User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: 1993 model BMW 3.18is rölanti sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation 1993 model BMW 3.18is rölanti sorunu

    Aracım m42 motor e36 coupe. Bildiğim kadarıyla akışmetre numarası "135" fakat herkes farklı bir numara sölüyor 134 oluyor dediler taktım olmadı. aracın sorunu özellikle soğukken veya yeni çalıştırıldığında rölantide dengesizlik yapıyor, vites boştayken stop ediyor. sürekli böyle ısınana kadar. Veya araba ısınmışken yüksek devirli kullandığım zaman vitesi boşa atıp debriyajdan ayağımı çektiğimde stop ediyor. Lpg takılı atiker.

    1-2 usta akışmetrede problem var dedi, vuruntu sensöründe problem var diyen oldu, oksijen sensörü rölanti valfi, krank sensörü vs diyenlerde oldu ben bu sorunu nasıl anlarım ne istanbulda nerede tamir ettirebilirim, 3 aydır bununla uğraşıyorum. Teşekkürler.

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Isınana kadar demişsin..termostat fanı açınca ecu kendini düzeltiyor,yani lambdan bozuk..fişini çek,hiç bir degişiklik olmassa lambdadır..bende böyleydi..

  3. #3

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ısındıktan sonrada yapıyor yüksek devirlere çıkıp gazı bıraktığımda boşa aldığımda stop ediyor.

  4. #4
    Turboğuz54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İslerin genel sorunu o ilk akışmetreye yoğunlaşın bence
    SAPANCA AUTO CLUB

    CRM PERFORMANCE

  5. #5
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hortumları ve rölanti valfini kontrol edin.
    M. The most powerful letter in the world.

  6. #6
    ugur_EN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.20 aracımda stop etme yoktu ama durduğu yerde rölanti dalgalanıyodu rölanti valfi oksijen sensörü krank sensörü motordaki hortumların büyük bi kısmı değişti tek değişmeyen akişmetre eskisine nazaran çok az nadiren benim rölantide oynuyo 3000 devir yapıp bırakınca düzeliyo bende bi ara çok araştırmıştım nasıl geçer yolu yordamı nedir diye ama nette gördüğüm kadarıyla bmw lerin kronik sorunu demişler... düzgün bi usta bulursanız çözer usta düzgün olmazsa bana yaptıkları gibi deneme yanılmayla parçaları değiştirirsiniz... kolay gelsin işiniz biraz zor ustaya bağlı olarak...

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek tek değişmeye kalksam altından kalkmılmaz ki bu durumun

  8. #8
    ugur_EN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sadece rölanti valfini Antalya'da 480 liraya almıştım krank sensörüde galiba 185 oksijen sensörüde yanlış hatırlamıyorsam 160 lira falandı galiba...

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buna bide 134 numaralı akışmetre taktım yine olmadı, çıkmacı 135 olmasına rağmen bu modellere 134 numarada takılıyor dedi bilmiyorum ne kadar doğruluk payı var

  10. #10

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vuruntu sensöründen olabilir mi acaba ?

  11. #11
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    niye kimse rölantı motorundan olabilir demiyor?? böyle bi durumda sensörlerin fişini tek tek çekerek gitmek lazım hangisinde sıkıntı olduğu böyle anlaşılabiliyor ancak bunun için vakum hortumların iyi olması lazım bi yerinden hava almaması lazım...

  12. #12
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada orjinal akışmetre benim E30 3.18is te 134... ancak 3.18i lerin akışmetresi olan 213 takan da var.. 135 hiç duymadım..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •