User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: polo GTI dynolicious değerleri

  1. #1
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    polo GTI dynolicious değerleri

    Aracın ağırlığını tam dolu depo olduğu için,araç 4 kapı cam tavan olduğu için ve benim ağırlığımda 79.5 kilo olduğu için toplamda 1350 kilo girmiştim. Araçta tek kişiyim.Telefonu sabitledim ve ESP'yi kapatıp sol ayağımı frenden çektiğim an gazı kökledim. 3. vites bitip 4 e geçene kadar S'de ve 4'ten 5'e geçişi 6600 rpm civarı kendim yaptım. Sonuç bu çıktı. Aynı denemeleri 2 kişi yaptığım zaman 7.35-7.40 saniyenin altına düşemedim. Sonuç hakkındaki düşünceleriniz. Doğruluk veya yanlışlık payı nedir?

    Dynolicious Timed Run
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  2. #2
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.370
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    400 mt'yi bu değerle geçtiğine dair bir bilgi varmı yarış pistinde alınmış bir sonuç olarak ?

    Burdan doğruluk payını çıkartmak mümkün olur bence

    1/4 Mile 14.50 sec @ 163.7 KPH

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  3. #3
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sakin sirf dynolicious icin iphone aldim deme bana
    Fusion35 ------> OnurD.

  4. #4
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Yok bu benimle denerken çıkan sonuç
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  5. #5
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok bu benimle denerken çıkan sonuç
    iyi Bari, Ama yakındır alır bitane

    Bende ölçerken değer girmedik diye yüksek çıktı dimi, Fazladan 105kg var yani
    Fusion35 ------> OnurD.

  6. #6
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fusion35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi Bari, Ama yakındır alır bitane

    Bende ölçerken değer girmedik diye yüksek çıktı dimi, Fazladan 105kg var yani
    Abi ben iphone a mayfona para vermem o paraya gider revoyu gömerim keyfime bakarım Ama şu aralar pek arabaya marabaya keyfi işlere para bağlayacak durumda değilim işe ağırlık veriyorum
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  7. #7
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 - 400 m 14.5 sn standart bi gti için bence biraz zor görünüyor bence

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kalkisi guzel canimm bu aracin masallah

  9. #9
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    süreler az çok doğru gibi stock degerler fastestlaptimes degerlerine göre aşağıda
    VW Polo GTI 1.4 TSI lap times and specs - FastestLaps.com

    Benim degerlerde iphone la ölçtüğümde otobanda düzlükte denedim sıfır eğimdi yokuş değildi 0-100 6.2 çıktı 400m 14.50s çıktı aslında pbox olsa tam çıkacak ne oldugu ama tahminimce 14s rahat görmesi lağzım şu haliyle

  10. #10
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iPhone Dynolicious Software gercekten iyiymiş forumları araştırdım gercege en yakın ölçen programmış youtubedada videosunu buldum bi izleyin derim dynoyla ve 0-400 de aynı çıkıyor yuklemek lazım ama fiyat 13 dolar
    iPhone Dynolicious Software Better than G-Tech? -Garage419 - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=2Tyoz...eature=related

  11. #11
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hic 400 mt olcmedim ancak 50-150km ve 100-200km olcersen iyi olur.
    Gerci rakim var ama bak bakalim,ne cikicak?
    0-100 yaniltir cunku spin cok bu araclarda.

  12. #12
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dynocilious la sade 0-100 olculuyo dimi

    Bide drive loss gibi bisi vardi onu kac girdiniz acaba.

  13. #13
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FoCuSN70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dynocilious la sade 0-100 olculuyo dimi

    Bide drive loss gibi bisi vardi onu kac girdiniz acaba.
    Her araca göre farklılık gösterir ,polo gtı için stock dyno testlerınde 185hp verirken 36 hp kayıp görünüyor tekerlek gücüde 149-150 hp çıkıyor 36 ps kayıp çıkıyor kağıt üzerinde bunuda yüzdeye vurursan %19 -20 gibi yapar zannedersem. Drivetrain loss a %19 yazmak gerek. bazı siteler %12-15 yazıyor

  14. #14
    Rabbit33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın ağırlığını tam dolu depo olduğu için,araç 4 kapı cam tavan olduğu için ve benim ağırlığımda 79.5 kilo olduğu için toplamda 1350 kilo girmiştim. Araçta tek kişiyim.Telefonu sabitledim ve ESP'yi kapatıp sol ayağımı frenden çektiğim an gazı kökledim. 3. vites bitip 4 e geçene kadar S'de ve 4'ten 5'e geçişi 6600 rpm civarı kendim yaptım. Sonuç bu çıktı. Aynı denemeleri 2 kişi yaptığım zaman 7.35-7.40 saniyenin altına düşemedim. Sonuç hakkındaki düşünceleriniz. Doğruluk veya yanlışlık payı nedir?

    Dynolicious Timed Run
    Buda benden olsun

    Dynolicious Timed Run

  15. #15
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hüsnü abi benim kalkış yaptığım orta derecede dişli asfalt ve tek kişiydim. Yazın araba stock halinde denemiştim. Aktarma kaybını girdiğimizi tam hatırlamıyorum. Senin yazılımlı tek kişi tek kapı,cam tavan yok daha daha iyi çıkması lazım o da ilk 40-50 km hızlara kadar ciddi şekilde patiye kaldığın belli oluyor
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •