User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: boş viteste direksiyonu çevirince dönüşlerde rölanti düşme sorunu stop etme!!

  1. #1
    civic_ef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    NaZiLLi
    Mesaj
    206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    boş viteste direksiyonu çevirince dönüşlerde rölanti düşme sorunu stop etme!!

    hidrolik direksiyon daha önce bu sıkıntı yoktu yenı başladı boştayken denedım sunun farkına vardım düz yolda keskın sağ sol direksiyon tepkımesınde rolantı düşme sorunuyla karşılaştım.aslında çok tehlıkelı aracım karburatörlu oldugundan bazen boşa sallayıp viraj alınca stop etme durumuna gelıyor sorun ne olabilir?
    Bak bitti bile…

  2. #2
    Trane46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rölantin normalde kaç devirde. eline düz tornivida al 2 karbüratörün orad bir vida var onu saat yönüne çevir biraz rölantiyi arttır öyle dene.

    Eski Araçlarım: Civic EG 1.5EX/Suzuki Swift 1.3/Mitsubisihi Carizma 1.8 GDİ/Flash S 1.7/Civic EF 1.5/Mondeo 2.0 Ghia/Mondeo 2.0 Ecoboost
    Şu Anki aracım: Fiat Bravo 1.4 T-Jet Super Sport

  3. #3
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hidrolik pompasından kaynaklı bi sorun olabilirmi acaba. Direksiyonu çevirdiğinde motor yüke binip stop ediyo olabilir.

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olabilir evet zor ihtimal ancak atf nin geçtiği yollarda tıkanıklık söz konusuda olabilir.Direksiyonu sağ sol yaparken farklı sesler duyuyormusun ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yagi tammi ses varmi gaz verince rahatliyormu donerken
    körler sağırlar

  6. #6
    bLackModeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    aKSAraY68
    Mesaj
    3.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    direksıyon kutusu bozuk tamır takımı degısecekk veya yag yok yada bı patlak var araba yag akıtıyomu gecelrı durdugu yere .... yag akısıyosa kutusu bozuk tamır takımı degısecek
    facebook: hasan serdar şengül
    instagram: hasan_serdar
    ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlü arabadan anlamam ama şimdiki arabalarda hidrolik direksiyon sisteminin yüksek basınç hortumu üstünde bir sensör var. Arabanın beynine bağlı. Araç rolantide iken direksiyonu çevirince basınç farkını anlayıp sanki klima açılmış gibi ya avans açıyor yada rolanti sensöründen hafif gaz veriyor. Böylece rolanti dalgalanmıyor. Eski araçlarda olmayabilir yada karbüratörlü olanlar napıyor bilmiyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg demi yapıyor ? öyleyse havayı karburatörden aç lpgyide kıs...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  9. #9
    civic_ef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    NaZiLLi
    Mesaj
    206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Trane46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rölantin normalde kaç devirde. eline düz tornivida al 2 karbüratörün orad bir vida var onu saat yönüne çevir biraz rölantiyi arttır öyle dene.
    rölanti 900 civarında düzeltemezsem biraz daha yukseltıcem tşkr ederim.

    Alıntı Onamdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hidrolik pompasından kaynaklı bi sorun olabilirmi acaba. Direksiyonu çevirdiğinde motor yüke binip stop ediyo olabilir.
    pompadan değildir umarım dün farkına vardım hidrolik yağı min. seviyeye ulaşmış üzerine ekleme yapamadım bugün yapıp denıyeceğim.dediğin gibi yüke binip stop etme sorunu oluyor tşk ederim.

    Alıntı 0M42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olabilir evet zor ihtimal ancak atf nin geçtiği yollarda tıkanıklık söz konusuda olabilir.Direksiyonu sağ sol yaparken farklı sesler duyuyormusun ?
    direksiyonda ses yok duymuyorum çalışması aynı zorlama vs yok.

    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yagi tammi ses varmi gaz verince rahatliyormu donerken
    hidrolik yağım eksik dun akşam farkına vardım ses yok dönerken yüke biniyor yağı tamamlayıp deniyeceğim tşkr ederim.

    Alıntı bLackModeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    direksıyon kutusu bozuk tamır takımı degısecekk veya yag yok yada bı patlak var araba yag akıtıyomu gecelrı durdugu yere .... yag akısıyosa kutusu bozuk tamır takımı degısecek
    yağ akıtma gorunmuyor aklıma geldı kontrol ettım.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karbüratörlü arabadan anlamam ama şimdiki arabalarda hidrolik direksiyon sisteminin yüksek basınç hortumu üstünde bir sensör var. Arabanın beynine bağlı. Araç rolantide iken direksiyonu çevirince basınç farkını anlayıp sanki klima açılmış gibi ya avans açıyor yada rolanti sensöründen hafif gaz veriyor. Böylece rolanti dalgalanmıyor. Eski araçlarda olmayabilir yada karbüratörlü olanlar napıyor bilmiyorum.
    karb. aracta lpg de daha çok bellı oluyor dalgalanma olayı hava alma sorunu vs.

    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lpg demi yapıyor ? öyleyse havayı karburatörden aç lpgyide kıs...
    benzınde denemedım lpgde yapıyor valla su hıdrolık yağını tamamlayıp denıyeceğim duzelmezse halen rolantıyı yukselteceğim tşklr.
    Bak bitti bile…

  10. #10
    mrtoncl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Antalya - İzmir
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=benzınde denemedım lpgde yapıyor valla su hıdrolık yağını tamamlayıp denıyeceğim duzelmezse halen rolantıyı yukselteceğim tşklr.[/QUOTE]

    ayni problemi bende w211 e 200 kompressorde yasadm , kompressorden cikan motora giren hava hortumunda patlak cikti degistirildi daha sonra ayni sorunu tekrar yasadim iyi bir lpg gaz ayari yapildik dan sonra hic bir sorun kalmadi ozellikle geri vitesde direksiyonu tam tur cevirdigin de yapiyordu.
    BEAUTIFUL THINGS DON'T ASK FOR ATTENTION |

  11. #11

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vitesle veya lpg ayarıyla bir alakası yok bu durumun pompanı ve kutunu kontrol ettir mümkünsede atf ni değiştir aynı problem bende de wardı pompam arızalı çıktı dandik atf pompa bıçakları arasında birikme yapmış
    ER teknik ısıtma sistemleri

    Kat kaloriferi&brülör&hidrafor

    sistemleri montaj tamir bakım..

    7/24 servis hizmeti..

    ev ve işyerlerine mazot ve fuel oil servisi yapılır..
    0553 227 39 55

  12. #12
    pENdor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de benzer bir durum var. motor ısınırken devir yüksekken direksyonu çevirdiğimde stop etmiyor ama devir düşüyor. direksiyonu durdurunca devir tekrar yükseliyor. Stop etmesi anormal bir durum ama devrin düşmesi normal mi?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •