User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mustang gt problem..

  1. #1
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Mustang gt problem..

    arkadaşlar benı tanıyanlar bilir kısa süre önce 5.0 mustang gt aldım

    ve aracda ufak tefek eksıkler vardı allaha şükür hepsini hallettim sadace...

    aracımda vites oranına göre degışen sonlara dogru kesme mevcut

    yapılan işlemler :
    enjektörler degişti
    benzin pompası komple set (şamandıra geri dönüş hortumları motora giden hortumlar dahil )
    bujiler degişti
    bobin degişti kablo dahil

    basınc saati baglıyor ve kestıgı yerler benzin komple kapanıyor ( basınc düşmesi degil)
    ustam akış maf sönsörü diyor suanda ama pahalı bi parça oldugu için denemek istiyoruz saglam olan ile
    benım istedigim de eger istanbul yada izmit çıvarında tanıdık birinde varsa 5.0 yanlız (4.6 uymuyor)
    yada bi modifiye ile ugraşan bi amerikancı tanıdık varsa ona fikir tanışmak istiyorum
    orjinel 55 mm olan akış metreyi 76 mm bbk alsam bana sıkıntı yaparmı enjektör açısından bilen arkadaş buraya yazarsa yada bi num verirse sormak istiyorum
    şimdiden teşekkürler
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  2. #2
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benı tanıyanlar bilir kısa süre önce 5.0 mustang gt aldım

    ve aracda ufak tefek eksıkler vardı allaha şükür hepsini hallettim sadace...

    aracımda vites oranına göre degışen sonlara dogru kesme mevcut

    yapılan işlemler :
    enjektörler degişti
    benzin pompası komple set (şamandıra geri dönüş hortumları motora giden hortumlar dahil )
    bujiler degişti
    bobin degişti kablo dahil

    basınc saati baglıyor ve kestıgı yerler benzin komple kapanıyor ( basınc düşmesi degil)
    ustam akış maf sönsörü diyor suanda ama pahalı bi parça oldugu için denemek istiyoruz saglam olan ile
    benım istedigim de eger istanbul yada izmit çıvarında tanıdık birinde varsa 5.0 yanlız (4.6 uymuyor)
    yada bi modifiye ile ugraşan bi amerikancı tanıdık varsa ona fikir tanışmak istiyorum
    orjinel 55 mm olan akış metreyi 76 mm bbk alsam bana sıkıntı yaparmı enjektör açısından bilen arkadaş buraya yazarsa yada bi num verirse sormak istiyorum
    şimdiden teşekkürler
    Lütfen herkesin bu konuya yabancı kalmasın başlığına istinaden olay sanırım benide ilgilendiriyor düşüncesiyle konuyu okumuş bulundum.

    Tek diyebileceğim geçmiş olsun.

    P.S : konu hakkında bilgisi olup yardımcı olacak arkadaşlar önce senin yazını google translate'de Türkçe'ye çevirsinler zira ben olayın sadece Mustang'de geçtiğini anladım.

  3. #3
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet yazılanları anlamak biraz zor gerçekten

    benzin komple kapanıyor
    burada tam olarak ne oluyor anlatırmısın ?

    benzin pompası kontrolü nasıl ?
    beyindenmi yoksa basitçe kontak anahtarını çevirince bir rölemi çekiyor ?

  4. #4
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim anladığım üst devirlerde benzin basıncı sıfıra düşüyor....
    eger sorun buysa fikrim şu şekilde...enjektöre göre ufak bir pompa seçilmişse belirli devirde enjektöre yetmeye bilir pompa ve benzin hattında basınç kalmaz...
    enjektör büyüttüğümde aynı sorun bende de oldu(orjinal pompayı kullanıyordum) sonrasında 340lph pompa ile sorunu çözdüm şuan her devirde 3.2bar basıncım var...
    ama siz hem enjektör hemde pompayı yenilemişsiniz...şunu deneyin bide...pompanın artı ve eksi kablolarına multimetre bağlayın....yine kesildiği devire kadar basın...o devirde voltaj yoksa sorun elektrikseldir...yada akım mı ölçülmeli onu bilmiyorum.....ama elektriksel bi sorun olup olmadığını böle kontrol edebilirsiniz

  5. #5
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    suan haber geldı ve ve aracın üzerinde zaten benım yapmak istedıgım akış metre varmış
    fakat cobra modeline uygunmuş bu yüzden az hava okuyormuş az okudugu içinde enjektörler az işime gerçekleştiriyormuş
    bana 3 seçenek sundular ya enjektörler degişicek
    ya akış metre orjinel olucak
    yada yurt dışından madul gelıcek akış metreye göre yazılım yapılacak
    + sorum bu modül gelmeden yazılım yapılamazmı ?
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  6. #6
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yazılanları anlamak biraz zor gerçekten

    benzin komple kapanıyor
    burada tam olarak ne oluyor anlatırmısın ?

    benzin pompası kontrolü nasıl ?
    beyindenmi yoksa basitçe kontak anahtarını çevirince bir rölemi çekiyor ?
    komple kapanıyor yani benzin gelmiyor
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  7. #7
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer maf sensörün saçma sapan 1500 2000tl gibi bir rakamsa hiç uğraşma, git arabana bitane beyin al maf sensörünü iptal et babalar gibi gazla....

  8. #8
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SOSYAL bir yardım kapmanyası olarak tıklamadıysam ne olayım ... Nasıl bir başlık bu yahu.
    Gökteki Melekler Bizim Şehitler

  9. #9
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    YA bana bi Takım GT jantı bulabilirmisini sizin camiadan ?


  10. #10
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan haber geldı ve ve aracın üzerinde zaten benım yapmak istedıgım akış metre varmış
    fakat cobra modeline uygunmuş bu yüzden az hava okuyormuş az okudugu içinde enjektörler az işime gerçekleştiriyormuş
    bana 3 seçenek sundular ya enjektörler degişicek
    ya akış metre orjinel olucak
    yada yurt dışından madul gelıcek akış metreye göre yazılım yapılacak
    + sorum bu modül gelmeden yazılım yapılamazmı ?
    bu seçeneklerin en mantıklısı akışmetrenin değiştirilmesi olacaktır, maliyeti diğer seçeneklerden daha pahalı dahi olsa mutlaka o sistemin orjinalliğini koruz, kaş yapalım derken göz çıkarma...

  11. #11
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin ne yaptığınızı ne yapmak istediğinizi anlamıyoruz

    sorun ne?

    akış metre ile benzin komple kesilmesinin alakası yokki
    dünyanın en alakasız akışmetresinide taksan benzin basıncı kesilmez

    enjektörler kapanıyor olmasın tamamen?

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bişe sorucam bu araba suadiyede caddede cepte satılık olan mustang mı ?


    uzun zamandır göremiyorum yokluğunu hissettim o araçmı acaba .
    Dr.ECU

  13. #13
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu seçeneklerin en mantıklısı akışmetrenin değiştirilmesi olacaktır, maliyeti diğer seçeneklerden daha pahalı dahi olsa mutlaka o sistemin orjinalliğini koruz, kaş yapalım derken göz çıkarma...
    kesinlikle garanti veriyor akış metre en ucuz olan yöntem 55 mm olan 500 dolar geliyor

    enjektör büyük ne kadar bilmiyorum ona da fazla güvenmiyorum

    modul artı yazılım 1400 dolar fakat ilerisi için düşünülürse olması gerekiyor zaten

    suan stok halleyken 25 30 hp güç ve sorunsuz çalışma
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  14. #14
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin ne yaptığınızı ne yapmak istediğinizi anlamıyoruz

    sorun ne?

    akış metre ile benzin komple kesilmesinin alakası yokki
    dünyanın en alakasız akışmetresinide taksan benzin basıncı kesilmez

    enjektörler kapanıyor olmasın tamamen?
    araç 6000 limitör

    1.vites 5700
    2 vites 5200
    3 vites 5000
    4. vites 4500
    deviri geçmiyor
    ve servis 55 mm olması gereken akış metre yerine 70 mm cobra akışmetri oldugu için ve cobralardaki emme sistemi degişik oldugu için havayı az okuyormuş ve bu yüzdende benzini kesiyormuş hava yok eşittir benzin yok
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  15. #15
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bişe sorucam bu araba suadiyede caddede cepte satılık olan mustang mı ?


    uzun zamandır göremiyorum yokluğunu hissettim o araçmı acaba .
    hayır alakası yok
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  16. #16
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akısmetrenin girişerine koli bandı yapıştırıp deneyin 55mm e o kadar para saymadan önce, cok ciddiyim
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  17. #17
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akısmetrenin girişerine koli bandı yapıştırıp deneyin 55mm e o kadar para saymadan önce, cok ciddiyim
    üzerindeki 70 mm fakat daha okuyormuş cobra da emme sistemi yüzünden ne alaka anlamadım onun agzını kapatsak bu sefer daha az okumayacakmı
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  18. #18
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bu akışmetreyi getirtecek olan adam sorunun kesin akışmetrede olduğunun ve denediğiniz taktirde eğer sorun çözülmezse geri iadesini kabul ediyormu??? eğer öyleyse kaybedek bişeyin yok getirt akışmetreyi dene, onun dışındada kesinlkikle akışmetreyi yenilemek dışında bişey yaptırtma arabana...

    tabi bu bahsettiğin sorun kesin akışmetreden kaynaklanıyorsa....

  19. #19
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üzerindeki 70 mm fakat daha okuyormuş cobra da emme sistemi yüzünden ne alaka anlamadım onun agzını kapatsak bu sefer daha az okumayacakmı
    hava debisi dar alandan gecerken basınc artısı gösterebilir sanırım.. aklıma geldi sadece, yanıltabilirsiniz belki, bilemedim. sadece fikir
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •