User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: 207GT Yükleme Yardımı

  1. #1
    rmelihr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye İstanbul
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    207GT Yükleme Yardımı

    Merhaba arkadaşlar 207gt aldım

    Üzerindekiler

    Hybrid Turbo,Seat Sport İntercooler Orj DEĞİL el yapımı
    Upgraded boost pipes,70mm downpipe,blowoff,ecu yazılım

    bu araç ort 210 220hp arası

    bu araca daha neler yapılabilir arkadaşlar

    Araca 3.35 BOBİN RCZ 200 BUJİ yapmayı düşünüyorum birde cai

    araç şu an basınca 22 23yakıyor basmassan 11 12 civarı yakıyor bu normalmi ?

  2. #2
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    litre bazında diyorsan eger 11 12 çok fazla, olması gereken 8-8,5 Lt max basmadan. ama uzun değer alman lazım, 3-5 km değil 100-200 km'de bakmalısın, dur kalklar değeri arttırı, yürürken değer düşer, düzgün bir ortalama cıkabilmesi için minimun 100km yi devirmen lazım.

    üst devirlerde paturadama yoksa bobine gerek yok.
    5000 km'de bir buji, yag, yag filtresi değişmelisi.
    araca daha önce yapılmamışsa subap kurum temizliğini en kısa zamanda yaptırmanı tavsiye ederim.

    iyi çalışmalar.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  3. #3
    S.Ucar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cooleri orjinali ile değiştirmelisin hiç bi fayadası olmuyor replicanın fazlası var piston sekman kanalını kırıyor.biz yaşayarak öğrendik sağdan soldan duyma değil onun dışında bobin filan değiştirme faydası olmaz patırdarsa değiştir.daha fazla performans istiyorsan yakıtlı yazılıma geçebilirsin onuda yazılımcın kimse o ayarlıcak .
    207 RC > POLO GTİ > BUGEYE STİ > POLO GTİ > GOLF > HAWKEYE STİ

  4. #4
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki 1.6 araçta basınca 22-23 litre çok değil mi ?

    Sadece 5-10 km tam gaz şehir içinde kullanma modu mudur bu ?
    -Fırat

  5. #5
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler

    22-23 anlıksa normal yok ort. ise çok çok fazla

    anlık diyorsan 30 da görürsün anlık olarak

  6. #6
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumdan bir arkadasımız cooler yaptırmıştı, üretim sırasında yanlışlık yapılmış hava kanalı arası bölünmemişti giriş-çıkışların.
    o zaman faydasından cok zararı vardı evet, 60C iat görürken aradaki bölmeye atılan küçük bir kaynakla aynı havada max 23C iat'ye dönüştü o coolerlar.
    yani coolerlar işe yaramıyor değil, sadece yanlış üretimden kaynaklı sorunlu fakat çözmesi 10dk lik bir işlem ve sonrasında sorunsuz kullanabilecegin bir ürün.
    aman diyim stock coolera dönme 2lt hacmi var zaten topu topu bide kıyıda kösede kalıyor. yinede tercih senin
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  7. #7
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    forumdan bir arkadasımız cooler yaptırmıştı, üretim sırasında yanlışlık yapılmış hava kanalı arası bölünmemişti giriş-çıkışların.
    o zaman faydasından cok zararı vardı evet, 60C iat görürken aradaki bölmeye atılan küçük bir kaynakla aynı havada max 23C iat'ye dönüştü o coolerlar.
    yani coolerlar işe yaramıyor değil, sadece yanlış üretimden kaynaklı sorunlu fakat çözmesi 10dk lik bir işlem ve sonrasında sorunsuz kullanabilecegin bir ürün.
    aman diyim stock coolera dönme 2lt hacmi var zaten topu topu bide kıyıda kösede kalıyor. yinede tercih senin
    + 1

  8. #8
    rmelihr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye İstanbul
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    su an alt devirler bana zevk vermiyor cok seri degil bu.neden kaynaklidir yazilimdanmi yoksa baska skntimi vardir ve bu araca baska.ne yapabilirim westage ws yapsak yani ne onerirsiniz

    cooler seat sport el.yapimi bir cooler tek.yerden cift cikis
    hybrid turbo var boost pipes var 70mm downpipe ws mevcut daha ne yapabilirim bu araca arac daha 54 binde 2008 model yagi exulisive garage fatih usta tarafinsan degisdi kontrol edildi arac ama bisiler daha yapmak istiyorum cunku istedigim serilikde degil arac

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •