kelebeği daha yeni temizlemiştim tekrardan açtım ve inanılmaz pis bi şekilde buldum arabanın emişinde herşeyi orjinal açık havafiltresi falan yok yani.
Printable View
kelebeği daha yeni temizlemiştim tekrardan açtım ve inanılmaz pis bi şekilde buldum arabanın emişinde herşeyi orjinal açık havafiltresi falan yok yani.
Gecen hafta balata spreyi ile boğazı temizledim içine kacırmamaya dikkat etdim yanlız arac 1 gun sonra rolanti sorunu yaşatmaya başladı boşda iken devir inip cıkmaya başladı bu olay 4 gün filan devam etti.şimdi düzeldi ama bu seferde devir yüksekde çalışıyor 1.8 civarlarında yarın müsait olursam götürcem.
temizlik yaptıktan sonra arabanın beyninin rölantiyi ayarlaması için yapılması gereken şeyler var.
Crx imden örnek vereyim böyle bir temizlik yaptıktan sonra arabayı çalıştırdıktan 1 dakika sonra farları açıyorsun 1 dakika sonra kalorüferi en sona getiriyorsun 1 dakika sonra arka rezistansı çalıştırıyorsun sonra bunu yine aynı şekilde tersten yapıyorsun beyin bu durumu okuyor ona göre kendisini ayarlıyordu. Tabi kelebekten elle müdahalede yapıyorduk ayar vidasından. Senin arabanda da böyle bir şey yapılması gerekiyor olabilir. Kitapçığında anlatılanı yazdım sıralaması ve süreleri aklımda yanlış kalmış olabilir ama bu şekilde idi.
Her iki turlude yaptim 10 yil crxe binince gerekiyor, sonuc olarak oradaki yillardir birikmis tozlarin temizlenmesi arabayi anormalle$tiriyor,tozlardan dolayi araba hava yakit karisimini eskisi gibi yapmaya calisiyor. 20 yasindaki crx te boyle bir ayar vardi kitapcigina gore, ama civictede illa vardir eminim rolanti ayar vidasindan yapilan ayarla daha ba$arili oluyordur.