User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
34 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: camı açıp kapatırken motorun rolanti düşüyor.

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    camı açıp kapatırken motorun rolanti düşüyor.

    aracım astra g arkadaşlar camları açma kapama tuşuna bastığımda motorun rolantisi düşüyor. birde arada hiçbişey yapmazken motor stop ediyormuş gibi rolanti düşüp kalkıyor sebebi nedir bunun ? ama daha çok kafama takılan cam açma kapama tuşuna bastığımda rolantinin düşmesi.

  2. #2
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şarj dinamosu olabilir mi ?

  3. #3
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cam motorunda sıkıntı olabilir aşırı akım çekiyor olabiliyor yada elektrik tesisatı ile ilgili bir durum da olabilir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  4. #4
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akün yenimi
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  5. #5
    SULTANOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Münster
    Mesaj
    6.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni durum bizim astradada mevcut g kasa 1.6 ben artik olayi akisina biraktim
    74 model sehpa...

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet akü 0 şarj dinamosunun tamiri yeni yapıldı iyotlar falan değişti... daha öncedende bastığımda selektör yaptığımda iç ve gösterge ışıklarının gücü düşüp yükseliyordu.

  7. #7
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi arabaya bindiysem vardı bu güne kadar Geri viteste yukarı cıkarken klima acıkken cam aç stop ediyor araba ahahah hiç önemsemedim bugune kadar
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ciddimisin ?

  9. #9
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dene bakalım akünü ölçtür ondandır sanırım.
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akü 0 daha dün taktık çelik akü marka :S

  11. #11
    Emre Akçay
    Misafir
    Direksiyonu tam tur çevirip, cam açmaya basılı tuttuğumda Albea stop etmişti kendi kendine

  12. #12
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voltage stabilizer NE ise yarar ogrenmis oldunuz.

  13. #13
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüksek amper akü takıp deneyin benzer bi sıkıntıyı bende yaşadım rolanti yerinde durmuyodu kaloriferi açınca stop ediyodu falan(aküm bozulmuştu 100 amper elimde olan 60 amper aküyü takmıştım) gidip sıfır 100 amper akü aldım bütün sıkıntım bitti

  14. #14

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bullet o standart bi parçamıdır aracın neresinde bulunur bozulmuşmudur nedir ?

  15. #15
    34btr1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Mesaj
    3.006
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de vardı bu sıkıntı cam düğmeleriyle oynayınca sellektör yapar gibi hareket ediyodu farlar, aküden şaseye ek bağlantı 10 15 cm extra bi kablo çekip eskisininde uçları temizlediler sorun kalmadı bi dene istersen.

  16. #16
    potter744 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu cok normal aracın genel olarak elektrık ıhtıyacı sureklı war sen sureklı tuketıyorsun ve sarj dınomusu bır gırıp bır cıkmıyor sadece sureklı olarak beslemede arkadasın bırısı demıskı dıreksıyonu tam cewırdıgımde ve module basılı tuttugumda sorun olmusdu dıye bunun acıklaması su dıreksıyonu tam cevırdıgınde hıdrolık max basınca ulasıyor ve bu motorun cok akım cekmesıne sebeb oluyor yanını motora dırenen kuvvet artıyor bır dıgerıde cam modulune basılı tuttugunda hareket ıslemı bıttıkden sonra aynı sekılde camda dırendıgı ıcın motor normal calısma amper sewıyesınden 2 katdan fazla akım cekıyor bu normal bır durum faakat zamanla artmasının sebeb camların rayları sureklı tozlanıyor ve buda fıtıllere ıslıyor cam zor cıkmaya ve ınemeye baslıyor rayları paslanıyor guzel bır temızleme ıslemı ıle sorun azalır bu zamanla yorulan elektrık sıstemlerınde olusabılen ufak sorunlar sorun yaratmaz merak etme
    NOT : sakın dıreksıyosunu sonuna kadar cewırıp zorlamayın bırgun kesın hıdrolık hortumu patlar yada pompanızdan olursunuz

  17. #17

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektrik tesisatını yenilemek nekadar mal olurki bu arada üstündeki akü 60 amper... düşükmü geliyor acaba amfi var zenon far var arabada.

  18. #18
    potter744 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana sunu soyleyım anfı bas ve helekı o zenonlar oyle yuksek akım seylerkı anlatamam anfı yoluna 4 faratlık bır kapasıtor baglaman cok ıs gorur ılerıkı donemlerde sarj dınamonda sorunlar yasıcaksın bu kesın ve net 60 amper aku fazlasıyla yeterlı ama taksıcı akusu olarak satılan 74 amper akuler var onlarda ıs goruru ılerlıyen zamanlarda havalar sogudukca bu olaydan daha cok etkılenıceksın aku ıcerınde bulunan hareketlı ıyonlar sogukdan dolayı eletrık akımı ıletımı azaldıgında mars basarken akım cok hızlı dusucek karmasık yazmıyorum umarım

  19. #19

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet iyi anlıyorum teşekkür ederim ama daha önceki aracımdada vardı aynı şeyler fakat bu tür problemlerle karşılaşmıyordum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •