeye ama işte almaya yemiyor bi türlü.
    Millet öyle şeyler söylüyorki Sti için masraf baabında resmen soğuyorum arabadan.
    1 kerede direkten döndüm almaktan son anda kendim vazgeçtim adam beni ikna etmedi bi türlü,sürekli sanki bana kakalamaya çalışıyor gibi hissettim hoş hala satılık araba aylar oldu.

  19. #19
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman temiz wrx bulup sti yuruyen alabilirsin , dedigim gibi butce meselesi . Varsa ayiracak butcen sti yuruyenli wrx yaparsin , cokta guzel olur , bnunlari hemen bir anda yapicam diye de dusunme , zamana yay . onceliklerini belirle ona gore hareket et .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •