ilk sahibinden 300.000 de kazasız boyasız dizel araç alınırmı ? Alınırsa nasıl bir sorun çıkartır ? Çok uygun bir tanıdık vasıtasıyla polo 3silindirli 1.4TDI araç buldum günlük kullanım için fakat km si 300.000 de Yorum alabilirmiyim ?
ilk sahibinden 300.000 de kazasız boyasız dizel araç alınırmı ? Alınırsa nasıl bir sorun çıkartır ? Çok uygun bir tanıdık vasıtasıyla polo 3silindirli 1.4TDI araç buldum günlük kullanım için fakat km si 300.000 de Yorum alabilirmiyim ?
piyasadaki 5-6 yaş üstü bazı dizel araçların kadrandaki kmlerinin 50 ila 100 bin arası ama esas km lerinin 250 bin üstü olduğunu düşünürsek.. adam en azından dürüst davranmış..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
300 bini sadece motor yapmıyor.bakım ekstra masraf riskini göze alman lazım ki vw parçasıda ucuz değildir.
Dr.Ecu
Araç kaç model?ve turbo , motor içi işlem vss neler kaç km de yapılmış bilgi alabiliyorsanız , araç yürüyeni gürültülü değil ve uygun fiyatlı ise alınır.Tüm kriterleri ile düşünmek lazım.
Benim amca 2006 da satmıştı 2001 model polo tdi.241.000 km de saat gibi çalışıyordu.Bakımları zamanında yapılmış,uslu kullanılmışsa bence km sorun değil..
3 sılındırlı motorlar benım bıldıgım pek tutulmadı ve bazı serılerı hatalı dıye bılıyorum bunu goz onune alıcak olursak o kmdekı arac ıncır agacı tohumu olabılır gerek yok dıye dusunuyorum
yağ yakmıyosa turbo ve enjektör değişimi ile uzun yıllar binilebilir tabi yürür aksamıda kontrol etmek lazım oda temizse alınır fiyatta çok uygunsa
Asil soru burda fiyati ne kadar uygun? Hani bayagi bir uygunsa neden olmasin? 450-500 k kilometredeki dizel vw'leri sikca goruyorum ben ozellikle taksi olarak..
300 bin mi? daha yükseğini bulamadınız mı yerinde olsam hiç girmem.
200.000 de puntom vardı hiç bir sorun çıkarmadan binmiştim baya bir. Onun için KM ye pek takılmıyorum şahsen. Ama yorumlara bakılınca insan korkuyor tabi. Çünkü aracı işe giderken kullanacağım onun için hergün aktif olarak çalışacak.
multijet veya cdti larda 700-800k kmlerde halen motor yapılmadan sorunsuz kullananlar mevcut. ancak 1.4 tdi için durum ne olur bilemiyorum dikkatli olmak lazım
düzgün km bakımı yapılmışsa alınır..vw nin alt takimdan motor parçalarına kadar yan markaları var.parçası çok pahalı değil yani.yoksa orijinal parça çoğu arabada pahalı
Düşünürseniz;
http://www.techturkey.com/forum/otom...z-orjinal.html
araç temiz ve bakımlı ise isterse 500 bin km olsun alınır
neden sadece km ye odaklısınız ki?
o zaman araba 300 bin oldumu çöpemi atalım?
belki adam komple sandık motor taktırdı?
belki sadece uzun yolda km yaptı?
belki motoru yeniden toplandı ne var yani bunda?
pederde honda civic ies var 2000 model sıfır alındı
şu an 85 binde falan
85 / 13 = her seneye 6,5 bin km düşüyor
o da bodrum-istanbul arası yapıldı
bu da tam tersi
kesin km düşürülmüştür size göre ??
yürüyeni komple sıfırlamak ne kadr+turbo ve enjektor fıyatını ogren+radyator+su pompası+yag pompası vs
bir hesap yap olurda mortingen olursa bunlar ne kadar masrafın var (sonucta hepsı arızalı olcak veya deişmemiş diye bir kaide yok)
ona göre alabilirsin..
- K -
________
Dr.Ecu
Aracın durumuna göre değişir, turbo v.s bakılır ama zaten tanıdıktanmış.. 700K olsa da alınır fiyata göre karar verilir..
istedikten sonra 30binde de hoşaf edilir araç..
ben kilometreye takılmayanlardanım şahsen, temizse ve fiyatı piyasaya göre uygunsa alınır bence..
bakımlı araç bakımlıdır, bakımsız da bakımsız.. km ne olursa olsun..
If you have no LAG, you have no turbo..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)