aracıma kısa şanzıman düşünüyorum ama seçenek çok bendede bilgi yok13:59-13:61-14:60 ın oranları nedir 106 da hangisi daha verimli olur son sürat ne olur yardımcı olursanız sevinirim
aracıma kısa şanzıman düşünüyorum ama seçenek çok bendede bilgi yok13:59-13:61-14:60 ın oranları nedir 106 da hangisi daha verimli olur son sürat ne olur yardımcı olursanız sevinirim
13/61 en kısası sonra 13/59 sonra 14/60
eğer aracını yukluceksen 14/60 tavsiye ederim..
sadece kısa chıp felan dersen 13/61
sadece ayna mahruti değişince hepsi aynı oranda değişmiyor mu ?
Tabloda örneğin 19/75 3. viteste 14/60 tan uzun gözükürken 5. viteste son hızda daha kısa gözüküyor ? Komple şanzıman oranları sanırım bunlar..
öncelikle şanzumanın dişli seti 2.vitese göre 39 mu yoksa 38 mi bunu bı bilmen gerekir...38 dişli 307 dişlisidir...snden onceki sahibi ziraa o şanzuman kırıldıysa 38 dişli (yani daha ucuz peugeot 307 de çıkan ) dişli seti takmış olabilir...gti ın orjınal 39 dişli seti pahalıdır..39 dişli seti 38 den daha kısadır... bu son süratte 7 8 km/h fark eder..bu nedenle sen arabanı ne derece kısaltmak ıstedıgıne baglıdır... 2 de 100 yapsın 39 dıslım var dıosan 14.60...2 de 90 yapsın 39 dişlim var dıyosan 13.59 2 de 90 dan bile dusuk yapsın uzunda ne giderse gitsin dert deil dıosan 13.61 bunların dışındaki ayna mahrutilerin pek bi önemi bence yoktur...butun 106 lardan çıkanlar bunlardır...orjinal olarak da 16.63 cıkar o da gerçekten uzun bi şanzumandır...ama dişli seriin 38 ise 14.60 uzun kalır orjınal 16.63 den pek bi farkı olmaz bu nedenle önce onu ogrenmen gerekir eger 38 dişliyse 13.61 deil se 14.60 takman seni uzundada kısadada tatmin edecektir...bilmem açıklamam sana yardımcı oldumu![]()
Thanks to
TURBO ZONE
REMAPS
şuan tablo ile aracımı karşılaştırdım 17 / 61 çıkıyo sonuçlar bu mümkünmüdür
Bunlara çikolata istediğinde fare zehri vermeyen bakkalın amk.....
Neye göre 17/61 kanısına vardın Bartu..?
atmo güzel yüklü araç için en ideali 14-60 sanırım
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
d/dk-Km olayını baz aldın?
Kadran yanılma payını unutma...
17/61 çok uzun bir ayna mahruti oranı.
Atmosferik araçta standart kesiciye bile girmek çok zordur...
Bir tatbik et bakalım...
Olmadı 2. vites te temiz 110-115 km/s görmen lazım...[Stock ECU]
Kemal güzel noktalarına değinmiş..[Kadran hatası veya ayna mahruti değişim]
Ayrıca devirlenme aktrasyon hızın çok düşer....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)