User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: honda concerto hakkında

  1. #1
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    honda concerto hakkında

    arkadaşlar 91 model d16a8 motor kodlu honda concerto 1.6 130 hp dohc motor bu araçlar hakkında bilginiz varmı nedir ne değildir alınır mı satılırmı parça sıkıntısı var mı modlanır mı fiyatları ne aradadır civic si yada crx kadar yürür mü v.s yardımcı olursanız sevinirm

  2. #2
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu günceli

  3. #3
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.896
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Si'lardaki D16A9'dan tek farkı katalizör olması diye biliyorum.Aşağıda özellikleri var.

    D16A8

    Found in:
    1988–1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)
    1992–1995 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
    1993–1997 Rover 216 Sport Coupé (Europe)
    Bore and Stroke: see D16 Series Engines
    Displacement: see D16 Series Engines
    Compression : 9.5:1
    Power : 122 PS (90 kW; 120 hp) at 6,800 rpm
    Torque : 14.9 kg·m (146 N·m; 108 lb·ft) at 5,900 rpm
    Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-0 and OBD-1 MPFI
    ECU Code : PP5 (OBD-0), P29 (OBD-1)
    Head Code : PM7
    Gearbox : L3

    D16A9

    (Same as D16A8 but without a catalytic converter)

    Found in:
    1988–1991 Concerto (UK/Europe)
    1988–1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)
    1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)
    1988–1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe)
    1992–1993 Civic GTi (New Zealand)
    1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
    1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)
    Bore and Stroke: see D16 Series Engines
    Displacement: see D16 Series Engines
    Compression : 9.5:1
    Power : 125-129 hp (91.9-94.8 kW, 126-130 PS) at 6,800 rpm
    Torque : 105 lb·ft (14.5 kg/m, 143 Nm) at 5,700 rpm
    Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
    Redline: 7,200 rpm
    Limit: 7,250 rpm
    Fuel Cut: 7800 RPM (PM7)
    Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
    ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
    GearBox: non-LSD (1988-1991): L3, LSD (1992-1995): S20

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    crx kadar yürürmez bence eg nin de bi tık gerisinde yürür diye tahmin ediyorum 1100 civarı kilosu olması lazım..
    AR Giulietta 1.6 jtdm2
    ~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
    ~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
    1460 kg scaled
    now back to stock.

  5. #5
    pcvirus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    sivas
    Mesaj
    995
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorda yana sıkıntı olmazda
    hani temiz ise
    ama kaporta çok riskli

  6. #6
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görsel olarak eg kadar kesinlikle değil bi yerde çok kelepir buldum o yüzden bi sorayım dedim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •