User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Kalorifer ve Lpg Sorunu :/

  1. #1
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kalorifer ve Lpg Sorunu :/

    Arkadaşlar 87 model 3.18i m10 motor enjeksiyonlu aracım var henüz yeni almış sayılırım. araçta emülatörlü lpg kiti var fakat benzin pompası arızalı olduğundan lpg/benzin dügmesini degistirmiş direk lpgde kullanıyormuş önceki sahibi. Fakat şuan havaların soğukluğundan aracı soğukken çalıştırdığımda 2 metre gitmeden stop ediyor veya motor soğukken gaz yemiyo. Tekrardan çalıştırmak için eğey uğraşıyorum. Ayrıca aldığımda kalorifer gayet iyi ısıtıyodu fakat suan da hic ama hic ısıtmıyor :S Simdiden yardımlarınız için teşekkürler.

    Edit:
    Sanzıman için lifte kaldırdıgımız da bi yerden su damlattıgını gördük ama daha sonrasında su kacagı falan olmadı. Sanırım araçta hava var ama nasıl almamız gerektiğini bilmiyorum. Gittiğim usta m10 motorlarda hava alma vanasının olmadıgını söylüyor .S

  2. #2
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    termostat üzerindemi aracın?
    komançero garage

  3. #3

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Okumadan imzalamam.....

  4. #4
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    termostat üzerindemi aracın?
    Evet üzerinde ve araçta kesinlikle hararet sorunu yok 90'ı geçmiyor.

  5. #5
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  6. #6
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşım yapacağın ilk çey lpg kitini olması gereken düzene getirmek yani aracın ilk olarak benzinde çalışsın belirli bir sıcaklığa erişince kendi otomatik olarak gaza geçer zaten.

    ayrıca motor soğukken lpg yi gaz halinde veremiyor motora sıvı şekilde veriyor aracın suyu ısınmadan regulatorden lpg sıvı halde geçiyor oda aracındaboğukluk yapar.

    sen bir an önce yeni bir benzin pompası al yoksa kara kışta hepden yanarsın benden sölemesi bu işin tek çözümü aracın ilk önde benzinde çalışması daha sonra lpg ye geçmesidir
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  7. #7
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın lpg de çok yakmasının sebebi de muhtemelen bu sanırım :S Peki kalorifer hakkında bi bilgin var mı? aldığım ısıtıyodu eminim ama suanda soguk üflüyo sadece. elektrikçiye gösterdim borunun sıcak olduğunu içerde tıkanıklık olduğunu falan söyledi ama öyle olsa en başta neden ısıtsın ki? :S

  8. #8
    asmisinsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim araçtada kalorifer problemi vardı kalorifer radyotörünü degiştirdim sorun çözüldü ama en soguk günlerde bile lpg ile tek marşta çalışıyor sogukken daha iyi gidiyor

  9. #9
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MPower's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın lpg de çok yakmasının sebebi de muhtemelen bu sanırım :S Peki kalorifer hakkında bi bilgin var mı? aldığım ısıtıyodu eminim ama suanda soguk üflüyo sadece. elektrikçiye gösterdim borunun sıcak olduğunu içerde tıkanıklık olduğunu falan söyledi ama öyle olsa en başta neden ısıtsın ki? :S
    söke biliyorsan peteği sök içine daya porçöz açılır eğer sökemicek gibisen motordan kalorifere giden 2 adet hortum var motorun arka tarafında az aşağıda kılıyor zaten içeri giren başka su hortumu göremezsin sök onların ucundaki kelepçelerden gene aynı şekilde daya porçözü 2-3 dk. bekle sonra hortumla su tut içini boşalt çıkan kire kendin bile şaşıracaksın ama bu yöntem biraz riskli ağer petek eskimiş ise delinebilir delinirse içinde ne var ne yoksa aracın içine dolar
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  10. #10
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    söke biliyorsan peteği sök içine daya porçöz açılır eğer sökemicek gibisen motordan kalorifere giden 2 adet hortum var motorun arka tarafında az aşağıda kılıyor zaten içeri giren başka su hortumu göremezsin sök onların ucundaki kelepçelerden gene aynı şekilde daya porçözü 2-3 dk. bekle sonra hortumla su tut içini boşalt çıkan kire kendin bile şaşıracaksın ama bu yöntem biraz riskli ağer petek eskimiş ise delinebilir delinirse içinde ne var ne yoksa aracın içine dolar
    Yardımın için teşekkür ediyorum sökemesek bile söktürürüz bi şekilde ama araç ilk başlarda gayet güzel ısıtıyordu fakat suanda gram sıcak hava yok bi anda tıkanması imkansız olsa gerek. Termostattan süphelenmeye basladım saglam olup olmadıgı nasıl anlasılır. aracın harareti hep 60 seviyelerinde 90ı cok nadir görüyor sıkıstırdıgım zaman bile

  11. #11
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MPower's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yardımın için teşekkür ediyorum sökemesek bile söktürürüz bi şekilde ama araç ilk başlarda gayet güzel ısıtıyordu fakat suanda gram sıcak hava yok bi anda tıkanması imkansız olsa gerek. Termostattan süphelenmeye basladım saglam olup olmadıgı nasıl anlasılır. aracın harareti hep 60 seviyelerinde 90ı cok nadir görüyor sıkıstırdıgım zaman bile
    kolay öncelikle termostadı söküyorsun içinde kaynar su olan leğen kova gibi bir şeyin içine atıp açıp açmadığını kontrol ediyorsun
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  12. #12
    MPower's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye / Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ona baktırdım termostat varmış ve saglammış. Kalorifere giden boruya dediğin gibi hava tuttuk ve içindeki pis su iyice aktı ama porçözle yapmaya korktum ardından tüp beyninden havasını alarak 3 litre antifiriz ilave ettim ve suyu tamamladım. Suan gayet güzel ısıtıyo fakat araba yürürken pek etkili oldugu söylenemez onun sebebi de fan termigi arızalıymıs ve fana cakmıslar termigi (usta böyle izah etti) değişmesi gerekiyomuş bu haliyle fan cok dönüp sogutuyomus fanı.

  13. #13
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorunun çözülmesine sevindim kolay gelsin
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •