User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: 92 Taunus GTS benzin önerisi

  1. #1
    delmanicomio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    92 Taunus GTS benzin önerisi

    Selam üstadlar,

    arabam 92 Taunus GTS 2.0, normalde lpg ile kullanıyorum ama arada benzin de istiyor tabi
    kış ayında 67kuruşluk yakıt tüketiminden sonra, madem yakıyor bri benzin yakayım dedim
    birçok firma var, depomu bitirip 25lt ala ala test yapacağım

    7ay önce arabayı ilk aldığımda 54lt benzin ile 250km yol yaptım, aşırı bir tüketimdi
    hadi hava filtresi pis acemilik devirli kullandım falan tekrardan ölçüm yapmak istiyorum, depoyu 95oktan opet ile fullemiştim

    shell nitro+ 97 oktan, opet 97 oktan hangisini önerirsiniz
    95 oktan ile arasında fark olur mu, gerçi 95-97 gerçek değerleri değil ülkemizde *****

    22sayfalık nitro plus konusunu okudum, çoğu performans artıyor tüketim de artıyor demişler ve tekrar almayı düşünenlerin sayısı az

    karbüratörlü arabada ne kadar fark olabilir ki
    en son afr ölçtüğümde 3000 devirde 12.8 falan çıkmıştı, pik performans değeri, bu yüzden de fazla yakabilir

    iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum

    yalovada tuning egzostdan öte gitmiyor

  2. #2
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 adet taunusum var hiçbiri şimdiye kadar 67 kuruş yakmadı, (1.6 gl 2.0 gts 1.6 gt )
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  3. #3
    delmanicomio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 adet taunusum var hiçbiri şimdiye kadar 67 kuruş yakmadı, (1.6 gl 2.0 gts 1.6 gt )
    en son 48lt gaz 215km yol gitti 3liradan aldım gazı
    yazın 13lt lpg tüketen araba, kışın 22lt tüketmeye başladı
    yaz-kış bu kadar fark eder mi diyorum sürekli kısa mesafe motor ısınmıyor
    lpg bilgisayarlı ayarda 15.5 olarak ayarlı

    1.6 olanları zaten hesaba katmıyorum da gts ile sonuç nedir kış gününde sizde ?
    bu fiyatla 30kuruş yakan varsa lpg vanasını 1tur mu açıyorlar çözemedim

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Delmanco selam,

    Benzin için yazıyorum 97 oktan yakıt mekanik avans sistemine sahip motorlara uygun değil ama yinede kullanacağım dersen avansını 97 oktanda 12 derece, 95 oktan kullanacaksan (tavsiyem bu olur) 10 derece olarak ayarla, hassas bir subap ayarı (20/25) ve iyi durumda bir karburatör ve ayar ile yola gelir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    delmanicomio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Yalova
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Delmanco selam,

    Benzin için yazıyorum 97 oktan yakıt mekanik avans sistemine sahip motorlara uygun değil ama yinede kullanacağım dersen avansını 97 oktanda 12 derece, 95 oktan kullanacaksan (tavsiyem bu olur) 10 derece olarak ayarla, hassas bir subap ayarı (20/25) ve iyi durumda bir karburatör ve ayar ile yola gelir.
    selamlar

    şimdi mekanik avans ile otomatik avans aynı şeyler mi
    bir de lpg'nin oktanı daha yüksek ve benzin 97 oktan aslında katkılı 95oktan

    sağlık sorunlarından arabaya bakamıyorum subap ayarı ne yapılmış, avans ayarı ne durumda
    daha geçen hafta ameliyattan çıktım anca ayaklanıyorum
    işten anlayan usta yok buralarda pek

    sözün özü ezbere iş yapacağım biraz

  6. #6
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun Allah şifa versin, mekanik avans var elektronik avans var bunlar farklı sistemler, senin aracın mekanik avans düzeneğine sahip.Subap ayarı, avans ayarı ve karburatör ayarı önemli bunlar zaten motorun tüm çalışmasını karakteristiğini belirleyen unsurlar, olmazsa olmazlar.Bu ayarların olması gerektiği gibi değilse yada biri bozuksa motorun düzenli çalışmaz çekiş düşer yakıt artar.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •