User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Kat İptali Hk.

  1. #1
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lightbulb Kat İptali Hk.

    Abilerim,kardeşlerim bende 1.8 mazda lantis var kat iptali ile işe başlayıp sonrasında düz boru ve warexle süslemek istiyorum , sizden ricam kat iptalinin yararı ve zararı nedir bu konuda bi aydınlatırsanız sevinirim. Benim duyduguma göre alt devirler ölüyor üst devirler canlanıyor diyenler var aslı varmı yokmu kafamdaki soru işaretlerini kaldırırsanız memnun olurum .
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  2. #2

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben golf 1.8 N/A motora yaptırmıştım, evet dedikleri doğru altlar ölüyor ama öyle aman aman bi ölme değil. bazen farkedilmiyor bile. Üstelerin de biraz açıldığı doğru araba rahatlıyor fakat başka bir handikap ortaya çıkıyor. atmosferik motorda ses inanılmaz artmıştı ve bende 2 adet kat vardı ikisinin de yerine tüp şeklindeki susturuculardan taktırmıştım, bu sefer daha tatlı bir ses olmuştu aynı yarış arabası gibi fakat şunu söyleyim kat sesi tamamen kesiyor... araç atmosferikse varexinizin vanası açıkken performans düşecektir diye düşünüyorum... şahsi fikrim bu yanlışım varsa düzeltin... iyi günler.

  3. #3
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih06ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben golf 1.8 N/A motora yaptırmıştım, evet dedikleri doğru altlar ölüyor ama öyle aman aman bi ölme değil. bazen farkedilmiyor bile. Üstelerin de biraz açıldığı doğru araba rahatlıyor fakat başka bir handikap ortaya çıkıyor. atmosferik motorda ses inanılmaz artmıştı ve bende 2 adet kat vardı ikisinin de yerine tüp şeklindeki susturuculardan taktırmıştım, bu sefer daha tatlı bir ses olmuştu aynı yarış arabası gibi fakat şunu söyleyim kat sesi tamamen kesiyor... araç atmosferikse varexinizin vanası açıkken performans düşecektir diye düşünüyorum... şahsi fikrim bu yanlışım varsa düzeltin... iyi günler.
    herkez birşey söylüyor hocam kafamda deli sorular oluşmaya başladı kat iptali yapmadan mı warex düz boru at diyorsun hocam şimdi sen
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat iptali yap, düz krom boru at ama eğer araban atmosferikse ya orjinal susturucuları kalsın ya da performance susturucu ara. varex turbo araçlarda daha verimli oluyor. (açık kaldığı sürece) kolay gelsin.

  5. #5
    m.kibaroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bu konuda benim kafamda hep soru işaretidir. ses ve cezadan çok muayenede egzost emisyonu gibi konularda sıkıntı olması insana geri vites yaptırıyor. dün benim aracın aynısının kat iptalli ve düz borulu olanını kullandım. devir daha çabuk yükseliyor haliyle ama alt devirlerin de çok ölü olduğunu farketmedim.

  6. #6

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha bu arada muayenede kolaylık olsun diye araya flanş yaptırın, kendiniz bile söker takarsınız 1 günlüğüne...

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kullanıyorum seninki gibi. 60lik komple duz var
    Kat iptal fakat flans yaptirdim araya muayene icin. Sonda da varex var. Altlarin öldüğü yok. Açıkçası varsa da ben farkina varmıyorum ki titiz biriyimdir. Üstler gayet güzel altlar da ayni sekde gayet istekli...
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  8. #8
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyvallah arkadaşlar Allah razı olsun bilgileriniz için warex'in sesine hastayım o yüzden takacağım yoksa supersprint kullanacaktım, muayenesi yeni yapıldı o sorun değil performansı alt devirlerde afaki bir şekilde harcıyorsa hiç girmeden direk egzoz sistemini kurayım ilerleyen zamanlarda turbo project gerçekleştirebiliriz kısmet olursa .
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  9. #9

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo project yapacaksan egsoza boşa masraf etme, zira hepsi de boşa gidecek benimki gibi

  10. #10
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat.iptali oem son.mis gibi.polislede başınız belaya girmez.

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın ne göremiyorum mobildeyim fakat ben dizel kullanıyorum atmosferikte kayıp bi nebze fazla olabilir ama ciddi derecede olacagini sanmiyorum yine. Bende yazilimin da etkisi buyuk. 3.vites binbesyuzde siksam da sariyor arac. Benzinli de reaksiyon farkli olabilir. Turbo gireceksen once turbo sonra egzozu ona gore yaptir. Yoksa capi küçük gelirse bu sefer ustleri ölü olur.
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  12. #12
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın ne göremiyorum mobildeyim fakat ben dizel kullanıyorum atmosferikte kayıp bi nebze fazla olabilir ama ciddi derecede olacagini sanmiyorum yine. Bende yazilimin da etkisi buyuk. 3.vites binbesyuzde siksam da sariyor arac. Benzinli de reaksiyon farkli olabilir. Turbo gireceksen once turbo sonra egzozu ona gore yaptir. Yoksa capi küçük gelirse bu sefer ustleri ölü olur.
    Kardeşim araç 1.8 mazda lantis
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  13. #13
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih06ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo project yapacaksan egsoza boşa masraf etme, zira hepsi de boşa gidecek benimki gibi
    aga turbo dedimde 1 yılı var kafadan o projeye başlamam için şimdilik böyle takılalım diyorum orji warex im hazır su anda sadece kat iptali yapıp yapmama konusunda kafam karışık
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  14. #14
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kat.iptali oem son.mis gibi.polislede başınız belaya girmez.
    Alt devirlerde sorun yaşadınmı hocam kat iptali ile .
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

  15. #15
    Aero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evelsi gün aracımın kat ve orta susturucusunu iptal ettik. 60lık düz boru çekildi. Twinscrool Turbo mevcut. Aracım inanılmaz rahatladı. 0-80 arası performans bariz derece de arttı. Ses istediğim toklukta olmasa da var ve tatlı. Rahatsız edici boyutta değil. Yakıtta biraz artış oldu. Ama keyif süper.

  16. #16
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bekircft Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alt devirlerde sorun yaşadınmı hocam kat iptali ile .
    1.8 araç hiç bişey olmaz.üstler rahatlar.

  17. #17
    By_MuGeN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı aracı bende kullanıyorum kat iptali yaptırmak için egzoscuya gittim kat alındı birde baktık ki darmadağın olmuş içindeki elyafa benzer malzeme çıkışı tıkamış ona ragmen yinede güzel gidiyordu şuan ise hem daha cızırtılı bi ses aldım hemde üst devirlerim daha iyi oldu alt devirlerde bir fark görmedim orta ve son susturucu oem duruyo benim tavsiyem sadece katı aldır orta son kalsın ortanın içi boş zaten sıkıntı olmaz son kalsın alt devirlerin ölmez üst devirlerin gayet güzel olur tercih senin

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo projen olduğuna göre biliyorsundur diye tahmin ediyorum ama ben yinede söyleyeyim; Senin Lantis'teki BP kodlu 1.8lt motor Mazda'nın altın motorlarından.Çok sağlam,döküm blok ve forged kam mili var.Aynı motor Mx-5 te kullanıldı,motor hiç açılmadan 200hp civarında güçlerle sıkıntısız kullanılabilir.Zaten Mazda kendisi Mazdaspeed Mx-5 adıyla bu motora turbo takıp sattı gücü 180hp idi..Ayrıca aynı motor sınırlı üretim 323 Gtr modelinde kullanıldı turbolu olarak ki bu motor 210hp.Yani lafın kısası kat mat uğraşma fabrikadan çıkarken senin motorun turbosunu çalmışlar orjinaline geri döndür aracı

  19. #19
    bekircft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rx-7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo projen olduğuna göre biliyorsundur diye tahmin ediyorum ama ben yinede söyleyeyim; Senin Lantis'teki BP kodlu 1.8lt motor Mazda'nın altın motorlarından.Çok sağlam,döküm blok ve forged kam mili var.Aynı motor Mx-5 te kullanıldı,motor hiç açılmadan 200hp civarında güçlerle sıkıntısız kullanılabilir.Zaten Mazda kendisi Mazdaspeed Mx-5 adıyla bu motora turbo takıp sattı gücü 180hp idi..Ayrıca aynı motor sınırlı üretim 323 Gtr modelinde kullanıldı turbolu olarak ki bu motor 210hp.Yani lafın kısası kat mat uğraşma fabrikadan çıkarken senin motorun turbosunu çalmışlar orjinaline geri döndür aracı
    anladım hocam teşekkürler . )
    Mutluluğu Tasarlayamazsın,varsa yaşarsın yoksa bakarsın ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •